Jeg har et 'hull' mellom brystet og magen er det noen som vet om øvelser jeg kan ta for aå få det vekk??
Tren de øvre magemusklene med f.eks. twist crunch eller cable crunch (cable crunch bør prøves!) så kanskje noe av "hullet" går vekk. Litt vondt og se på bildet + at jeg er litt usikker på hvor du mener. Jeg har også et trekantet mellomrom mellom brystmusklene rett over de øvre magemusklene. Eneste måten å få det vekk på er å få større brystkasse. Hvis du kjenner etter vil du merke at det bare er bein der, altså ingen muskel du kan trene.
No brain, no gain.
visst det er bryst beinene som er vokst sammen inne, så kan man ikke gjøre noe med det. visst du skal ha et skikkelig svar så går du til legen.
Dette er hvertfall ikke helt unormalt.. storebror til en kamerat også har/hadde sånn...
Mens sana in corpore sano
Juvenalis
jeg har vert hos lege men der sa de at det vil vokse litt ut men resten vil muskler ta ut så har du noen bra bryst og mage øvelser??Opprinnelig skrevet av MrMuscle
De som du har på programmet ditt er de du bør konsentrere deg om. Følg programmet, ikke begynn å sverm rundt med andre ting.