Viser resultatene 1 til 28 av 28

Tråd: Hmmm, prøve DC for real, kanskje?

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Hmmm, prøve DC for real, kanskje?

Jeg blir så lett utslitt med mitt nåværende program, hvor jeg kjører meget høyt volum på hver styrkeøkt i tillegg til all boksing, kondisjon- og hurtighetstrening.

En vanlig uke kan se slik ut:

Mandag: Morgen: Løping Kveld: Boksing
    Tirsdag: Morgen: Løping(sprint) Kveld: Styrke
    Onsdag: Morgen: Styrke Kveld: Boksing
    Torsdag: Morgen: Løping/sykling Kveld: Boksing
    Fredag: Morgen: Løping(sprint) Kveld: Boksing
    Lørdag: Styrke
    Søndag: Hvile eller løping(div. testløp)/lett boksing (her har det tidligere pleid å være styrketrening)

Jeg har som sagt altfor høyt volum på styrkeøktene siden jeg har et behov for å konstant kjøre til failure. Dette gjør at jeg for tiden stagnerer fort, hvorav jeg har gått ned en del kg i det siste.
    Hvis jeg skulle ha kjørt DC, hvordan skulle jeg ha gjort det?
    Jeg vil ikke utføre det fanatisk, jeg skal ha med diverse isolasjonsøvelser (en for hver muskelgruppe).
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Da tror jeg at du b&#248;r "droppe" DC, og heller bruke en splitt med DC prinsipper...n&#229; kommer det sikkert snart noen som hyler litt ogs&#229;, bare vent
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg har ikke trent DC da. Det er ikke spliten jeg leter etter (jeg har brukt en lignende split lenge f&#248;r jeg h&#248;rt om DC), men hvordan en trening er satt opp og hvordan jeg skal ta det i bruk for &#229; oppn&#229; bedre styrke- og masse&#248;kninger siden det jeg gj&#248;r n&#229; bare f&#248;rer til overtrening.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Jeg har ikke trent DC da. Det er ikke spliten jeg leter etter (jeg har brukt en lignende split lenge før jeg hørt om DC), men hvordan en trening er satt opp og hvordan jeg skal ta det i bruk for å oppnå bedre styrke- og masseøkninger siden det jeg gjør nå bare fører til overtrening.
    Så du vil bruke noen av DC prinsippene implementert i det du gjør?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Bli med BigBoy på noen treningsøkter og gjør akkurat som ham.
    Erfaring er den talentløses trøst.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2004
    Jeg blir så lett utslitt med mitt nåværende program, hvor jeg kjører meget høyt volum på hver styrkeøkt i tillegg til all boksing, kondisjon- og hurtighetstrening.

En vanlig uke kan se slik ut:

Mandag: Morgen: Løping Kveld: Boksing
    Tirsdag: Morgen: Løping(sprint) Kveld: Styrke
    Onsdag: Morgen: Styrke Kveld: Boksing
    Torsdag: Morgen: Løping/sykling Kveld: Boksing
    Fredag: Morgen: Løping(sprint) Kveld: Boksing
    Lørdag: Styrke
    Søndag: Hvile eller løping(div. testløp)/lett boksing (her har det tidligere pleid å være styrketrening)

Jeg har som sagt altfor høyt volum på styrkeøktene siden jeg har et behov for å konstant kjøre til failure. Dette gjør at jeg for tiden stagnerer fort, hvorav jeg har gått ned en del kg i det siste.
    Hvis jeg skulle ha kjørt DC, hvordan skulle jeg ha gjort det?
    Jeg vil ikke utføre det fanatisk, jeg skal ha med diverse isolasjonsøvelser (en for hver muskelgruppe).
    O2 opptak har du med all denne kondisjonstreninga?

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Bli med BigBoy p&#229; noen trenings&#248;kter og gj&#248;r akkurat som ham.
    Hmmm, det blir nok litt vanskelig. Siden han bor i Bergen, alts&#229;. :P
    Jeg lurte p&#229; om noen kunne komme med et opplegg som er bra forklart som jeg kunne fikse litt p&#229;.

