Viser resultatene 1 til 36 av 36

Tråd: Hva er din målsetning?

-passar under sängen Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

Hva er din målsetning?

Som topic sier - hvorfor gjør du det du gjør?

Opplever veldig mange som trener kun for å få flatere mage, strammere kropp, større speilmuskler eller "blir stor".
    Vet det er noen utøvere her inne men kanskje det er noen hemmeligheter også

Hva er din målsetning? Går du 100% inn for treninga di - hva med kostholdet - er ikke det like viktig som treninga? Har du egentlig "peiling" eller trener du kun for gøy?
    Om du har et mål - har du motivasjon og vilje nok til å nå det?

Skrik ut
    www.mthereseo.blogg.no

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Jeg trener (sykkel) fordi det er sosialt, enormt kjekt og gir mestringsfølelse. en bonus av treninga er jo at jeg unngår å bli fullstendig gal i hodet, da det gir meg noe sinnsro. Trener også styrke fordi jeg syns muskler er tøft!

Hovedmålet er jo selvfølgelig - lange, slanke muskler som gir superhøyforbrenning uten vektøkning samt flat mage. er det ikke slik en skal si her inne for å irritere ekspertene ?
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg gjør det jeg gjør fordi at jeg er avhengig av det. Målet mitt er kortsiktig 150kg i benkpress. Det store bildet er ekstrem styrke, men også ganske barbarisk utholdenhet. Sistnevnte er det få som har, om de er veldig sterke. Vet ikke om det finnes så mange styrkeløftere med sinnsyk kondisjon og allsidighet, men er mulig. Isåfall hadde jeg satt stor pris på om noen nevnte dem!

Jeg går 100% inn for treningen, men kostholdet handler bare om å proppe i seg masse. Noe som funker bra, kommer neppe til å telle kalorier i dette livet.

Sånn som det er nå er jeg ekstremt motivert, alle målene og mer skal oppnås. Spørsmålet er bare når.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hva er din målsetning?
    Å bli sterk og rask, men først å fremst å se bra ut naken

Går du 100% inn for treninga di - hva med kostholdet - er ikke det like viktig som treninga?

Første spørsmål: ja. Jeg synes det er kjekt å se fremgang og presse seg selv.

Andre spørsmål: nei. Jeg gidder ikke se tilbake på livet mitt som en sammenhengende diett der jeg aldri tillot meg selv noe som helst, spesielt siden jeg verken har mål om å bli profesjonell idrettsutøver eller føler at det å se fullstendig skrapet ut er verdt innsatsen det faktisk krever. Jeg spiser sunt 95% av tiden, det holder Trening gir overskudd, sunn mat gir også overskudd, men jeg dropper å ta med meg den digitale kjøkkenvekten på sydenferie likevel.

Har du egentlig "peiling" eller trener du kun for gøy?
    Jeg skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha stålpeiling og likevel kun "mosjonere" Man kan også gå 110% inn for et hjernedødt opplegg. Dedikasjon er ikke det samme som kunnskap

Ja. Hvis jeg føler at det er verdt innsatsen det krever å oppnå det. Om oppofrelsen er langt større enn det gevinsten er, da gidder jeg rett og slett ikke
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Crappler Shemhazai sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    24
    Har som langsiktig mål å ta 300 kg i markløft med en kroppsvekt på mellom 90 og 100 kg, samtidig som jeg når et høyt teknisk nivå i BJJ/submission wrestling, og muligens får prøvd meg litt i amatør-MMA. Trener fordi det er skøy, og har planer om å løfte skrot til Alzheimeren tar meg, og jeg ikke lenger husker hvor treningssenteret ligger.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    Jeg trener (sykkel) ..(...).. en bonus av treninga er jo at jeg unngår å bli fullstendig gal i hodet
    Hva gjør du om vinteren?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Hva gjør du om vinteren?
    Nei det er jo da galskapen kommer luskende fram.. Pleier gå i hi men det går ikke i år pga studiene. Prøver finne alternative treningsmetoder samt vektlegge styrketrening mer har begynt på nytt senter nå med veldig variert timeplan-godt utstyr. Squashbaner oi klatrevegg så skal nok klare holde meg aktiv

The blogg =)

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Du kan vel sykle i Stavanger om vinteren også? Det er jo aldri snø der.
    http://www.dingsekongen.no

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    kan jo spille golf der hele året...svin
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    Nei det er jo da galskapen kommer luskende fram.. Pleier gå i hi men det går ikke i år pga studiene. Prøver finne alternative treningsmetoder samt vektlegge styrketrening mer har begynt på nytt senter nå med veldig variert timeplan-godt utstyr. Squashbaner oi klatrevegg så skal nok klare holde meg aktiv
    SNOWBOARDING! Nå også for jenter!

