Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Hulken har skjønt det - fikk smaken på normalt liv!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Smile Hulken har skjønt det - fikk smaken på normalt liv!

- Fikk smaken på et normalt liv

På høsten tok han sin første offisielle pause på sju år, fra alt som omhandlet livet som «Hulken». Haugen slettet blant annet 5000 venner på Facebook, tok pause fra mail, hjemmeside, media og nesten alt av trening.

- Da så jeg noe nytt, og fikk smaken på et normalt liv. Jeg levde plutselig uten konstant press fra omgivelsene og usikkerhet rundt økonomi, men bygde hus og verdier som betyr mer enn ære. Jeg tok opp kontakt med familie og venner, byttet miljøer jeg vanket i, fikk meg jobb, og det føltes fantastisk å dra på byen for en fest. Jeg er ferdig med det ekstreme livet, og har aldri hatt det bedre, sier Haugen, som allikevel drømmer om å en gang i fremtiden avslutte boksekarrieren på en ordentlig måte.
    Hvorfor må det være entel eller hvis man driver med idrett på høyt plan?

FV
    FV er aktiv nå
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Fordi det er sinnsykt tidkrevende og forlanger at man lever stikk motsatt av Ola Dunk, sikkert? En annen ting er jo at janteloven fortsatt regjerer sterkt her i landet og man sliter kanskje med aksept for hva som må til for å drive med denne typen idrett på så høyt nivå.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    eg levde plutselig uten konstant press fra omgivelsene og usikkerhet rundt økonomi, men bygde hus og verdier som betyr mer enn ære
    Jeg er ikke så sikker på at verden forøvrig mener det samme som han her, kan det tenkes at folk flest synes det er mer ære i å leve det livet han nå har valgt istedet for det ekstreme han har levd

Superior newbie -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    Uff, dette var litt skuffende, hadde håpet å se han briljere i strongman igjen !

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    en ting er ihvertfall sikkert og det er at det er lenge siden jeg har sett Arild så glad som han er nå

Han trives virkelig med livet nå, og hvem vet kanskje det gir ny motivasjon til å komme sterkt tilbake.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Jeg er ikke så sikker på at verden forøvrig mener det samme som han her, kan det tenkes at folk flest synes det er mer ære i å leve det livet han nå har valgt istedet for det ekstreme han har levd
    Noen vil komme til å si at det er ære i det han nå har valgt ettersom normale middelklasseverdier er ansett som det høyeste man kan oppnå fra et politisk korrekt standpunkt. Om han holder seg til den linjen kommer han til å ende opp med det motsatte av ære. Dvs å bli glemt.

Jeg kan umulig tro at han kommer til å holde seg til det han gjør nå. Jeg tipper at om et par år så er han lei og vil ha større utfordringer.

Lignende tråder

1. smaken er som baken!
    By grytten88 in forum Kosthold
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 27-04-07, 02:04
  2. Svar: 5
    Nyeste innlegg: 20-05-06, 12:37
  3. Hulken
    By Platon73 in forum OT
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 29-11-04, 17:57
  4. Har PF justert smaken?