Sitat Opprinnelig skrevet av hansol
    O2 opptak har du med all denne kondisjonstreninga?
    Jeg vet ikke. N&#229;r jeg var 15-16 og distansel&#248;per hadde fikk jeg 80 p&#229; bip-test p&#229; en d&#229;rlig dag
    (samt 35 i hvilepuls, men det var under en periode med lett overtrening).
    EDIT: Bestenotering var niv&#229; 19, 11 vendinger, 80,57ml/kg/min stipulert.
    Siden jeg da etterp&#229; ble sprinter har den dalt nedover for &#229; s&#229; komme seg opp igjen n&#229;. Jeg tror nok ikke jeg er p&#229; samme niv&#229; som da, men jeg er p&#229; vei.
    Jeg skal teste VO2Max til sommeren tenker jeg, og da tar jeg meg enten en tur p&#229; hINT eller NTNU.
    Det er mye kulere, for ikke snakk om mer profesjonelt, &#229; l&#248;pe med en tube tr&#248;sket i trynet p&#229; en tredem&#248;lle med masse maskiner rundt seg.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Lest igjennom ting og tang en gang til n&#229;, det du vil er &#229; bruke noen av DC prinsippene.

Skal du gj&#248;re det, s&#229; tenk slik:

Kj&#248;r 1 sett til failure slik som DC henviser til. (Kj&#248;r base f&#248;rst - s&#229; iso)
    Varier &#248;velse etter om du stagnerer eller ikke.

Tenker du litt likt som DC n&#229;r det gjelder dette, s&#229; vil du "aldri" m&#229;tte skulle stagnere...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Lest igjennom ting og tang en gang til nå, det du vil er å bruke noen av DC prinsippene.

Skal du gjøre det, så tenk slik:

Kjør 1 sett til failure slik som DC henviser til. (Kjør base først - så iso)
    Varier øvelse etter om du stagnerer eller ikke.

Tenker du litt likt som DC når det gjelder dette, så vil du "aldri" måtte skulle stagnere...
    Da blir det altfor lite volum igjen. RP kjøres 2-3 for baseøvelser og 2 for isolasjonsøvelser, eller vet du av noe mer optimalt? Utføres widowmakersett noe annerledes?

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Da blir det altfor lite volum igjen. RP kjøres 2-3 for baseøvelser og 2 for isolasjonsøvelser, eller vet du av noe mer optimalt? Utføres widowmakersett noe annerledes?
    Hæh? Vennlist utdyp...

Hadde du ikke FOR mye volum? DC er jo forholdsvis "lavt" volum med bare 1 sett pr øvelse?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg HAR for h&#248;yt volum ja, jeg kj&#248;rer ikke DC. Jeg vil kj&#248;re DC for &#229; f&#229; et lavere volum. Det du foreslo var for lite volum, dvs 1 set til failure p&#229; et par &#248;velser, uten RP eller ytterligere &#248;velser hvis jeg forsto deg rett.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Jeg HAR for høyt volum ja, jeg kjører ikke DC. Jeg vil kjøre DC for å få et lavere volum. Det du foreslo var for lite volum, dvs 1 set til failure på et par øvelser, uten RP eller ytterligere øvelser hvis jeg forsto deg rett.
    Du HAR høyt volum, VIL ha LAVERE volum, da funker DC fett for deg.

Som jeg sa isted, bruk DC sine prinsipper mtp. volum og øvelser.

Bruk oppsettet til DC inkl. RP / widowmaker osv. og sørg for å oppretthold antall reps/belastning eller varier øvelsene OFTE.

Forstår du nå?

PS! Om du går på kampsport for å bli god, så ville jeg lagt om treningen min på disse dagene. Tror du kommer til å slite litt med å holde div. slag/spark + guard, men dette er opp til deg. Prøv og feil
    Syng, RakeMagic, Syng!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hmmm, det blir nok litt vanskelig. Siden han bor i Bergen, altså. :P
    Jeg lurte på om noen kunne komme med et opplegg som er bra forklart som jeg kunne fikse litt på.

Jeg vet ikke. Når jeg var 15-16 og distanseløper hadde fikk jeg 80 på bip-test på en dårlig dag
    (samt 35 i hvilepuls, men det var under en periode med lett overtrening).
    EDIT: Bestenotering var nivå 19, 11 vendinger, 80,57ml/kg/min stipulert.
    Siden jeg da etterpå ble sprinter har den dalt nedover for å så komme seg opp igjen nå. Jeg tror nok ikke jeg er på samme nivå som da, men jeg er på vei.
    Jeg skal teste VO2Max til sommeren tenker jeg, og da tar jeg meg enten en tur på hINT eller NTNU.
    Det er mye kulere, for ikke snakk om mer profesjonelt, å løpe med en tube trøsket i trynet på en tredemølle med masse maskiner rundt seg.
    ingen av de 25 i klassen når vi testet her i september hadde avik på mer en 1-2% fra beep- til mølle med drittbue i munnen

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Du HAR høyt volum, VIL ha LAVERE volum, da funker DC fett for deg.

Som jeg sa isted, bruk DC sine prinsipper mtp. volum og øvelser.

Bruk oppsettet til DC inkl. RP / widowmaker osv. og sørg for å oppretthold antall reps/belastning eller varier øvelsene OFTE.

Forstår du nå?
    Ja, men du mener med andre ord at jeg ikke skal ha RP til hver øvelse?
    Hvordan ville en økt se ut? Å trene styrke i bare en halvtime blir for lite. :P

PS! Om du går på kampsport for å bli god, så ville jeg lagt om treningen min på disse dagene. Tror du kommer til å slite litt med å holde div. slag/spark + guard, men dette er opp til deg. Prøv og feil
    Hvorfor skulle jeg legge om treningen? Jeg får eventuellt ikke gangsperr før dagen etter hvis jeg først får det, og trener jeg med lavere volum vil jeg jo så og si garantert ikke få det. Jeg sparker ikke.

Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    ingen av de 25 i klassen når vi testet her i september hadde avik på mer en 1-2% fra beep- til mølle med drittbue i munnen
    Ingen av de? Bah, det er fortsatt kulere med tube i munnen og mølleløping.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Ja, men du mener med andre ord at jeg ikke skal ha RP til hver øvelse?
    Hvordan ville en økt se ut? Å trene styrke i bare en halvtime blir for lite. :P

Hvorfor skulle jeg legge om treningen? Jeg får eventuellt ikke gangsperr før dagen etter hvis jeg først får det, og trener jeg med lavere volum vil jeg jo så og si garantert ikke få det. Jeg sparker ikke.
    Jeg hverken kan eller vil bestemme for deg. Men å trene boksing senere på kvelden etter en kategorisert: tung økt er langt ifra å anbefale og heller ikke optimalt sett fra mitt ståsted.

Trenger ikke RP til noe mer enn det som DC sier.

Er langt ifra lengden på økta som teller, det hadde jeg da inderlig håpet at hvertfall DU blant folk forsto.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg hverken kan eller vil bestemme for deg. Men &#229; trene boksing senere p&#229; kvelden etter en kategorisert: tung &#248;kt er langt ifra &#229; anbefale og heller ikke optimalt sett fra mitt st&#229;sted.
    Jeg trener etter klubbens tider, derfor har jeg ikke mye annet valg. Men dette har jeg gjort lenge, og har ikke problemer med det s&#229;fremt jeg spiser skikkelig og hviler bra imellom.

Trenger ikke RP til noe mer enn det som DC sier.
    Haha, h&#230;?

