Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 87

Tråd: Hva gjorde at dere begynte å trene?

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

Hva gjorde at dere begynte å trene?

Lurte bare på hva det var som gjorde at dere begynte å trene ?

Kan begynne med min egen historie;
    Jeg jobbet på Ericsson AS som lærling i 95 og var på den tiden en skikkelig data og elektronikk nerd.
    Jeg veide 64 kg og hadde en liten tute mage og dårlig holdning.
    Pleide å spise pizza grandiosa og drikke cola hele dagen.
    En kveld dro jeg ned i kjelleren til Ericsson, der nede fant jeg et treningsrom som jeg i etterkant kan si var meget bra utstyrt med hantler, benkpress, knebøy stativ, cable cross, nedtrekk og diverse andre maskiner (altså et fullt gym).
    På samme tidspunkt som jeg stakk ansiktet innom gym lokale der så jeg en person som lå helt alene og kjørte flere repetisjoner på 150 kg i skråbenk.
    Denne personen greide på siste reppen i benken å få et slikt pump i brystet at knappen på skjorta spratt av (tettsittende skjorte).
    Vi kom i prat og jeg lurte på om alle kunne bli så sterke og store som han ?
    Han bekreftet mitt spørsmål mitt med et JA og spurte om jeg ville trene med ham fremover siden det stort sett kun var ham som brukte dette rommet. Jeg fikk veiledning på kosthold og ikke minst på teknikk og det varte ikke lenge før jeg var helt hekta.
    90 kg i benken var mitt første mål og det nådde jeg på litt over 6 måneder etter å ha startet på et beskjedent 60 kg's løft. Etter et år med ham som trener så benket jeg 115 kg rent og pent.
    Etter å ha trent i etpar år på Ericsson byttet jeg til Stoa Gym og når det ble lagt ned byttet jeg til Shinowakai budo fitness.
    Etter at Shinowakai ble flyttet til gamle Erling Havnå sitt gym så byttet jeg til Odd Magne Liens Arendal sport og fitness senter, nå trener jeg på Partner gym og Elixia i Oslo men hos Havnå når jeg er hjemme.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    joda... interessant historie det der ts.. min er ikke like "suksessful" i starten.. men her er den.

det var en på vårpartiet i 2002, at kompisene mine fikk plutselig ideen om å trene på sats. gutta maste støtt og stadig. de ville ha meg med dit. jeg bestemte meg for å ta en prøvetime der.. ingen av oss hadde mye greie på treningen, så første prøvetime ble litt bicepstrening og benkpress et par uker senere ble jeg medlem der. tok vel max 1 økt i uka.. hadde ikke store greier på teknikk og slikt.. fra våren 2002 til julen 2002, trente jeg slik. det gikk i biceps og benkpress med dårlig teknikk.. tror jeg kjørte en del maskiner også.. ble deprimert, i 5måneder lå jeg på 40kg x 10 i benken... startet vel på 30kg da jeg løfta de første gangene.. julen 2002, tok jeg max på 50kg.. litt stolt var jeg da, men tenkte... noe må jeg gjøre feil.. 10kg økning i maksen er da utrolig dårlig på så lang tid. julen 2002 spurte jeg de store på gymmet om de ikke kunne forklare meg gamet. kompisene mine hadde jeg jo ikke lært noe av. de forklarte meg om kosthold, proteinshake og det som var. jeg anskaffet en whey proteinboks, som forøvrig smakte helvete.. og drakk det frem til 2003, januar-februar.. da jeg fikk skaffet litt godsaker fra pf. whey tech'n. vinteren 2003- sommeren 2003 trente jeg på sats.. med økninger.. på slutten tok jeg å startet med markløft og slik. maksen i mark lå da på 60kg.. benk maxen lå på 60-65kg.. august 2003 bestemte jeg meg for å gi faen i sats, og satse på et skikkelig hardcore gym. powerhouse ble neste stopp... dere kjenner jo resten av historien... i løpet av august 2003->nå har jeg økt maks i benk fra 60-65kg til 105kg, markløftet ligger på over 180kg i maksen.. 60kg på sats!! skråbenk manualene økte fra 20 til 40kg.. ja dere kjenner til det... jeg lærte utrolig mye av å lese på dette forumet.. kosthold ble grunnblokken i treningen min.. styrken kom fort etter sommeren da jeg spiste som en gud.. jeg er evig glad for at jeg valgte powerhouse nå i ettertid!

ser frem til de neste månedene i 2004.. måtte det bli noen måneder med vannvittige økninger
    Sist endret av forecloseradream; 22-02-04 kl 22:36

