Oftere og oftere så ser man at spørsmål rundt dop mer handler om hva/skal/må jeg bruke enn om folk i det hele tatt trenger å bruke noe.
Spør man en vanlig 16åring som trener om folk som trener på studio så er det ikke uvanlig å høre at mrX og mrY er blitt "dritschvær" og de bruker bol osv men ingen snakker om helsegevinst , å føle seg i form osv.
Det er blitt en enten/eller kultur.
Enten trener du for at vennene dine trener og du vil være en av gjengen og der blir det snakket mer om caps/solbriller/sko enn om kost/trening/resultater.
Eller så er det et hemmelig "brotherhood" som alle vet om hvor man jager vektøkning og å få størst og mest kviser på kortest mulig tid.
Har dagens unge mistet troen på at man kan få tilfredsstillende resultater rent , er det studioenes skyld som ikke gir ungdommen treningsopplæring som gir resultater og dermed sklir det ut eller er det rett og slett at folk vil kjøpe seg til resultatene og få de i går .
Jeg selger kosttillskudd og får noen ganger spørsmål rundt ZMA f.eks hvor folk tror det ER testosterone i kapslene og ikke noe som FREMMER testosteron produksjon.
Når jeg så snakker med dem så oppdager jeg at de rett og slett tror at testosterone er et kosttillskudd og dette forklares med at de har hørt at den og den bruker det og vokser som besatt og når de da gjør et søk på testosterone og ZMA dukker opp så tror de det er the real thing
Det jeg vil fram til er at mystikken rundt AAS er borte og det går den veien som det gikk med silikonpupper for noen år siden.
Alle hadde hørt om det men ingen hadde sett det , nå er det vanskeligere å vanskeligere å se naturlige pupper snart.
Og til slutt i denne utblåsningen min.
"dritschwæær" er som regel bare opp 10kilo hvorav mesteparten er fett/vann
Skaper denne tråden diskusjon ?
Er det verdt å diskutere om dagens samfunn har gjort det for vanlig å snakke om/bruke AAS.
dagens Rant

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat