Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: hjernerystelse

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

hjernerystelse

hei! fikk meg en ganske kraftig smell i hode på onsdags ettermiddag, trynte på sykkel i stor fart. brannsår på høyre kne, hofte, lår, og albue. solid kul og sår i pannen. men det verste er faktisk nakken, temmelig stiv å sår.

kvalmen er så å si borte, hode føles ok, er bare litt små-slapp. har jo selvklart følt meg bedre, men det er mye bedre allerede. sliter med å lese, skrive, sitte foran skjermer (pc, tv) så skriver dtete fortest mulig.. men lurer på om det er ok med noe som helst form for mosjon?? har jo gått 2 netter siden smellen. blir rastløs av å ikke få gjort noe.. orker ikke tv lenge av gangen heller, pog skulle helst unngå det for ikke å få hodepine.. men hvilke mosjon kan jeg utføre?? går det greit med styrke? eller bør jeg holde meg til spinning, eller enda lettere mosjonsformer som å gå?? håper på svar..
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    jeg ville glatt tatt 1-2 uker fri. Det er viktigere at kroppen er i orden en at du får fobrent noen kalorie ekstra. 1-2 uker treningsfri innimellom er veldig sunt, go bør utnyttes!

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

ja...

ok.. kanskje d.. men føler meg liksom grei i formen, akkurat nå ihvertfall.. er bare så redd for å fyke opp i vekt med såpass lite mosjon. vil heller ikke at muskelmassen skal øke/fettprosenten øke, eller at kondisjonen skal bli dårligere.. mn om jeg baretar en uke "fri" så kan det vel ikke ha så mye å si.. eller?? gåturer da.. det bør vel hjelpe litt

The blogg =)

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    1-2 uker fri har absolutt ingenting å si på fysikken i det hele tatt. Det gir deg litt mer hvile og slår som regelt positivt ut. Bare hold kosten og slapp litt av.

Medlem tiggr sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Ville egentlig bare si god bedring!!!
    Ellers så hør på MrMuscle... !! jeg ville også tatt fri og slappet av - jeg har alltid hatt stor respekt for sånne "vondter" - og det høres ut som du fikk en fæl smell.
    Du kommer kjapt tilbake når du bgynner med treningen igjen!!

God bedring igjen!!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    No offence, men brukte du hjelm?

Det er et "ordtak" som sier:
    Det er tross alt bedre å se ut som en grønsak (altså å bruke hjelm) enn å risikere å bli det.

Men ville nok tatt det med ro fremover ja.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

hehe

huff.. håpet ingen skulle spørre om hjelm..!! bruker det 90%av tiden fordi jeg sykler en god del i løpet av en uke, mye i trafikkområder, og en del i skogsområde. men glemte hejmlmen hjemma da jeg varderdagen før, og da jegdatt dagen etterpå var jeg på fullfart på vei til fotball kamp. måtte sykle om jeg skulle rekke den, og da tenkte jeg at en tur uten hjelm umulig kunne skade siden jeg ikke hartrynt på flere år.. typisk at det er akkurat da en faller eller hva? går søren meg glipp av eksamen også.. ganske kjipt!

The blogg =)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.