Først av alt litt treningsbakgrunn:
Er en gutt på 18 år og 83kg som har trenet seriøst/useriøst HJEMME i rundt 4 år med styrke. Har benk / vekter hjemme og programmet mitt ser slikt ut:
MANDAG - Bryst / benkpress
TIRSDAG - Biceps - Triceps / bicepscurl - franskpress
ONSDAG - Skuldre
TORSDAG - Bryst / benkpress
FREDAG - fri
LØRDAG - fri
SØNDAG - Biceps / triceps
Har hatt god framgang med spesielt bryst i løpet av perioden. Men som sagt har det blitt mye useriøs trening. Nå som jeg vokser med alderen, skjønner jeg litt mer hva som kreves for å få den perfekte kroppen.
Målet mitt er maksimal muskelmasse og jeg har sikkert brukt rundt 2 uker nå for å lage meg et skikkelig kosthold. Tar proteinpulver, kreatin osv, og vil si kostholdet mitt er perfekt ang. trening og muskeloppbygging. Men skal jeg øke med muskler, bør jeg også begynne på et treningsstudio med en kamerat hvor jeg kan trene alle muskelgruppene skikkelig og ikke minst: DA FÅR JEG MOTIVASJON TIL Å TRENE. Har motivasjonen til å trene, men føler jeg ikke kan gjøre alt riktig her hjemme.
Som dere skjønner ----> Jeg skal begynne på treningsstudio, så derfor trenger jeg et nytt program!
Har lest litt rundt omkring, men har litt problemer med å lage meg et skikkelig program. Finnes jo så mange programmer, at det blir litt vanskelig å velge selv. :P Tror nok det er best å splitte opp, slik at jeg kanskje trener 2 musklergrupper pr. treningsdag.
Kan noen være så snill og prøve å sette opp et program for meg?
Programmet må inneholde bryst ( helst 2 ganger i uka ), biceps, triceps, rygg, skuldre, bein. Magetrening har jeg eget opplegg på. Noe annet?
Hvilke musklergrupper passer best å trene sammen?
Biceps / Bryst?
Triceps / Rygg ?
Osv, ok, dere skjønner sikkert...
Treningsdager:
Eneste dagen jeg IKKE kan trene på er tirsdag, ellers kan jeg godt ha et program hvor jeg trener hver dag. Gjerne det altså. søndag, mandag, onsdag, torsdag, fredag ( evt. lørdag ), hvis det passet best.
Håper noen vil hjelpe meg å sette opp et hardcoreprogramm for meg, slik at jeg kan komme igang med skikkelig kroppsbygging!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat