Noen som har prøvd HST training?hva syns dere om det?
gode styrke/masse gains med HST?
-=Thunder=-
Noen som har prøvd HST training?hva syns dere om det?
gode styrke/masse gains med HST?
-=Thunder=-
Det funket godt for både masse og styrke for min del. Blir litt kjedelig i lengden, men HST fungerer bra det.
Jeg kjørte HST fra tidlig oktober til sent november i fjor, og jeg gikk fra 90 til 94 kg. Ifølge målinger snakker vi om ca 1.5 kg muskler (utrolig bra, men det skal sies at jeg ikke har trent så målrettet som det på lenge), og 2.5 kg fett (spiste mye, spesielt proteiner). Er enig i at HST er litt kjedelig i lengden, men hvis du trener seriøst og spiser bra så gir det en finfin økning i muskelmasse. Keep in mind at de fleste seriøse programmer vil i løpet av åtte uker gi bra resultater for en som før bare har trent halvseriøst, så jeg vet ikke helt hvor stor fan jeg er at HST ennå. Spørsmålet mitt er først og fremst om resultatet kan veie opp for enformighetsfølelsen.
Angående styrkedelen kan jeg si at det ble en bra økning, men ikke oppsiktsvekkende sammenlignet med et noe mer styrkeorientert program. Må selvsagt tilføre at styrkeøkninger er en bivirkning av HST, og at dets mål helt og holdent er størrelse. Med det i bakhodet så vil jeg si at styrkeøningen faktisk var signifikant.
Lykke til.
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
Tror nok jeg skal prøve å gi dette programmet en sjanse.
Takker for alle gode svar.
-=Thunder=-