Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Hjelp Til Program

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003

Smile Hjelp Til Program

HEI:-)

Trenge litt hjelp med og sette opp et programm på rygg mage armer og skuldrer...
    Er nottpp ferdig med et full kropps prog...
    Er ikke så "inn i gamet" så forstår ikke sånn utrykk som pull over og sånn ting
    Kommer med tiden det har jeg hørt..
    Håper noen kan hjelpe meg med dette så jeg kan komme litt igang
    TAKK...
    *SKORPUS*

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Begynnte på et nytt prog i går (mandag)
    Tenkte jeg skulle "dele" det med dere slik ar jeg fikk deres synspunkter på det:-)
    Er ikke så flink på navn på de forskjellige tingene,men håper dere forstår...

mandag:
    *Skrå benk m manualer. 10x3x2
    *Ligger på benken med strake hender ut til siden,og løfter manualen m strak hand oppover til de er rett opp på en måte:-)
    (som sagt... er ikke så god på sånn faguttrykk)
    *mage...

Onsdag:
    *Curl tror jeg det heter... (biceps trening)
    *sånn der du sitter på 1 benk og drar en stang nedover forran og bak hodet, hvis dere forstår :-) 10x3x2 forran og samme bak...
    *Ligger på benk m curlstang og hendene 90 grader ut fra kroppen, bøyer albuene på 1 måte,tror det er trisepsene jeg trener her:svak:

Fredag:
    Føtter...

Som sagt så er jeg ike så flink til disse "faguttrykkene" men håper dere forstår hva jeg prøver og forklare her og komme med synspunkter på hva jeg burde forandre
    *SKORPUS*

Medlem malle sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    trener du bare en øvelse på mandag, bare skråbenk som trener øvre delen av brystet, og onsdag bare en øvelse på biceps og en på triceps??? hva med å lese litt mer på iform.no og finn tips og program der. det er vel en skikkelig instruktør der du trener som kan gi deg et skikkelig program og vise deg øvelsene og teknikken...

Kliss nytt medlem Arkades sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Ryggen da?
    Og hvilke øvelser kjører du på bena?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Personlig mener jeg ikke en bør begynne å rote med forskjellige splitter før man har en forståelse for øvelser og kroppen.

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Personlig mener jeg ikke en bør begynne å rote med forskjellige splitter før man har en forståelse for øvelser og kroppen.
    Er du fersk, start med et fullkroppsprogram

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg vil gå så langt som å si at fullkroppsprogramm er best, uansett hvor lenge man har trent.
    http://www.dingsekongen.no

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Et betinget ja. Spørs endel på hvor mange sett man har tenkt å legge opp. Om man tåler masse volum, så serjeg ikke for meg at treningsøkter på 3h + er gunstig for annet enn morra di som slipper å se deg.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Husk å summere volumet over hele uken for hver kroppsdel.

Selv er jeg preget av HST, og siden jeg vet hvor plagsomme Jehovas Vitne er når de skal forsøke å frelse deg, prøver jeg å ligge lavt i terrenget i diskusjone om splitter og lignende.
    http://www.dingsekongen.no

Kliss nytt medlem anonymperson sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Jeg sier meg enig med at du burde gå inn for å lære deg faguttrykka. Det hjalp meg i starten. Det er lurt å hele tida være bevisst på hva du trener. Ikke bare være i studio "for å trene". Man må faktisk legge litt i det, for at det ska ha noe for seg. Personlig blir jeg litt oppgitt av folk som går rundt uten å helt vite hva de driver med. Og når de heller ikke er "villig" til å lære ved feks å oppsøke en instruktør blir jeg i hvert fall fortvila. Jeg synes du burde snakke med en instruktør og høre hva han har å foreslå i forhold til dine mål og ønsker ved treninga. Som nevnt over synes jeg det heller ikke virker som noe dårlig alternativ å kjøre et fulltkroppsprogram for deg i starten....

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av MrMuscle

enig...

man burde ha en viss forståelse før man begynner med splitting.
    push harder - lift more

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Tusen takk for alle svarene, har hentet et program inn på iform.no som jeg nå følger til punkt og prikke
    Er nettopp ferdig med et fullkroppsprog shø og tenkte jeg skulle trene bestemmte muskelgrupper dag for dag...
    *SKORPUS*

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    jeg har aldri hatt en instruktør, se hva som skjedde med meg!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.