Hva er målet med treningen din - bli større, få bedre kondis, bli slankere?
Diskuter her!
Bli størst mulig
Bli slankere/få mindre fett
Få bedre kondisjon
Bli bedre i en spesiell idrett
Bare være sunn
Bli mer attraktiv hos det motsatte kjønn
Hva er målet med treningen din - bli større, få bedre kondis, bli slankere?
Diskuter her!
Målet er nok å bli en blanding av stor og sterk, med appell til det motsatte kjønn, samt å ha en sunn livstil med et balansert kosthold!
For å bli stor og sterk som faen selvfølgeligEr da ikke så stygg at jeg må ha en "modellkropp" for å få dame?....
![]()
for å bli mer atraktiv hos det motsatte kjønn, så er vel en blanding av stor, sterk, markert, god kondisjon og slikt det beste.... det er ikke derfor JEG trener, men jeg trener for mer eller mindre alle de argumentene.... så stemer det jeg![]()
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
For å bli sterk,For å trene meg opp igjen etter skader.
Clausthaler....
Målet er å kunne nedlegge flere damer enn HIT. Sjansen er "slim to none", men den blir mindre om jeg ikke trener.
Sist endret av Tarzan; 08-02-04 kl 15:05
Ser ut som jeg er "låst" nå så forhåpentligvis så blir det ikke noen frøken 327...Opprinnelig skrevet av Tarzan
Målet er å kunne nedlegge flere damer enn HIT. Sjansen er "slim to none", men den blir mindre om jeg ikke trener.Du kan ta meg igjen... hehe
Å ha det artig, mens jeg blir mer og mer kjent med hvordan kroppen min virker.
Målet er jo seff å bli mest mulig grov, men siden det tar en stund så satser jeg på damene i mens![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
Opprinnelig skrevet av HIT
Ser ut som jeg er "låst" nå så forhåpentligvis så blir det ikke noen frøken 327...Du kan ta meg igjen... hehe
![]()
![]()
![]()
Å bli som waillehehe, okei dårlig fleip. deng meg
Neida. Er vel i første omgang å legge på litt muskler, og bli litt strammere. Har egentlig ikke noe lansiktig mål.
Trives med å trene, så får vi se hvordan det går![]()
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
Målet er å være 85 kg deffet. Og når jeg har nådd det må jeg vel prøve på 90 kg deffet.
Å bli like stor og sterkt som MrM
Bli frEaKy!
skal bli størst og sterkest!![]()
jeg skal bli så stor at kvinnfolk syns jeg er stygg! bortsett fra små søte fitnessbabes!![]()
Dyrka kroppen til du sjølv er blitt fornøyd!
Utfordring så er STORE i livet iallefall, er ikkje gjort øve ein dag det![]()
Ikke mange damer som vil ha sex i mensen, synes du burde satse på de når de er off-season og ikke in-season!Opprinnelig skrevet av stor og sterk
Målet er jo seff å bli mest mulig grov, men siden det tar en stund så satser jeg på damene i mens![]()
![]()
Haha![]()
![]()
![]()
Sist endret av Stålballa; 01-11-04 kl 16:27
Uteliv, inneliv eller underliv?
Målet er å bli større en alle dere!!!!!
Trener for å få bedre kondis og utholden styrke.
Trener også for å bli bedre i fotball.
Det er i motbakke det går oppover.
1) Grunntrening til konkurranseidrett.
2) Moro.
3) Holde meg i form (er kontor rotte og må røre meg litt i fritiden).
4) Bli større og styggere (har lykkes best med det siste foreløpig).
5) Og dama driter fullstendig i dette med muskler så det får komme til slutt.
Bli stor og sterk selvølgelig, og få en flott kropp som tar seg godt ut
bli skamsterk og en god del større, å så gjør det ikke noe om det fører til mer fitte heller![]()
først og fremst bli i god form til sommeren![]()
så komme opp i 80-90kg med lite kroppsfett, samt en enorm styrke (i hope)
Jeg trener for og fremst for min egen del.
Jeg har alltid drømt om en fin stram muskulær og veltrent kropp, og jeg kommer ikke til å gi meg.
Dessuten elsker jeg treningen. Å presse seg selv til det ytterste og så ta seg en velfortjent herlig dusj. Det gir en veldig god velvære følelse i hele kroppen.
Og det å se resultater i speilet er utrolig motiverende.
Selvfølgelig hadde det vært morro å imponere det motsatte kjønn, men det er ikke målet mitt. Jeg vil ha dame som liker meg for den jeg er, og ikke bare pga kroppen min.