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Mine største mål er 300 i mark, 250 i bøy og 200 i benk. Viss eg klarer meir er det ein bonus.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg trener utelukkende for å ha en unnskyldning for å skrive på FP!
    http://www.dingsekongen.no

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Vel, nå for tiden føler jeg meg slik som dette: , og derfor må vel målet være å bli kvitt den følelsen.

Bronse Member Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Vel, nå for tiden føler jeg meg slik som dette
    Wow, hu tar 300 i mark jo
    No creative person ever felt their day job.

Medlem o'Mally sin avatar
    Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Jeg trener kun for fremgangen sin del.
    For mestringsfølelsen hvert lille steg av fremgang gir.

Når det kommer til "peiling" vs "ikke peiling", så har jeg såpass mye "peiling" at jeg ikke gidder å henge meg opp i filletingdiskusjoner lenger.

- Strict/ikke strict
    - Timing på kosthold og ymse kosttilskudd
    - Rekkefølge, varighet, og generell treningsnazisme.

De tingene har jeg rett og slett bare lagt bort.
    Jeg trener rett og slett hardt og spiser så mye jeg gidder.

Det gir meg solid fremgang.
    A person who is nice to you, but rude to the waiter, is not a nice person.

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    SNOWBOARDING! Nå også for jenter!

Hun til høgre (rød bikini) er min samboer. Hun var tidligere på det norske landslaget i snowboard. Dessverre ble hun utsatt for en veldig stygg ulykke. Hun og noen andre kjørte ned en veldig bratt fjellside. Hva betegnelsen på det er, det vet jeg ikke, men det er vel frikjøring det heter, eller noe i den dur. Hun falt, og fallet i seg selv var jo ikke så farlig. Men idet hun lå rolig i snøen, kom det en annen snowboardergutt og landet oppå henne av full kraft. Når man hopper med snowboard og lander i snøen er det ikke med liten kraft, spesielt ikke når man er en muskuløs gutt på over 100kg. Jeg vet ikke alle detaljene da jeg ikke var sammen med henne på denne tiden, og jeg har fortstått det slik at det var et uhell at han landet oppå henne.

Uansett overlevde hun såvidt, med flere kompliserte brudd i ryggraden, samt øvrige brudd og skader på indre organer. Hun lå ganske lenge i respirator før hun kom til seg selv, og etter det var det rullestol i veldig lang tid. Legene sa til henne at hun aldri kom til å gå igjen, men foreldrene ga ikke opp, og hun fikk fysioterapi hver dag. Etter et år med jevnlig fysioterapi hver dag, begynte hun å få førligheten tilbake igjen i bena. I dag kan hun bevege seg som et hvilket som helst annet oppegående menneske. Dette betydde selvfølgelig slutten på snowboardkarrieren hennes, og det bildet som er vist her ble tatt da hun var rundt 17-18år gammel. Dette er i dag ca. 10 år siden.

Hun har tidligere vist dette bildet til meg, men jeg visste ikke at det lå ute på internett også. Det er sikkert noen som har lagt det ut. De fleste filmer og bilder av henne er fjernet fra nettet. Selv vil hun ikke at jeg skal se på noen filmer fra den tiden hun holdt på.

Hvorfor hun holdt på med det hun gjorde? Fordi hun elsket det, og fordi hun var god til å stå på snowboard.

Personlig har jeg mange ganger fundert på hvorfor jeg driver og løfter vekter. Mange ganger er det kjedelig. Men når jeg setter en ny pers, så er gleden veldig stor. Så er det vel også morro å være noe utenom den vanlige ola nordmann. Treningen hjelper jo på både med selvtillit og andre ting.

Jeg kan ihvertfall ikke se for meg at jeg skal gå tilbake fra å være den 115kg-løfteren jeg er i dag, til en liten kondispingle på 71kg, som jeg var før jeg begynte å løfte vekter i år 2000.
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Jeg gjør det jeg gjør fordi at jeg er avhengig av det. Målet mitt er kortsiktig 150kg i benkpress. Det store bildet er ekstrem styrke, men også ganske barbarisk utholdenhet. Sistnevnte er det få som har, om de er veldig sterke. Vet ikke om det finnes så mange styrkeløftere med sinnsyk kondisjon og allsidighet, men er mulig. Isåfall hadde jeg satt stor pris på om noen nevnte dem!

