Får ofte hodepine på trening. Ofte når jeg annstrenger meg veldig.
Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det være mangel på veske? Drikker ikke masse, men ikke lite heller.
Får ofte hodepine på trening. Ofte når jeg annstrenger meg veldig.
Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det være mangel på veske? Drikker ikke masse, men ikke lite heller.
Kanskje det kan hjelpe å fokusere på pusteteknikken når du løfter?
Er ingen ekspert på dette, men det jeg gjør er som følger: Husk å puste er først bud, pust inn i den negative fasen av løftet, ut i den positive fasen, pust en eller flere ekstra ganger mellom reps om du trenger det for tunge basisøvelser. Ikke trekk pusten godt inn hold pusten og løft tungt (det gir meg vondt i hodet).
Ellers tror jeg at det er litt individuelt hva som funger av pusteteknikker for forskjellig personer. Prøv å vær oppmerksom på pustingen og finn ut hva som fungerer for deg så kanskje det kan hjelpe mot å få vondt i hodet.
Drikker du mye kaffe eller Cola så kutt ut det. Altså kutt ut mye koffein.
Drikk mye vann. Hele dagen og under trening. Og fokuser på pusting.
Har dette vart lenge?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Såpass lenge ja. Har han sjekket blodtrykk?
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Bruker han kreatin? Bruker man det over lengre tid kan det hope seg opp i systemet og da får man hodepine etc
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
litt of topic:
noen som får løs mage av zma? blitt litt løs i magen siden jeg starta med det, irriterende
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Hva skal magnesium være godt for?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)