Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Hul glueteus maximus?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Hul glueteus maximus?

Hushjelpa tok for 1 års tid siden en kortisonsprøyte som en følge av at hun er plaget med pollenallergi. Den ble da satt i hennes kjære høyre rumpeball. Som en følge av dette har den blitt litt hul der sprøyten ble satt.. Nå er hun virkelig bekymra over denne "skjønnhetsdumpen". Spørsmålet er, vil trening av gluteus maximus fjerne denne? Vil den fjerne seg av seg selv evt.? Hva skjer om man ikke trener den? etc..? hva har skjedd egentlig? (slik jeg har forstått det bryter kortison ned muskelvev)

På forhånd takk til de som kan hjelpe min kjære hushjelp

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Har hørt om noenlunde samme tilfelle, men da var det triceps i begge armer det var snakk om.

Det første jeg ville gjort var og spørre legen som satte den sprøyta.
    Om det kan trenes bort har ikke jeg kunnskap nok til å kunne svare på dessverre.
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Det er en ulempe med kortison sprøyten og det er at den kan gi søkk i muskelen. Dette er ikke reversibelt desverre og noe legen burde gitt beskjed om på forhånd
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Registered User
    Ble medlem
    07-2006
    Tror nok det der blir permanent. minner for øvrig om mine synspunkter om dette temaet:

Anabole steroider ved muskelskader

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    24
    Har selv litt eksem på venstre bicep og bruker en kortison krem.
    I det siste har jeg hatt vondt i venstre bicep når jeg trener, har merket dette før også, men har alltid trodd at det kanskje hadde noe med at jeg prøver å blande trening med festing i helgene, noe som selfølgelig ødelegger restitusjonen.

Tror dere det rett og slett kan være kortison kremen som driver å ødelegger ?

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arch Vis post
    I det siste har jeg hatt vondt i venstre bicep når jeg trener, har merket dette før også, men har alltid trodd at det kanskje hadde noe med at jeg prøver å blande trening med festing i helgene, noe som selfølgelig ødelegger restitusjonen.

kortisol er jo katabolt så kan godt være den herper til noe der
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Nei jeg tror ikke det, men hør med din fastlege anyways
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    24
    Legen min sier at jeg kanskje har astma, og jeg bruker nå 2 forskjellige astma medisiner.
    Kom på nå at den ene inneholder kortison, merker at jeg begynner å bli litt irritert på helsenorge når det gjelder hva som er lov eller ikke.
    Lov med medisiner som har nedbrytende bivirkninger, men ikke de som har noen særlig "positive bivirkninger".

Jeg driver vist å ødelegger hele systemet mitt, burde nesten bruke noen anabole steroider for å bikke mot de katabole

Edit: Kom på nå at insulin er lov og temmelig anabolt etter de ryktene har hørt.
    Men er forsatt ikke fornøyd

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    Har hørt om noenlunde samme tilfelle, men da var det triceps i begge armer det var snakk om.

Det første jeg ville gjort var og spørre legen som satte den sprøyta.
    Om det kan trenes bort har ikke jeg kunnskap nok til å kunne svare på dessverre.
    I teorien kan vel en lokal innsprøyting av IGF-3 veie opp .
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Legen min sier at jeg kanskje har astma, og jeg bruker nå 2 forskjellige astma medisiner.
    Kom på nå at den ene inneholder kortison, merker at jeg begynner å bli litt irritert på helsenorge når det gjelder hva som er lov eller ikke.
    Lov med medisiner som har nedbrytende bivirkninger, men ikke de som har noen særlig "positive bivirkninger".

Jeg driver vist å ødelegger hele systemet mitt, burde nesten bruke noen anabole steroider for å bikke mot de katabole

Edit: Kom på nå at insulin er lov og temmelig anabolt etter de ryktene har hørt.
    Men er forsatt ikke fornøyd
    Steroider er også lov. Skjønner ikke helt hva du mener her. Du får insulin på resept, og det samme med anabole steroider.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.