Jeg går 100% inn for treningen, men kostholdet handler bare om å proppe i seg masse. Noe som funker bra, kommer neppe til å telle kalorier i dette livet.

Sånn som det er nå er jeg ekstremt motivert, alle målene og mer skal oppnås. Spørsmålet er bare når.
    Du kan få barbarisk utholdenhet om du satser bare på benk. Satser du på bøy og mark, så blir det verre med den utholdenheten. Du kan ikke få både i pose og sekk. Du kan bli middelmådig på begge, men ikke ekstremt god i begge.
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av stallion Vis post
    Hun til høgre (rød bikini) er min samboer. Hun var tidligere på det norske landslaget i snowboard. Dessverre ble hun utsatt for en veldig stygg ulykke. Hun og noen andre kjørte ned en veldig bratt fjellside. Hva betegnelsen på det er, det vet jeg ikke, men det er vel frikjøring det heter, eller noe i den dur. Hun falt, og fallet i seg selv var jo ikke så farlig. Men idet hun lå rolig i snøen, kom det en annen snowboardergutt og landet oppå henne av full kraft. Når man hopper med snowboard og lander i snøen er det ikke med liten kraft, spesielt ikke når man er en muskuløs gutt på over 100kg. Jeg vet ikke alle detaljene da jeg ikke var sammen med henne på denne tiden, og jeg har fortstått det slik at det var et uhell at han landet oppå henne.

Uansett overlevde hun såvidt, med flere kompliserte brudd i ryggraden, samt øvrige brudd og skader på indre organer. Hun lå ganske lenge i respirator før hun kom til seg selv, og etter det var det rullestol i veldig lang tid. Legene sa til henne at hun aldri kom til å gå igjen, men foreldrene ga ikke opp, og hun fikk fysioterapi hver dag. Etter et år med jevnlig fysioterapi hver dag, begynte hun å få førligheten tilbake igjen i bena. I dag kan hun bevege seg som et hvilket som helst annet oppegående menneske. Dette betydde selvfølgelig slutten på snowboardkarrieren hennes, og det bildet som er vist her ble tatt da hun var rundt 17-18år gammel. Dette er i dag ca. 10 år siden.

Hun har tidligere vist dette bildet til meg, men jeg visste ikke at det lå ute på internett også. Det er sikkert noen som har lagt det ut. De fleste filmer og bilder av henne er fjernet fra nettet. Selv vil hun ikke at jeg skal se på noen filmer fra den tiden hun holdt på.

Hvorfor hun holdt på med det hun gjorde? Fordi hun elsket det, og fordi hun var god til å stå på snowboard.

Personlig har jeg mange ganger fundert på hvorfor jeg driver og løfter vekter. Mange ganger er det kjedelig. Men når jeg setter en ny pers, så er gleden veldig stor. Så er det vel også morro å være noe utenom den vanlige ola nordmann. Treningen hjelper jo på både med selvtillit og andre ting.

Jeg kan ihvertfall ikke se for meg at jeg skal gå tilbake fra å være den 115kg-løfteren jeg er i dag, til en liten kondispingle på 71kg, som jeg var før jeg begynte å løfte vekter i år 2000.
    Dæven, det visste jeg ikke gitt. Bildet kommer opp som nr 4 på google bildesøk om man søker på "snowboard", så det var ikke såå godt gjemt, for å si det sånn.
    Er jo et fint bilde forøvrig.

Bra det gikk bra med henne til slutt.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24

Tja, er en kar på jobben min som tok 140 i benk og løp et maraton på en grei tid innenfor et tidsrom på 4-5 mnd. Jeg klarer ingen av delene, så jeg ble iallfall imponert
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av stallion Vis post
    Du kan få barbarisk utholdenhet om du satser bare på benk. Satser du på bøy og mark, så blir det verre med den utholdenheten. Du kan ikke få både i pose og sekk. Du kan bli middelmådig på begge, men ikke ekstremt god i begge.
    Er akkurat det jeg gjør. Ble inspirert av en kamerat, han presser 170kg RAW og løper fra alt som er. Han kan sprinte i 40min, uten stopp. Er håpløst.

Om jeg ikke husker feil er det slik at det handler om hvordan du utvikler de forskjellige muskelgruppene?

Overkroppen kan bli spesialisert på rå styrke, mens beina kan bli spesialisert på utholdenhet, right?

Har allikevel kommet over noe skremmende, etter en skikkelig tur med noen venner(selv om jeg spiste MASSE derpå) førte til at jeg følte meg mye svakere i benk dagen deretter. Har en fobi mot kardio jeg må bli kvitt og, vil heller ikke at det skal gå utover benken.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Ztatex: er jævla imponerende med folk som er atletiske samtidig som de er svinsterke. Var han karen cut eller feit? Ren eller juicy?

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hovedsakelig mål for min del er å se bra ut, aner ikke om jeg noengang kommer i bra nok form til å konkurrere så foreløpig har jeg ikke det som noe mål.

Små delmål har man jo alltids, første delmål er å komme over 100kg i benkgrensa. Irriterer meg at jeg ikke har kommet over den før. Har 2RM på 90kg så burde klare det snart håper jeg.

Satser vel på 5x5 100kg benk.

Langsiktig mål er å kunne drive med trening resten av livet
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Små delmål har man jo alltids, første delmål er å komme over 100kg i benkgrensa.

Hvilket opplegg kjører du i benk nå?

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Ztatex: er jævla imponerende med folk som er atletiske samtidig som de er svinsterke. Var han karen cut eller feit? Ren eller juicy?
    Han var rundt 50 år, relativt lav fettprosent og ren.
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvilket opplegg kjører du i benk nå?
    Stronglifts 5x5
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

fjeldmann fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    2 x kroppsvekt bøy og mark. Tror jeg har den inne nå. Det gjelder nok bare å prøve.

80 cm på sargent test

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg har vell hata vekter og aldri skjønt hvorfor folk gadd å drive med noe så ensformig som styrketrening.
    etter mye frem og tilbake hos leger osv med kneskaden min så ble jeg med darp og en annen kompis på en treningsøkt etter at legen hadde anbefalt meg å begynne å trene muskelaturen rundt kneskaden litt.
    tok ikke lange tiden før jeg ble hekta når jeg så smålige resultater i starten.
    etter en stund ble jeg så glad i dette at jeg begynnte å sette meg mål om å stille i fitness og tankene gikk videre til kroppsbygging etter å ha sett noen stevner og ikke minst en HAUG av bygger filmer
    føler meg enda ikke klar til å stille da jeg er høy og ikke har i nærheten nok masse til å hevde meg men er bare å komme igang så jeg får erfare om jeg liker dette eller ei
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

skinny bastard kyokushin sin avatar
    Ble medlem
    08-2008
    Alder
    16
    Mitt største og viktigste mål er å Klare 300 kg i knebøy, raw. Hadde også vert digg å benke 200 kg og dra 300 kg i markløft, men disse målene kommer i annen rekke.
    "Start kicking ass, and take out the crap that doesnt matter. Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. Ive got scars and blood and vomit." - Jim Wendler

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hva er din målsetning?
    Jeg har aldri egentlig satt meg noe bestemt mål med treningen. Jeg gjør det fordi jeg trives med det og fordi det beriker hverdagen min. Små delmål som å slå loggboken, komme i bedre form etc har jeg alltid. Men til syvende og sist så vil jeg bedrive med dette så lenge jeg lever.

Går du 100% inn for treninga di - hva med kostholdet - er ikke det like viktig som treninga?
    Ja , jeg trives best med 100% dedikasjon til trening og kost. Da får jeg også resultater deretter.

Jeg har peiling nok, men jeg trener som sagt fordi det er gøy.

Motivasjon og dedikasjon er mine sterke sider når det kommer til trening og kost.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Du kan vel sykle i Stavanger om vinteren også? Det er jo aldri snø der.
    klart jeg kan det eneste problemet er at det blir mørkt veldig tidlig, noe som gjør terrengsykling til en real utfordring etter kl 16, og det er sjeldent jeg rekker ut på skolen før den tid. er noen treninger hvor vi får brukt store hodeliknende lykter, men det er ikke så ofte..men i helgene er det ikke umulig å få til noen timer i skogen.

