Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Hva finnes i Asker?

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005

Hva finnes i Asker?

Hva finnes av treningssentre i Asker? Har hørt om SATS og Powerhouse. SATS pleier å suge, men Powerhouse hørtes spennende ut. Noen som trener der? Finnes det styrkeløftklubb i Asker?

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Hva finnes av treningssentre i Asker? Har hørt om SATS og Powerhouse. SATS pleier å suge, men Powerhouse hørtes spennende ut. Noen som trener der? Finnes det styrkeløftklubb i Asker?

H
    Det er SATS ja og Elixia... Sats i Asker er faktisk ganske bra...
    Ellers er det powerhouse som ligger på holmen, heter nå "asker squash og fitness" tror jeg... Var der for lenge siden når det het powerhouse- det er et skikkelig "gym for gutter" liksom

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jente81
    Det er SATS ja og Elixia... Sats i Asker er faktisk ganske bra...
    Ellers er det powerhouse som ligger på holmen, heter nå "asker squash og fitness" tror jeg... Var der for lenge siden når det het powerhouse- det er et skikkelig "gym for gutter" liksom
    Hva har de av hantler på denne SATS-en da?
    Jeg er jo en "gutt" liksom, så derfor høres et skikkelig "gym for gutter" bra ut i mine ører.

H

Jente81
    Gjest
    Jeg er jo en "gutt" liksom, så derfor høres et skikkelig "gym for gutter" bra ut i mine ører.

H
    Ja- powerhouse er nok topp det da!

På Sats har de vel opp til 40 kg hantler tror jeg... Sikkert bare småtterier for deg det da-

Skal du til Asker??

pom
    pom er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    09-2003

H

På Elixia trener det en del "GUTTER" bla. TS. Jeg synes miljøet er bra og passe blandet med både store og små :-) Det er vel en styrkeløftklubb utenfor Asker sentrum i Heggedal, vet ikke hva den heter.
    Tyngste hantler er 50kg.

POM

Ble medlem
    06-2005
    40kg er for smått, holder så vidt til 6-8 reps i skulderpress. 50kg er brukbart til skråbenk, men blir fort for mange reps i flatbenk. Hvor tunge hantler har de på Powerhouse?

Mulig det blir Asker ja...

H

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Har trent en gang på sats i asker, ble direkte uvel av å være der. Nå har ikke jeg trent på asker squash og fitness(ellerhvadetheter), men hadde helt klart trent der i stedet.

Medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    30
    hørte noe om at de har opp til 80kg på powerhouse.... mulig det var overdrevet, men det trener vel en del store folk der... Jeg er imidlertid godt fornøyd med sats!

Jente81
    Gjest
    Regnet m at 40kg ikke var noe særlig ja... SATS er mer et helsestudio,slik som elixia- powerhouse er et skikkelig gym med ja- STORE gutter...

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av shelter
    hørte noe om at de har opp til 80kg på powerhouse.... mulig det var overdrevet, men det trener vel en del store folk der... Jeg er imidlertid godt fornøyd med sats!
    Du trener altså på SATS Asker? Har de skikkelige knebøystativ, markløftmuligheter, mulighet til å slenge på 130-140kg på nedtrekksapparatet, chins/dipsstativ der? (SATS pleier ikke å ha det...) Hvordan er det med kø/pågang?

Skjønner at Powerhouse er et skikkelig gym!

H

Jente81
    Gjest
    Du trener altså på SATS Asker? Har de skikkelige knebøystativ, markløftmuligheter, mulighet til å slenge på 130-140kg på nedtrekksapparatet, chins/dipsstativ der? (SATS pleier ikke å ha det...) Hvordan er det med kø/pågang?

Skjønner at Powerhouse er et skikkelig gym!

H

Jeg tillater meg å svare her jeg Jobbet på SATS i asker i 2 år -
    ikke mulighet for å slenge på 130-140 kg på nedtrekk, ikke skikkelige knebøtstativ dessverre, chins/dips stativ er der, men det er sånn hvor man kan få hjelp av vekter vet du, men da legger de fleste bare et vekt på den så det holder seg nede- 0g det er bare å kjøre på,...
    Kø og pågang vet jeg ikke lenger...

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jente81
    Jeg tillater meg å svare her jeg Jobbet på SATS i asker i 2 år -
    ikke mulighet for å slenge på 130-140 kg på nedtrekk, ikke skikkelige knebøtstativ dessverre, chins/dips stativ er der, men det er sånn hvor man kan få hjelp av vekter vet du, men da legger de fleste bare et vekt på den så det holder seg nede- 0g det er bare å kjøre på,...
    Kø og pågang vet jeg ikke lenger...
    Det vanlige trim-for-eldre-opplegget med andre ord.