Er langt ifra lengden p&#229; &#248;kta som teller, det hadde jeg da inderlig h&#229;pet at hvertfall DU blant folk forsto.
    Det er rent et psykologisk behov jeg har, jeg trenger f&#248;lelsen av &#229; ha kj&#248;rt meg.
    Hadde jeg ikke forst&#229;tt det hadde jeg jo ikke villet begrense volumet mitt til &#229; begynne med, og jeg snakket om lengde relativt til volum/antall sett.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Jeg trener etter klubbens tider, derfor har jeg ikke mye annet valg. Men dette har jeg gjort lenge, og har ikke problemer med det såfremt jeg spiser skikkelig og hviler bra imellom.

Haha, hæ?

Det er rent et psykologisk behov jeg har, jeg trenger følelsen av å ha kjørt meg.
    Hadde jeg ikke forstått det hadde jeg jo ikke villet begrense volumet mitt til å begynne med, og jeg snakket om lengde relativt til volum/antall sett.
    Forstår at du ikke kan endre boksetidene dine, men du kan velge å bytte styrketreningstidene.

HAHA, HÆHÆ? Du har tydeligvis aldri trent DC før, om du har lest noen DC poster her så vet du at DC anbefaler Widowmaker til enkelte øvelser, samtidig kan du legge inn RP til der du føler, for å ha følelsen av å ha kjørt deg litt ekstra.

Forstår hvor du vil, men psykologisk er det langt ifra når det er komt så langt at du stagnerer og føler deg slapp (er lettere overtrent).

Men at det er psykologisk det kroppen gir deg følelsen av når du bare har trent 30 min. det kan vi være enig om, fordi slik har eg kjent det selv.

DOG, trener du DC - gir alt, så har du ikke mer å gi uansett, når du har gjort som han har fortalt...prøv og feil, som sagt. Ikke bare i teorien, men i praksis også.

Når du har kjørt din første "DC" økt - med påfølgende prinsipper så kan eg nok 99,9% sikkert fortelle deg allerede nå at du vil føle det annerledes enn du gjør nå, når du sitter her og er "uerfaren" til DC.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Forst&#229;r at du ikke kan endre boksetidene dine, men du kan velge &#229; bytte styrketreningstidene.

HAHA, H&#198;H&#198;? Du har tydeligvis aldri trent DC f&#248;r, om du har lest noen DC poster her s&#229; vet du at DC anbefaler Widowmaker til enkelte &#248;velser, samtidig kan du legge inn RP til der du f&#248;ler, for &#229; ha f&#248;lelsen av &#229; ha kj&#248;rt deg litt ekstra.

Forst&#229;r hvor du vil, men psykologisk er det langt ifra n&#229;r det er komt s&#229; langt at du stagnerer og f&#248;ler deg slapp (er lettere overtrent).

Men at det er psykologisk det kroppen gir deg f&#248;lelsen av n&#229;r du bare har trent 30 min. det kan vi v&#230;re enig om, fordi slik har eg kjent det selv.

DOG, trener du DC - gir alt, s&#229; har du ikke mer &#229; gi uansett, n&#229;r du har gjort som han har fortalt...pr&#248;v og feil, som sagt. Ikke bare i teorien, men i praksis ogs&#229;.

N&#229;r du har kj&#248;rt din f&#248;rste "DC" &#248;kt - med p&#229;f&#248;lgende prinsipper s&#229; kan eg nok 99,9% sikkert fortelle deg allerede n&#229; at du vil f&#248;le det annerledes enn du gj&#248;r n&#229;, n&#229;r du sitter her og er "uerfaren" til DC.
    Allright, da f&#229;r jeg pr&#248;ve en skikkelig DC-&#248;kt da, med mye RP for min del da ihvertfall. &#197; kj&#248;re &#232;tt sett til failure p&#229; et par &#248;velser f&#248;rer jo ikke til at du ikke har mer &#229; gi.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    1 hot tips, om du f&#248;ler du har mer &#229; gi etter 1 work set, 1 widowmaker + hold etter KNEB&#216;Y s&#229; er du faen meg sinnsyk, eller s&#229; b&#248;r du skaffe deg en bra t-partner

Samme p&#229; bryst p&#229; mange m&#229;ter...lykke til!
    Syng, RakeMagic, Syng!

