Vis resultat av spørreundersøkelsen: Hva er "lettest"? Bulk eller deff??

Antall stemmer
63. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Bulk??

40 63,49%
  • Deff??

23 36,51%
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Hva er "lettest" - bulk eller deff??

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Hva er "lettest" - bulk eller deff??

Nå som deffe sesongen snart begynner og bulke sesongen snart er ferdig så lurte jeg på hva folket her inne mener er det "letteste"???

Har hatt litt problemer i år med å nå den vekten jeg ville opp i før jeg skulle begynne på årets deff. Ville ligge på over 90kg, men er nå på ca 89 (har gått opp 7kg siden oktober) - tror jeg skal klare det før deffen begynner i slutten av mars.

Håper deffen går lettere - dette er første gang jeg virkelig prøver så jeg trenger litt tips.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hollywood
    Nå som deffe sesongen snart begynner og bulke sesongen snart er ferdig så lurte jeg på hva folket her inne mener er det "letteste"???

Har hatt litt problemer i år med å nå den vekten jeg ville opp i før jeg skulle begynne på årets deff. Ville ligge på over 90kg, men er nå på ca 89 (har gått opp 7kg siden oktober) - tror jeg skal klare det før deffen begynner i slutten av mars.

Håper deffen går lettere - dette er første gang jeg virkelig prøver så jeg trenger litt tips.
    Bulk er helt klart lettest, men også vanskelig.. tror de fleste sliter med å spise bra på bulk. Mangen har intrykk av at man kan trykke i seg alt man vil på bulk fordi man skal opp i vekt. Hater alt fettet bulk bringer med seg, men elsker styrken å gainsa jeg får på bulk. Vekta mi skyter til værs samtidig med styrken på bulk. gotta love it

Deff er vel kansje lett for dem som har naturlig lav fettprosent året rundt og bare trenger gå ned få kg for å komme i form. Det er verre for oss boller som må ned 10-20 kg på hver deff og i tillegg skal beholde muskelmassen
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Administrator admin sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    Alder
    43
    Deff er helt klart lettest å gjennomføre riktig , å legge på seg muskler over tid uten at man legger på seg unødig med fett er for meg veldig vanskelig og når jeg begynner å legge på meg fett over en viss grense så synes jeg at jeg selv er så motbydelig i formen at jeg mister matlysten.
    Sånn har det vært i årevis og jeg har som regel lagt på meg mer muskler på lavkarbo/kalori enn på overspising.
    Egentlig skulle jeg vel spist streng diett året rundt men livet er for kort til å ikke kose seg med mat , mørk sjokolade og annet snadder så da blir det som det blir.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg har så sinnsyk forbrenning, så nå som jeg prøver og ligge på over 80kg (veier 79kg nå). spiser jeg heavy med proteiner..masse mat:P men alikevel har jeg problemer med å legge på meg..
    Så for meg er igrunn bulking ganske vansklig.. blæææ
    og deffing er nok lettere..
    <3Fitnessfrøken<3

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Bulk er mye lettere enn deff. Da mener spesiellt alt det rundt deffen, ting skal klaffe perfekt, kardio om morgenen, m&#229; droppe fyll osv.

Medlem Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    Bulking er nok i mitt tilfelle mye verre en deffing..

Hadde fri i ett halvt år fra treninga nå i sommer, og på den
    tida gikk jeg glatt ned over 10kg...
    Har en m#ther f#ckings høy forbrenning, og må stort sett spise
    hele tida skal jeg legge på meg..
    Jay Cutler as president

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Leste en gang at forbrenningen var stort sett lik fra person til person, hovedforskjellen lå i muskelmasse og hvor effektivt kroppen tar opp maten.

Selv synes jeg det er mye lettere å bulke. Kroppen min liker ikke veldig lav fettprosent.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Deff er vanskeligst. Får et satans søtsug etterhvert som er jævlig å gå rundt med. Blir forbanna når folk sitter og spiser godter,pizza og drikker brus foran meg mens jeg sliter med tunfisken og litt ris å blande med. Så blir man fort litt slapp på trening med lite karbo i kroppen, kardioen er også et slit, men fyll har jeg hatt flere ganger på deff uten at det har tatt sinnsykt skade vil jeg si.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av jhustv
    Bulking er nok i mitt tilfelle mye verre en deffing..

Hadde fri i ett halvt år fra treninga nå i sommer, og på den
    tida gikk jeg glatt ned over 10kg...
    Har en m#ther f#ckings høy forbrenning, og må stort sett spise
    hele tida skal jeg legge på meg..
    WORD..

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Har aldri bulket ordentlig jeg.. har levd p&#229; drittmat store deler av livet, s&#229; de siste &#229;rene har det holdt med deff. Skal svare p&#229; denne tr&#229;den om ett par &#229;r igjen, n&#229;r jeg har f&#229;tt bulket litt ordentlig

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Hos meg er det omtrent like vanskelig. Synes kroppen gj&#248;r sine adapsjoner uansett om jeg skal opp eller ned i vekt, som f&#248;rer til vanskeligheter med &#229; oppn&#229; form&#229;let med den eventuelle kostomleggingen jeg gj&#248;r.

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Bulk er vel i utgangspunktet enklest, det krever minst arbeid. Men, problemet kommer n&#229;r du skal holde bulken lean, n&#229;r du skal oppn&#229; noe annet enn valker.

Bulk er enkelt, det er lett &#229; g&#229; opp i vekt. Men, etter min mening er det nok lettere &#229; oppn&#229; &#248;nskede resultater p&#229; deff, i form av redusert fett%, enn det det er &#229; oppn&#229; mest mulig muskelmasse p&#229; en bulk.

Definisjonen av m&#229;lene i disse metodene kan variere, denne variasjonen spiller en viktig rolle for dette sp&#248;rsm&#229;let.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.