Er syk jeg nå med en krftig forkjølelse og feber. hva skal jeg gjøre ? veit at jeg ikke bør trene, men skal jeg ta kosttilskudd og proteiner som vanlig ?
Er syk jeg nå med en krftig forkjølelse og feber. hva skal jeg gjøre ? veit at jeg ikke bør trene, men skal jeg ta kosttilskudd og proteiner som vanlig ?
Ja, få i deg så mye næring som mulig.
Masse vann , vitaminer , citrosept , hviiiiile og inn med karbo og gjerne en proteinshake innimellom.
Bananer , druer , imsdal , 20dråper citrosept i grapefruktjuice 3ggr pr dag og gi kroppen total hvile så retter den opp i problemene selv rimelig raskt.

spis,hvil,og drikk .. alt i store doser
ikke glem å drikke "bakterieyoghurt" (biola/kultura)... det speeder igang kroppens egne dreperceller i kampen mot virus og bakterier!
Og så smaker det fordømt godt også!![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

drikker 3dl av kultura hver eneste dag 365dager i året.. men jeg blir veldig ofte syk fordet![]()
Hvordan går det?
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
Det er trolig fordi kroppen din til stadighet er i en svekket modus etter trening og er mer mottagelig for sykdom. Spesielt i kondisidretter er jo dette et kjempeproblem, de legger jo omtrent langrennsutøverne i isolat før mesterskap fordi de er så redde for at de skal bli smittet med et eller annet.
Ukvalifisert synsing: D-vitamin, hold deg varm og tørr, og sov nok.![]()