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Allright, da får jeg prøve en skikkelig DC-økt da, med mye RP for min del da ihvertfall. Å kjøre ètt sett til failure på et par øvelser fører jo ikke til at du ikke har mer å gi.

DC annbefaler å ikke begynne med RP!
    Regner med at du har lest en del om DC hvis jeg kjenner deg rett, men det virker faktisk som om du ikke hart gjort det.

Med det opplegget ditt tviler jeg på at DC hadde godskjent RP i det hele tatt
    Hva med å kjøre vanlig DC i starten uten RP's sånn at du kommer inn i det og kanskje bare kanskje får du vilt opp kroppen din. Hvor ofte har du komplette hvileuker(ikke noen form for trening)?

Les DC tråden nøye, ellers så kan du alltids kjøre et hardgainerprogram fra IA:

Feks mandag:
    bicepscurl:2*10
    Chins:2*10
    Mark eller SLDL:1-2*10
    Bøy:2*20

Torsdag:
    Skråbenk:2*10
    skulderpress:2*10
    sidehev(jeg har kuttet ut denne dritt øvelsen):2*10
    Dips/smalbenk o.l: 2*10
    Mage

Alle øvelser kjøres seff til failure bortsett fra mark og bøy.

Setter pris om du ikke splitter opp tråden hvis du velger å svare på den, og ønsker deg ellers lykke til.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    39
    Hvis man skal kjøre DC er det sånn at mann skal gjøre få øvelser (1-2) pr muskel del istedet for f.eks. 4-5 forskjellige brystøvelser ??

Ble medlem
    05-2003

Thumbs down

Sitat Opprinnelig skrevet av mbenjami
    Hvis man skal kjøre DC er det sånn at mann skal gjøre få øvelser (1-2) pr muskel del istedet for f.eks. 4-5 forskjellige brystøvelser ??
    1 øvelse og 1 arbeids sett på de fleste øvelser. Annbefaler at du leser DC artiklene i DC underforumet her på FP.

Når du føler at du har lest deg opp kan du spørre igjen.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av St&#229;lballa
    DC annbefaler &#229; ikke begynne med RP!
    Regner med at du har lest en del om DC hvis jeg kjenner deg rett, men det virker faktisk som om du ikke hart gjort det.
    Joda, men jeg f&#248;ler jeg har misforst&#229;tt til tider. Jeg har faktisk pr&#248;vd &#229; utf&#248;re et program en gang, og det falt meg ikke helt i smak p.g.a det lave volumet.
    Jeg kom ut som "helt uerfaren" her for &#229; holde meg &#229;pen og se om jeg har forst&#229;tt. Jeg trodde RP var "obligatorisk" f.eks.

Med det opplegget ditt tviler jeg p&#229; at DC hadde godskjent RP i det hele tatt
    Hva med &#229; kj&#248;re vanlig DC i starten uten RP's s&#229;nn at du kommer inn i det og kanskje bare kanskje f&#229;r du vilt opp kroppen din. Hvor ofte har du komplette hvileuker(ikke noen form for trening)?
    Det opplegget jeg har kj&#248;rt til n&#229; har v&#230;rt stappet med RP, skal jeg kj&#248;re DC skal jeg kj&#248;re DC p&#229; hardest mulig m&#229;te. Jeg er ganske vant til h&#248;yt volum og ekstrem innsats, og &#229; bare kj&#248;re et arbeidset for hver muskelgruppe ville bare v&#230;rt altfor lite for meg.
    Jeg tar meg aldri komplette hvileuker, jeg har perioder jeg trapper ned p&#229; treningen. Jeg ser ingen vits i total hvile, hvorav man bare setter seg selv i en tildels antikatabol tilstand hvor jeg ogs&#229; blir deprimert fordi jeg ikke f&#229;r trent. Periodisering hvor man g&#229;r ned p&#229; intensitet/volum er mye mer effektivt enn &#229; ta komplette hvileuker, slik studier har vist.

Les DC tr&#229;den n&#248;ye, ellers s&#229; kan du alltids kj&#248;re et hardgainerprogram fra IA:

Feks mandag:
    bicepscurl:2*10
    Chins:2*10
    Mark eller SLDL:1-2*10
    B&#248;y:2*20

Torsdag:
    Skr&#229;benk:2*10
    skulderpress:2*10
    sidehev(jeg har kuttet ut denne dritt &#248;velsen):2*10
    Dips/smalbenk o.l: 2*10
    Mage

Alle &#248;velser kj&#248;res seff til failure bortsett fra mark og b&#248;y.
    Meh...

Setter pris om du ikke splitter opp tr&#229;den hvis du velger &#229; svare p&#229; den, og &#248;nsker deg ellers lykke til.
    Hahaha

Takk.

GridIron Barbell

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    1 hot tips, om du f&#248;ler du har mer &#229; gi etter 1 work set, 1 widowmaker + hold etter KNEB&#216;Y s&#229; er du faen meg sinnsyk, eller s&#229; b&#248;r du skaffe deg en bra t-partner

Samme p&#229; bryst p&#229; mange m&#229;ter...lykke til!
    Hey, jeg kan spy, skjelve, besvime og rope p&#229; mamma etter et sett og likevel utf&#248;re 3 til.
    Det kan du &#242;g, if you set your mind to it.
    Failure vil bare si at motonevronene ikke klarer &#229; skape kontraksjon i nok muskelfibre til &#229; t&#229;le belastningen mere. Det kommer tilbake fort.
    Men jeg ser frem til &#229; pr&#248;ve et slikt widowmakerset, med hold. Du b&#248;r dog forklare meg hva det er f&#248;rst. :P

GridIron Barbell

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    39
    Sittet &#229; lest litt om dc og lurer p&#229; om jeg skal pr&#248;ve det ut. men lurer p&#229; noe.hvis det slik at man skal kj&#248;re 1 &#248;velse og 1 sett. hva med f.eks.bryst.en &#248;velse er jo litt lite ?? f.eks. normalt trener man jo nedre del av bryst midtre og &#248;vre. skr&#229;benk, negativ benk og vanlig flyes f.eks.. ??? eller er jeg helt p&#229; jordet heheh

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av mbenjami
    Sittet å lest litt om dc og lurer på om jeg skal prøve det ut. men lurer på noe.hvis det slik at man skal kjøre 1 øvelse og 1 sett. hva med f.eks.bryst.en øvelse er jo litt lite ?? f.eks. normalt trener man jo nedre del av bryst midtre og øvre. skråbenk, negativ benk og vanlig flyes f.eks.. ??? eller er jeg helt på jordet heheh

Da må du lese mer brystkassen min er helt ødelagt etter et set og 1 rp + stretching. Ser at du er 32 år da har du sikkert trent en periode. Når du begynner med DC skal du følge hans oppsett til punkt og prikke og glemme alt annet du har lært(inkludert det høye protein inntaket).

Brystkassen trenes i tillegg 2 ganger i uken annenhver uke. Tenk nøye over ordtaket less is more.

Ble medlem
    05-2003
    Ingar: Som du sier s&#229; trener du nok for mye. Hva med &#229; f&#248;lge det programmet jeg ga deg s&#229; kan jeg garantere deg fine &#248;ktninger og god progresjon. Siden du vil pr&#248;ve DC s&#229; regner jeg jo med at du kan glemme iso &#248;velsene en stund(du kan jo for&#248;vrig kooose deg med sidehev).

Som sagt tidligere less is more.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Kj&#248;rer enda ikke RP p&#229; de fleste kroppsdeler eller &#248;velser. Blir bare en RP i ny og ne, og jeg syns det holder i massevis!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.