Høres ut som grisepratOpprinnelig skrevet av Pr0nDog
Å forske litt på kroppen mens jeg vokser litt![]()
![]()
Jeg trener for å :
1. få mere muskler
2. mindre fett
3. bedre symmetri
4. føle meg bedre
5. vil at damene skal tenke "mmm lurer på hvordan det er å ta på han når vi har sex
6. det er jo deilig å kjenne at man lykkes i det man gjør og når man blir sterkere lykkes man.
7. for å få problemer med å bøye meg inn i bilen (bare freak potensiale)
lykke til med målene deres
- MMMMMat -
Jeg har lyst å bli stor og kjempe sterk=) det er mine mål
If you always do what you've always done, you will always get what you always got!
http://www.bodybuilders.com/priest96.jpg
Lift metal to Create metal
jeg trener for å trene opp ankelen min etter en skade pluss at jeg skal gå ned litt i vekt
trener
jeg SKAL bli den første norske Natural Mr.Olympia, beholde tittelen til jeg er 28år også får vi se, hehehe.
RockyRock
Skal satse på bygging første årene, så skal jeg bli styrkeløfter med FIN kropp. Skal ikke bli noe stor bamse
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)

nå vil jeg bare bli diger... hehe
Som Stor og Sterk sa... Vil bli stoooor, men siden det tar en stund satser jeg på damene i mens![]()
jeg vil ødlegge gymet og lage helvete jeg er bare 18 men jeg gir faen,
Jeg trener for å gå ned i fett % og bli mer markert, men også for den gode følelsen en skikkelig treningsøkt gir deg, det er rus for meg![]()
LOL kongeOpprinnelig skrevet av NK
![]()
Målet er selvsagt å utrydde all kylling.
det å kunne stå på en scene å ta med hjem et trofet engang![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Jeg trener for å få litt tid til meg selv,avstresse og jeg begynner å få visjoner om å ta ut potentsiale i den kroppen Vårherre skapte meg med.
Må vel vere å ha sunn helse og utnytte maskineriet best mulig for å bli størst mulig!!
Trener vel av flere forskjellige grunner. Vil jo leve lengst og best mulig. Men skal jeg være 100% ærlig (som vel er meningen), så er det motsatte kjønn den viktigste grunnen til at jeg gidder:-)
Målet er å veie ca 70 kg med en fettprosent på 10.( eller å få frem magerutene samtidig som jeg vil ha noe muskler).
Holder på med dette fordi jeg elsker å trene, og jeg ønsker en bedre kropp.
I praksis betyr dette at jeg må legge på meg ca 10 kg muskler og redusere fettprosenten med ca 10% i deffet tilstand. hantelcur
Regner med å bruke ca 10 år på prosjektet, ( møkkagener) 7 år igjen.![]()
Begod ::
er du 60kilo med 20% fett etter 3 års trening ? og unnskyld at jeg spør , hvilket kjønn er du ?
I sommer var jeg 68 kg med en fettprosent på 17.
Er mann, men desverre pingle, altså spinkel men feit.
forrgie innlegg var var kansje dårlig formulert. da jeg begynte å trene var jeg 85kg og fettprosenten må ha vært langt over 30.
Har økt bra i styrke , men ikke så mye muskellmasse, ikke så rart når hovedmålet var å gå ned i fettprosent.
er nå på bulk og veier 78 kg, driter i fett prosent for tiden, prøver fortvilt å få litt kjøtt på beina.
Har ikke problem med å gå opp i vekt , men desverre ser det ut som om det er vel mye fett.
prioriterter styrke og masse , får ta en kraftig deff etter jul.

hva er fettprosenten nå på 78kg da, det kan jo hende du har lagt på deg en god del kjøtt nå? start en treningslogg da, med litt kostholdsrutiner osv, så kan vi hjelpe deg underveis om du ønsker det
I første omgang 300lbs i benkpress, 400 lbs i knebøy og 500 lbs i markløft
Det tilsvarer vel ca 140 kg i benk, 170-80 i knebøy og drøye 200 kg i markløft. Håper at jeg skal ha en fin fysikk når jeg er så sterk
Målet me min trening er å bli stor å sterk! me god fysikk =)
Jeg er nå 16 år 72kg og 1.76m.
Har trent siden februar 04.
Hvordan finner en ut fett prosenten egentlig?
100-105 kg deffa.... Bra kosthold og sunn livsstil... Jentene kommer jo uansett![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
bli mer bevisst på min egen kropp, lære meg og tolke dens signaler, og leve sunnere.
Bli sterkere og ikke minst bli større og se best mulig ut![]()
sterk, attraktiv og i form er jo ikke domt :P