Om et par dager nå er det Mars og vårens offesielle ankomst. Dvs 3 måneder med kjør til sommeren offesielt legger til kai og skjortene må av.
Hva er dine mål for sommer 07 og hvordan ser planen din ut?
Om et par dager nå er det Mars og vårens offesielle ankomst. Dvs 3 måneder med kjør til sommeren offesielt legger til kai og skjortene må av.
Hva er dine mål for sommer 07 og hvordan ser planen din ut?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
trene som bare pokker mot fallskjermjegeropptak om et år
planen min er å komme lenger over de fysiske minstekravene, samt begynne turer med sekk i skauen
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
mål: 120 i benkpress.
nå: 95![]()
Bli skikkelig flott i kroppen med sixpack og deilige armer!Og komme opp til 210-220 i markløft før sommeren. Og så klart: ha det jævlig moro hele tiden fram mot sommeren også!
![]()
edit...
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Være en stor deilig biffemann som får jentene på akerbrygge til å tenke 2ganger over typen de er sammen med hehe
RockyRock
Har stilt det spørsmålet til meg selv en del ganger siden nyttår, og har ennå ikke kommet til et svar. Jeg er tynn og feit samtidig, så jeg har to alternativer: Enten kan jeg rippe meg til sommeren og i hvertfall slippe å tenke på fettet (men kun ha pittelitt masse å vise frem), eller jeg kan kjøre på med mat og tung trening og ha litt mer masse å vise frem, men med fettet inntakt.
Tror egentlig jeg ender på å rippe meg til beinet, så får jeg heller starte noe skikkelig bygging fra høsten av på lav fettprosent, og det har jeg aldri hatt muligheten til før.
Veie inn på 80kg deffa, 6-8pack, cuts i bryst og skuldre. Meeen jeg tror det går til helvete for akkurat nå er jeg i tidenes dårligste form
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Få frem strandformen er mitt må!
Håper på å runde 95 kg i den samme formen som jeg har nå (eller bedre). Det vil si 1,5 kg opp.
184 cm
91 kg
20 år
Holde på formen etter konkurransene så jeg slipper hardkjør mot NM i oktober og så kroppen min er stram og fin i sommer![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Prioriteter fett% året rundt for tida egentlig. Styrken lider, men det får være.
Fortsette å trene hardt på kalorioverskudd. Så får jeg se 15 uker ut fra NM om jeg er fornøyd med massen jeg har lagt på meg. Visst ikke, så fortsetter jeg med kalorioverskudd til neste NM.
Jeg har absolutt ingen mål, utenom å holde meg i noenlunde pulbar stand.
http://www.dingsekongen.no
Sommerform er målet her. Tror jeg må ned 5-10 kg for å nå den..
Dietten begynte i går for å si det sånn, har fått lagt på meg endel mer masse siden forrige deff men føler at det ikke er helt nok. men det er uansett pri og ha lav fettprosent og komme i strandform igjen. holder på til jeg føler at jeg har kommet langt nok ned.
Noen som har noen gode tips om hva som bør leses før deffen iverksettes? Har lest et par små introduksjonsguider, men føler at det ikke strekker helt til...
![]()
I første omgang ned på 95kg. Trengs det mer, så et par kg til..
Har ingen treningsmål, siden jeg har gips i 8 uker, hvilet begrenser min styrke.
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Trene knallhardt. Prøve å holde vekta og bli sterkere enn Reaper i benken. Hvis jeg føler jeg har nok masse, kjøre en deilig deff fra 1. april fram mot ferien.
målet er få lav fett prosent så damene svermer etter meg :P hehe
Bli sterk som faen:
Styrkemål som skal nåes:
Rawbenk: 130-140kg
Benk med skjorte: 160-170kg
Benk på 3erkloss:160kg-170kg
Knebøy: 180kg-190kg -200kg+ ( ligger godt ann)
Markløft: 230-240kg
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jeg skal opp til 95 kg før jeg starter en liten semideff. Ned til 86-88 kg tenker jeg.
Ellers ønsker jeg å få gode styrkeøkninger med 5x5 som jeg har begynt på nå.
Planen er å watte opp matinntaket så mye at jeg begynner å legge på meg fett, deretter trappe ned et par hakk og holde meg der og trene hardt som faen de neste månedene.
Blir moro å se hvor mye jeg klarer å gå opp.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
1. Kutte ut festrøykinga og drikke mye mindre
2. Å ikke være fullt så bleikfeit
3. Få opp kondisen
4. Ville vært morsomt å se om jeg kler å ha en muskel eller 2 :-)
Går godt i kalorioverskudd nå og det skal jeg fortsette med en god stund. Spiser strik så er ikke snakk om noe mcdonalds bulk. Så får vi se hvordan vi ser ut når vi nærmer oss sommeren. Satser på å ikke ha for mye fett på kroppen. Kommer ihvertfall ikke til å kjøre noen deff før neste sommer.
Planen er å komme i kjempe sommerform samtidig som jeg vil pakke på meg litt mer masse og styrke!
Ellers har jeg litt småmål som jeg ikke tar så seriøst men som hadde vært kjekt å nå, som 210kg i benkpress, få orden på ryggen så jeg kan begynne å kjøre hardt på markløft og knebøy + div øvelser som belaster ryggen. Bli mykere og få bedre kondisjon. Det var vel stort sett planen når det kommer til trening hvertfall.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Sommer? Næh… Fortsetter i samme sporet som nå, men med enda lengre løpeturer. Men å få hvilepulsen godt under 40 hadde vært morsomt!
You ran a marathon? That's cute …
Ørlite mer muskler, rippe meg omtrent helt.
Og ta litt sol slik at jeg blir litt brunere, selvom jeg aldri vil bli brunere enn et vanlig prior-egg.![]()
Opprinnelig skrevet av Dick Justice
Trene til NM i troppsturn i Kr.sand..
Ellers gå opp til rundt 85kg, og holde meg der..
<3Fitnessfrøken<3
Sommer meg her, sommer meg der. Jeg bulker gjennom hele greia![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Målet er i grunn å spise meg stor og sterk fram til siste dag i mai for så å begynne å gå tur hver morgen og nesten slutte å spise. jepp - slik må det bli!
NORKOST - yammi!!!!
180 i benk, 250 i mark og 210+ i knebøy
+få opp armene 1cm hvertfall!
er forsåvidt i grei strandform nå. så må nok bli beyond shredded til sommern![]()
Planen er å trene godt og med kvalitet og få fram en eller annen form for pack på magen, hehe...

Spise rent mesteparten av tiden fram mot sommeren.
Fortsette med tilskuddene jeg bruker no, og sove mye så får vi se om friskhetene kan vare.
Ellers skal jeg bli rundt 95 kg i minus 10% fettform.
Trene en del intervalltrening for å ha god kondis, og ha mulighet til å spille fotball og volley og slikt uten å krepere.
Trene mye alternativ kardio når våren kommer og det går an og komme seg ut av huset igjen![]()
Sist endret av Smite; 04-03-07 kl 12:32
Målet mitt er diett f.o.m 1april, trene noe sinnsykt for å få litt mere masse enkelte steder, sprade i bikini til sommeren- endelig..![]()
"Pain is just weakness leaving your body"