Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hva er kroppsmasse?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2009

Hva er kroppsmasse?

Jeg har gått opp over fem kilo siden nyttår. Spiser nesten ikke noe fettinnholdig mat, mest karbo og proteiner. Fettprosenten min har gått drastisk ned, i utgangspunktet var den altfor høy.

Siden jeg ikke kan legge på meg fem kilo muskler på denne tiden, så lurer jeg på hva kroppen min blir fylt med?

Kroppsmasse eller? Hva inneholder den? Er jo mye mer fast i fisken enn før, føler ikke at det er fett eller flesk? Blodårer synes, og diverse muskler er mye mer synlig enn tidligere.

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    Det er mye som kan variere fra dag til dag, som vann i muskelatur og underhud, tarminnhold osv.

Gladfeit! kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Man kan bygge muskler ganske raskt i starten, avhengig av hvor ny du er i gamet også, men nei, 5kg muskler er det ikke, mye vann de riktige stedene tror jeg
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.