Vet du om en "kropp" du gjerne skulle ha kopiert ? sleng opp noen bilder og si et par ord om hvorfor.
EN post hver eller![]()
Vet du om en "kropp" du gjerne skulle ha kopiert ? sleng opp noen bilder og si et par ord om hvorfor.
EN post hver eller![]()
Klarer ikke å velge mellom Lee Labrada og Flex Wheeler.
Skulle jeg ha valgt ville jeg hatt Flex Wheelers fysikk (han var komplett fra head to toe), men jeg tror min kroppsfasong likner mest på Labrada sin. Labrada har egentlig mer "den perfekte kroppen", noe jeg ville gjerne ha oppnådd før eller senere.![]()
Men når jeg tenker meg om atter en gang så hadde Melvin Anthony vært hva jeg egentlig hadde foretrukket... Jeg tror det endelige svaret blir Anthony, hehe.![]()
Kunne tenkt meg kroppen til Vin Diesel utelukkende i den tro om at jeg hadde blitt like tøff og barsk som han.![]()
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
dennis wolf!
selv om jeg føler det er litt upraktisk å være så stor![]()
Til å begynne med var Joachim Jones i den formen jeg ville ha (de gamle bildene, var på iform før), men nå vil jeg nok ha litt mer masse, men ikke for mye.. Jeg er 171 og kan tenke meg at en masse på rundt 75-80kg med lav fett prosent kanskje kan være en fin form, men det ser jeg jo når/viss den tid kommer
Hva med deg da NK?![]()
Sist endret av blah; 27-07-05 kl 11:37
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Johnnie Jackson, hvis jeg hadde fått med styrken hansIkke alt for stor, bra symmetri/proposjoner og vanvittig styrke.
![]()
Sist endret av slogum; 27-07-05 kl 13:24
Her er mitt forbilde (kan man være slik i kroppen med det humøret og den stilen da er man lykkelig livet ut)
Jeg synes han har slanka seg litt jeg, NK. Minns han var fetere i de gamleste seriene.. ?
Han har blitt mindre og ho som spiller kjerringa har blitt større.
Tenker du på Doug Heffernan eller Kevin James?Opprinnelig skrevet av NK
Ang tråden, synes fortsatt Tyson Beckford har en grei kropp. Ikke for stor, ikke for liten. Fett% kan justeres.
altså minus litt gay faktor...
![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Marky Mark på meg...
http://website.lineone.net/~contact.phil2/marky4.jpg
http://members.tripod.com/~moremarkymark/amarky28.jpg
http://www.strangecelebrities.com/im...ent/101766.jpg
Eller Christian Bale i American Pshyco... Fant ikke noe bra bilde.
http://www.christianbale.net/galleri...ges/ap_391.jpg
trener for og bli størst en dag
har vell egentlig ikke noen forbilder men liker godt vin diesel og jay cutler!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Kevin James , det er tøffing det.
Lee Priest er mitt idol, fordi jeg synest fyren er syk som har klart og oppnå så mye, med sine ussle 1.62-163cm i høyde og så vitt jeg vet har han vell en av det råeste armene inne BB?
hmm får ikke lagt ut bilde av han![]()
Sist endret av Lee Priest; 28-07-05 kl 13:19
Kroppslig synes jeg Mark Dugdale i form er rimelig optimal![]()
Kan aldri bli sånn, men det er nå en gang kult å se noen som er så til de grader innenfor idealet også liksom........
Sist endret av tricepsman; 28-07-05 kl 13:41
NORKOST - yammi!!!!
hvor store armer han dugdale, han ser helt utrolig ut.
RockyRock
Tja, de er nok ikke av de største, siden han er en av de letteste i proffsirkuset, med rundt 90 kilo eller så i konkurranseform, men så er han vel ikke mer enn snaut 170 høy heller dah.Opprinnelig skrevet av Rock
Sist endret av tricepsman; 28-07-05 kl 15:44
NORKOST - yammi!!!!
Dette er vel drømmeformen
Opprinnelig skrevet av Gullfisken
Han der så jo faktisk sunn ut også.![]()
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Aha! Derfor jeg måtte sende de bildene av meg til deg ja!Opprinnelig skrevet av Gullfisken
![]()
...
Har lyst å si The Rock. Han er en høy fyr, men med en flott fysikk.
Det er klart at personligheten har utrolig mye å si. men fysikken hans i filmer som Walking tall, og The Rundown er ganske rå i mine øyne.
Gullfisken, men ingen ser at han er trent om han ikke går med veldig stramme klær, men han ser bra ut, men jentene må se ekstra nøye for å se det.
RockyRock
Er så enig som jeg kan få blitt....Opprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
![]()
![]()
Kødder du?Opprinnelig skrevet av Tarzan
http://www.dingsekongen.no
Har ingen mål/ forbilder enda.. ( burde jeg det? ) trener fordi det er gøy..
Han karen som fisken posta så jo ikke så ille ut..
Hvis jeg poster at NK er forbildet midt så kanskje han gir meg rabatt??![]()
Tarzan, ja ,hvorfor skulle Jeg ellers gjøre det.
RockyRock
Fikk lyst til å bumpe denne
Alltid syntes disse karene var de som så best ut i BB.
Tony Jaa.
Vi driver med samme type kampsport. Med hans fysikk hadde jeg nok vært 5-10 hakk bedre enn det jeg er nå.
![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Naise fysikker dere sikter dere opp mot, Goldie og Ax!
Jeg tror nesten jeg liker Gullfiskens sitt bidrag mer enn mitt, men slenger uansett to bilder av Sean Cassidy.
the ladies, mate... the ladies!Opprinnelig skrevet av NK
![]()
rata tat tat
Uma kunne ha vært en bedre,litt yngre kusine Nå vil jeg gi henne mer muskler og gjøre henne mer definert......
Bortsett fra det så er det ganske greit å være Schakver![]()
![]()
hehe. her har du den "ekte" versjonen.Opprinnelig skrevet av surhetsregulere
![]()
![]()
Er ikke noe spesialist, men linker ikke du til en side i steden for selve bildet?Opprinnelig skrevet av surhetsregulere
Jo, han gjør det. urlen skal slutte på .jpg, .png, .gif osv.
Linken setter du mellom disse tag'ene:
Kode:[img]url'en[/img]
![]()
Ellers er jeg med på både gullfiskens og propellens innslag!![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Kunne tenkt meg å vært Mira Craig for en dag.Kunne klådd på meg selv heeeeeeeele dagen![]()
Jeg må henge med på og si Don Howorth. Sinnsykt breie skuldre, passelig liten midje og bra størrelse. Awesome!
Eller kanskje Bob Paris. Flawless!
Mark Dacascos har vært mitt forbilde lenge. Jeg trener ikke for å bli stor men få markerte muskler og ha mest mulig pen kropp uten å se ut som ett monster.
![]()
De fleste av forbildene deres har eller bruker klart steroider, unntagen noen som faktisk så sunne ut. Er det et steg dere er villig til å ta?
Drit i å ta den diskusjonen i denne tråden også..Opprinnelig skrevet av SparcoT
![]()
Rart å ha et forbilde som man vet man aldri kan komme i nærheten av da.Opprinnelig skrevet av Gullfisken
Selv har jeg ikke et forbilde, har bare et bilde av meg selv før jeg startet å trene. Med mål om å se mest mulig annerledes ut enn jeg jør der.
Jeg antar du IKKE mener mitt forbilde? eller Avean sitt