The blogg =)

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hva er din målsetning?
    Hovedmål: Bli i generelt god fysisk form, med et visst minimum av styrke og utholdenhet. Vil ha 100kg i benkpress, og har i noen av mine litt villere fantasier fantasert om 200kg i markløft. Skal også fullføre noen flere ultramaraton, en gang i fremtiden.

Det blir nok bare noen og nitti prosent innsats i snitt på styrkeøtene. Og 0% på løpingen om dagen. Kosthold er bare et nødvendig onde. Bruker minst mulig tid på mat. Er svært sulten nå, men har blitt sittende i godstolen og utsatt matlagingen en god stund nå.

Fortsatt mye å lære. Denne læringen er med på å gjøre treningen gøy.

Tja… Den daglige treningen er viktigere enn de endelige målene.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Min målsetning er å kose meg med treningen.

Før ville jeg greie ditt eller datt, men nå forstår jeg at det er håpløst. Det er alltid en halvgærning som driter i hva som skjer med han selv som vil ofre lever, nyrer osv og slå meg, eller andre med bedre økonomi som vil slå meg osv. Kroppsbyggingen er sporten som trekker til seg de galeste av de gale, så der er sjangseløs.

Så da blir det å kose seg istedenfor, slippe måtte tenke på hva kroppen tåler av alt mulig rart og bare ha det fint.
    RockyRock

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Min målsetning er ganske lik Rock sin.

Prøver å ha en sunn livsstil med trening og godt kosthold året rundt.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post

Opplever veldig mange som trener kun for å få flatere mage, strammere kropp, større speilmuskler eller "blir stor".

Hva er din målsetning? Går du 100% inn for treninga di - hva med kostholdet - er ikke det like viktig som treninga? Har du egentlig "peiling" eller trener du kun for gøy?

Skrik ut
    Hovedgrunnen til at jeg trener er at jeg liker det og at det er sosialt. Koser meg med treninga og gir ikke 100% for å nå mine mål, men nok til at det er en fremgang. Har perioder der jeg tar det helt roligt og korte perioder der jeg tar av.

Ellers har jeg noen målsetninger som jeg ikke tar for alvorligt men som hadde vært kjekt å oppnå.

250kg i Benkpress (210 pers)
    300kg+ i semi strakmarkløft (270 pers)
    250kg+ i knebøy (husker ikke helt pers her 230-240)

Et annet mål er jo å få opp kondisjonen og få ned fettprosenten. Ligger vel på 118 kg nå men trives bedre på 105-110 kg.

Er veldig flink å trene hardt og masse nok, når det kommer til kosthold så er jeg flink til å spise bra mat og få i meg nok proteiner osv. men spiser gjerne mer enn jeg trenger, så fettprosenten er som regel høyere enn ønsket.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post

Skrik ut
    Trening er terapi. For meg er gymmet et fristed, et sted jeg trives og kan fokusere på meg selv Å se fremgang betyr veldig mye for meg, jeg gikk fra å være typisk jente på 55 kg med ett mål for øyet, markert mage,hehe! Plutselig er jeg 70 kg og deffeklar,hehe...rart hvordan ting snur Nå er jeg ti kg mindre og skadet,kjedelig...men i mitt livs form,er det rart man blir hektet?!

Jeg gir 110%, matvekten er en av mine beste venner...jeg spiser så og si det samme hver dag og er stort sett sulten hele tiden. Men jeg føler det IKKE som noen straff,jeg liker maten og formen min Når jeg blir friskmeldt gleder jeg meg til kardio igjen... Det høres kanskje for godt ut til å være sant,but HEY, sånn er det

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Enig med at trening er terapi. Jeg har deffet litt og føler meg litt fornøyd. Er uten jobb og får ingen støtte fra noe statlig organ så er bare en belastning for mine nærmeste, søker jobber som en gal. Så min målsetning med treningen må være å bruke det som terapi i en vanskelig situasjon, selv om gjerne skulle hatt motet til å ta mitt eget liv, men jeg har ikke gutset som skal til og blir en belastning enda en uke, blodig og masse blåmerker og hovent fjes, da blir vel trening den eneste terapien jeg kommer på. Om jeg får jobb og ting plutselig ordner seg så er første mål 200kg i benk med veldig god form og 300kg i mark sammemnhengde uten at vekten hviler eller rykkes fra lår. 200kg med rompen helt i bakken i bøy hadde vært fint å få til og. Men inntil jeg får til det må jeg innrømme at treningen føles helt verdiløs.
    RockyRock

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.