Jente81
    Gjest
    Det vanlige trim-for-eldre-opplegget med andre ord.
    He he- ja - og for de som akkurat har kommet igang med trening liksom... så det er mange 17-18 åringer og maange eldre...
    Er kun et par store gutter der liksom, men de trener også på powerhouse (gjorde iallefall), så Sats er nok mer for de som liker gruppetrening og spinning, samt de som ikke har noe bedre fore på formiddagen enn å sulle rundt der oppe

Medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    30
    nedtrekksapparetene går vel til 100kg.. også er det vel mulig å legge på en 20kg til.. holder for meg en liten stund til.. Og hvis jeg ikke bommer helt på hva ett knebøystativ er, så har de det og! Jeg pleier ihvertfall å bruke det Men akkurat nå er det slitsomt å trene der pga alle som begynner rett etter nyttår.. Dette pleier heldigvis å gi seg etter en måned eller to... Har trent på elixia tidligere også, og mener å huske at man kan legge på litt mer vekter der. Men powerhouse er nok stedet for deg høres det ut som!

Jente81
    Gjest
    nedtrekksapparetene går vel til 100kg.. også er det vel mulig å legge på en 20kg til.. holder for meg en liten stund til.. Og hvis jeg ikke bommer helt på hva ett knebøystativ er, så har de det og! Jeg pleier ihvertfall å bruke det Men akkurat nå er det slitsomt å trene der pga alle som begynner rett etter nyttår.. Dette pleier heldigvis å gi seg etter en måned eller to... Har trent på elixia tidligere også, og mener å huske at man kan legge på litt mer vekter der. Men powerhouse er nok stedet for deg høres det ut som!
    Joda- det er jo det ene "knebøys stativet" men det er ikke som på mange andre gym liksom
    Og på nedtrekksapparatene kan man ikke bare lesse på med xtra vekter, kun de plastbelagte greiene og det blir ikke som på et gutta`s gym ... Evt binde fast vekter på hele dritten da, men da får man nok et par øyne i nakken fra treningsveilederen der kan jeg tenke meg he he...

Men- SATS er perfekt for de som trener "vanlig" liksom, du vokser deg sikkert ut derfra en dag skal du se
    Og for meg som jente er det jo vekter nok i massevis liksom-- tror neppe jeg kommer bruke 40kg hantler noengang! he he-
    Men jeg trener jo ikke på sats lenger da, så mulig det er annerledes nå, men...

Medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    30
    pleier å henge vekter på metallpinnene jeg, men det er jo veldig begrenset hvor mye man kan henge på der.. Har tenkt tanken på å skifte gym igjen etterhvert, men det holder nok fram til sommeren ihvertfall En annen ting er at de fleste jeg kjenner som trener trener der og det er jo kjekt å ha noen å trene med

Jente81
    Gjest
    pleier å henge vekter på metallpinnene jeg, men det er jo veldig begrenset hvor mye man kan henge på der.. Har tenkt tanken på å skifte gym igjen etterhvert, men det holder nok fram til sommeren ihvertfall En annen ting er at de fleste jeg kjenner som trener trener der og det er jo kjekt å ha noen å trene med
    Enig med du!

Ble medlem
    06-2005
    Hmm...ser ut til at det blir Oslo likevel.

Ble medlem
    05-2003
    Hmm...ser ut til at det blir Oslo likevel.

Da regner jeg med at vi ses på karl johan fitness/exhale!?!
    Nøkkelkortgym med meget godt utstyr til fornuftige priser

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Da regner jeg med at vi ses på karl johan fitness/exhale!?!
    Nøkkelkortgym med meget godt utstyr til fornuftige priser
    Ut ifra der jeg sannsynligvis kommer til å bo, blir Exhale det nærmeste alternativet med tunge nok hantler. Men vurdere også Partner (har trent der noen ganger) og Haralds. Blir vel også å melde seg inn i en styrkeløftklubb.

H

Ble medlem
    05-2003
    Ut ifra der jeg sannsynligvis kommer til å bo, blir Exhale det nærmeste alternativet med tunge nok hantler. Men vurdere også Partner (har trent der noen ganger) og Haralds. Blir vel også å melde seg inn i en styrkeløftklubb.

H
    Hører det er veldig godt miljø på partner, men jeg hadde blitt blodig irritert hvis noen snakket til meg før,under eller etter trening. Jeg er egentlig ute etter å trene på et gym med kremen av maskinene. Noen som kjenner til hvilket gym dette er i Oslo?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Partner for byen eller Powerhouse i Asker.. opptill 70kg hantler på powerhouse, 2 benpress, 2 benkpress, 4-5 justerbare benker, masse panattautstyr, smith benk +++

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Partner for byen eller Powerhouse i Asker.. opptill 70kg hantler på powerhouse, 2 benpress, 2 benkpress, 4-5 justerbare benker, masse panattautstyr, smith benk +++
    Welcome back, mr!

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Hører det er veldig godt miljø på partner, men jeg hadde blitt blodig irritert hvis noen snakket til meg før,under eller etter trening.
    Ja da kommer vel ikke vi to til å bli kjent iallfall.

H

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.