Er det noen som har tips til en med veldig lite penger, jeg skulle ønsket å trene bryst og mage musklene, men det er vel ikke så lett uten rett utstyr? eneste jeg har en trening strikk, men hjelper sikker ingenting
Er det noen som har tips til en med veldig lite penger, jeg skulle ønsket å trene bryst og mage musklene, men det er vel ikke så lett uten rett utstyr? eneste jeg har en trening strikk, men hjelper sikker ingenting
Du kan jo alltids ta sit-ups og armhevinger. Trenger ikke noe utstyr til det vet du.
![]()
få noe og ha hendene på når du tar armhevinger sånn att du kommer lenger ned med brystet. kan jo alltids begynne og ligge vekter på ryggen når du tar armhevinger og. men vet ikke helt hvor godt dette er for ryggen da. men er vel noen andre her inne som vet det bedre en meg
Hjelper det noe å ha føtene høyt (over hode høyde) og har armhevnigner noe å si for bryst musklene?
Tror du vil lære mye om trening både hjemme og på et gym ved å bruke tid på å lese her på forumet. På www. bodybuilding.com-exercise guides.... vises det mange øvelser. Flere av disse kan du fint ta hjemme. Hvis du studerer anatomikartet over alle muskelgruppene kan du prøve deg frem og kjenne etter hvilke muskler som du jobber med når du trener sit -ups,push-ups osv.
Lykke til.
Du bør trene hele kroppen, ellers kan du få en feilaktig holdning som igjen ser dumt ut og kan føre til andre skader og plager