Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Hjelpe En Stakkar....?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003

Hjelpe En Stakkar....?

Hei..

Har lyst på en ny splitt...

noe i denne dur:

Dag 1: rygg
    dag 2: Bryst
    Dag 3: Kondisjonstrening 30 min/Bein økt
    Dag 4: Armer
    Dag 5: Skulder
    Dag 6: Hvile

er den splitten grei?

Lurte også på om noen kunne hjulpet meg med et brysttrenings program og et kondisjons opplegg... ikke noe detaljerte greier... grove trekke... er det noe jeg lurer på så kan jeg alltids spørre over Pm...

Vennlig hilsen Bjørn
    Vitale mål:
    187 cm høy
    matchvekt på 85 kilo
    38 cm rundt armene...

Vitale Rekorder:
    benkpress: 100kg
    Knebøy: Noe Uvist
    Markløft: Noe Uvist
    Hantel: 3RM med 20 kg

Love Me Or Leave Me, This Is What You Get....

Superior newbie craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Brystreninga bør bestå av baseøvelser som benkpress, skråbenk.
    Bruk også benkpress med hantler. Så kan du godt ta med noen isolasjonøvelser.

f.eks

2 set flyes
    3 set vanlig benk
    3 set skråbenk
    3 set cablecross

Viss dette er litt mye så kutter du bare ut flyes.

Ville ha satt inn en benøkt viss jeg var deg.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2003
    Mye trening det her...!

Dersom målet er å bli større tror jeg heller jeg ville kuttet til 4 trninger i uka pluss eventuelt kondisjonstrening i tillegg.

dag 1 : bryst + biceps
    dag 2 : bein(forside+ bakside)
    dag 3 : hvile
    dag 4 : Rygg + triceps
    dag 5 : Skuldre + underarmer + legger
    dag 6-7: hvile

Bryst trening:

Benkpress 4x6-8
    Skrå flyes 4x6-8
    Cable cross 2x8-10

dette fungere i hvertfall for meg!

Lykke til

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003
    takker for god hjelp....

hvilken dag kan jeg da ta kondisjonstreningen?

trenger å få bedre kondisjon....

Vil gjerne at Mr.Muscle og Byggeren og de Store gutta til å svare.... vet at de sitter på veldig mye kunnskap....
    Vitale mål:
    187 cm høy
    matchvekt på 85 kilo
    38 cm rundt armene...

Vitale Rekorder:
    benkpress: 100kg
    Knebøy: Noe Uvist
    Markløft: Noe Uvist
    Hantel: 3RM med 20 kg

Love Me Or Leave Me, This Is What You Get....

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Send dem en PM så svarer det (nesten) garantert

Medlem cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    man:Bryst og Triceps
    tirs : Bein (framme, bak og legger)
    ons: kondis trening
    tors: Rygg og Biceps
    Fre: skuldre
    lør: kondis trening
    søn Fri
    Prøver å finne formen igjen!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    erm, ikke lag ditt eget program.

Det blir tullerusk om du ikke har flere års trening bak deg, søk rundtom på nettet og finn deg ett program som er brukt av folk _FØR_ deg og som gode folk går god for. Det er vel det beste, om du vil ha maksimal fremgang :P
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Hobbiten da. Har man peil på hva en gjør, så kan en vel lage sitt eget program? En må vel ikke ha trent i mange år, for å kunne sette opp eget program? Jeg har trent siden mars nå. Og begynner å få litt peil. Litt. Fremdeles masse å lære. Men det skal ikke så utrolig mye til, før en faktisk skjønner litt. Så klart. Så lenge en har lyst.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Hvis man ikke har trent så lenge så kan man ta å finne et program å bruke det som basis for så å bygge på det...
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Hobbiten da. Har man peil på hva en gjør, så kan en vel lage sitt eget program? En må vel ikke ha trent i mange år, for å kunne sette opp eget program? Jeg har trent siden mars nå. Og begynner å få litt peil. Litt. Fremdeles masse å lære. Men det skal ikke så utrolig mye til, før en faktisk skjønner litt. Så klart. Så lenge en har lyst.
    Er ikke helt enig der, men det får være individuelt. Men, uansett la oss si at du har trent 1 år. Du kan alle navn på basis øvelsene og utførelsen, vet kordan komme i kontakt med muskel osv.
    Greit, men det eg vil frem til er at folk som f.ex: Ian King, har under mange års forskning kommet frem til måter å få muskelen varmet opp på, ka tempo som skal brukes og ka øvelser som bør brukes.

Derfor syns eg man bør ta og finne ett "basisprogram" man kan gå utifra.

Mitt synspunk.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Ok ok ok. La dette "basisprogrammet" være disse "basisøvelsene" han kan. La han komme i kontakt med musklene. Og så kan han gjøre som Ian King. Finne måter å varme opp musklne på, finne tempoet og bestemme hva slags øvelser som skal brukes.

Dette kan han vel gjøre. Uten å måtte bruke et program som er laget av andre? Det er ikke så sinnsykt vanskelig å lære seg litt på egenhånd. Så klart er det ingen ting som kan måle seg mot erfaringer. Men eneste måten å skaffe seg erfaringer på, er faktisk å prøve og feile.

En annen ting en må tenke på. Er hvor mye tid en har lyst til å putte ned i treningen. Og hvor mye en har lyst til å lære om treningen. En kan så klart bare slavisk følge et eller annet program. spise masse dritt og protein-sjokolader. Eller en kan tenke litt selv, putte ned litt arbeid i treningen og kostholdet sitt.

Her er det i grunnen bare PriusMotor som kan velge. Men det å prøve å sette opp en egen splitt, er i alle fall et steg i den riktige rettningen. Mener nå jeg.

PrimusMotor. Splitten din er et greit emne å arbeide videre med. De fleste musklene får nok med restitusjon (hvile for å bygge seg opp etter en trening). Noe som er viktig for å bygge muskler. Eneste jeg ser som kanskje kan være litt dumt. Er at du trener Triceps (arm) og Deltoideus (skulder) etter hverandre. Selv om Tricepsen ikke er noen primær muskel under skulder treningen, så brukes den en del der. Du kan vel prøve å trene slik som jeg viser til, nedenfor.

#1 : Rygg
    #2 : Bryst + Skuldere
    #3 : Hvile
    #4 : Ben + Kondisjonstrening (30min)
    #5 : Armer
    #6 : Hvile
    #7 : Hvile

Angående bryst trening. Så er det bare du som kan finne ut hva som er best for deg. Jeg har troen på basis øvelser og isolasjons øvelser i fra alle mulige varianter. Flyes, Pullover, Pec-dec-flyes, Cabelcross osv. For kondisjons trening. Så er det vel bare å jogge til kramppen tar deg. Om du noen gang skulle stagnere (miste fremgang), så kan du vel vurdere å begynne med annen form for kondisjons trening?

Medlem cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    erm, ikke lag ditt eget program.

Det blir tullerusk om du ikke har flere års trening bak deg, søk rundtom på nettet og finn deg ett program som er brukt av folk _FØR_ deg og som gode folk går god for. Det er vel det beste, om du vil ha maksimal fremgang :P
    Så du mener at vist han finner et trenings prog for store biceps fra Ronnie C. så skal han kjøre det?

BICEPS
    Barbell curls 4x 12
    Seated alternate dumbbell curls 4x 12
    Cambered-bar preacher curls 4x 12
    Standing cable curls 4x 12

Kan bli litt mye for en som ikke er like i støtet som Ronnie.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.