Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hodepine dagen etter kveldstrening

Medlem Charlize- sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    31

Hodepine dagen etter kveldstrening

Ei dame jeg kjenner sykler tre kvarter på ergometersykkel ca kl 21-22 flere kvelder i uka, og våkner alltid med en lett hodepine dagen etter. Hun spiser ikke etter syklingen, men drikker en stor kopp te. Er generelt frisk og rask, ca 55 år. Går, sykler og er ganske aktiv i løpet av dagen, så det er kun når hun sykler om kvelden at hun får hodepine dagen etter. Noen som har noen tanker omkring dette?

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Tipper hun er dehydrert. Hun svetter masse gjennom syklingen, drikker te som er vanndrivende og spiser ikke noe som gjør at væske blir bindt igjen i kroppen, altså dehydrering.

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Første tanken min også. Be henne drikke minst en liter vann underveis/etterpå.

Har forresten også utfordringen med å få et par stykker jeg kjenner, til å spise etter at de har kjørt kardio og litt styrke - de mener de får mer slanke-effekt av treningen ved å la være å spise da. Totalt feil, så vidt jeg kan skjønne: Det er jo de andre tidene på døgnet de bør kutte kalorier.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.