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Startet høsten 1986.Kompiser som drog meg med.Litt til og fra til 89.Militærer hele 1990,hadde kjempefremgang. Trente seriøst/tungt til 92.
    Ble litt hobbytrening fram til 2000,Trente hardt/tungt ca et år ,så røk menisken i begge kne sommeren 2001.Mistet motet da jeg elsker å trene tung knebøy.Har akkurat begynt å trene opp beina igjen etter operasjonen.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    hmm, fargerike historier her

min treningshistorie er slik:

var på en fest når jeg var 15år, ble dritings og spydde utover heile dassen, hø hø hø. noen som var eldre tvang meg til å vaske dassen. Jeg vasket den etter festen var over, greit nok. Men så sa svinepelsene at jeg skulle vaske andre dassen også(som jeg aldri hadde brukt). Jeg nektet selvsagt. Da samlet de en stor gjeng og skulle grisebanke meg. Etter litt knuffing og snakking, klarte jeg såvidt å prate meg vekk fra det uten å vaske dassen og få juling.

Var pingle da, så jeg hadde fått skikkelig juling hvis det hadde blitt slåsskamp.

MEN etter den kvelden forbannet jeg meg på at neste gang noen slike mothafuckaz ville ha bråk, skulle de få møte en bad mean bodybuilding machine, hæ hæ hæ Jeg skulle bli SVÆR! hihihi...

jeg og noen kamerater startet deretter på det lokale gymmet. ble egentlig bare benkpress, militærpress og biceps trening. Så etter et par år med uregelmessig trening/ overtrening og spising av burger og cola etter endt treningsøkt, begynte skuldra så smått å streike.
    Men jeg var jo av den oppfatningen at jo mer man trente, jo bedre.
    så seinere ved siden av en krevende militærtjeneste i 2001/2002 trente jeg 3-4 timer vekter 3-4 ganger uken, men resultatene uteble. (hadde nemlig hørt at Arnold Scharzenegger trente så mye, derfor trodde jeg at det var det som måtte til. <---at det går ann å vær så tett i kålen å tro at jeg kunne sammenligne treningen min med Arnolds trening,hehe herremingud)

Denne "treningen" forsatte helt til jeg en dag seinere i militæret kom over daverende "idrettsforumet" og såg lyset,hehe
    Fikk vite der at mine nærmere 200 sett på en treningsuke var overkill delux og at kostholdet telte mer enn selve treningen osv osv.

kjøpte straks en dunk protein, vitaminer,omega3 og så var det hele igang.

det var det.

stor takk til fitnessprat (idrettsforumet)!!

Sist endret av wannabeROCKY; 23-02-04 kl 00:02
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    jeg begynte vel å trene for gøy, så for å bli sterk i benken:-S men som wannabe og sikkert maange andre her inne ble det en stund med overkill og slikt, men etterhvert, etter mye nitidig lesing på internett og forumet så jeg lyset og begynte å skjønner hvordan jeg burde trene... har tenkt litt på det, at hvis alle nybegynnere kunne slippet den perioden, å slippe unna uvitenhetevn å heller gå rett på ordentlig trening å kosthold så kunne det godt være at flere hadde holdt på med sporten, at ryktet hadde blitt bedre å folk hadde vært i bedre form. så nå skal jeg henge opp en plakat om fitnessprat nede i gymmet jeg er styremedlemm i. så skal det bli svung over sakene.... må vi bare ikke kritisere de nye ut
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Mange fine historier her ja

Jeg har igrunn en veldig kort trenings karriere, men kan da skrive et par linjer om den..
    Det hele begynte vel i mars 2003 hvor jeg og noen kamerater snuste litt på hva dette med trening var. Det ble med tenkingen en stund helt til en kompis bestemmte seg for å begynne, da måtte jeg ta meg i nakken og begynne selv

29.april 2003 var min første prøvetime (husker det som det var i går).
    Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle høre fullt og helt på innstruktøren for å ikke gjøre noe feil i starten. Jeg fikk et fullkroppsprogram som jeg trente med helt til juli måned. I denne tinden viste jeg lite om trening og kosthold.
    Men jeg stusset over hvorfor jeg hadde så lite fremgang i denne perioden. Dette var helt til Peter (kvadratmeter :P) ga meg en link til et forum som vistnok skulle være bra (jess, idrettsforumet).. Jeg begynte å lese mye av det som stod der og skjønte med en gang at jeg hadde gjort mye feil, ikke minst med spisingen.
    Nå syntes jeg det ikke lenger er et årk og gå til gymmet noe jeg gjorde før men gleder meg til å trene..

Vil bare takke Peter, for det var han som fikk meg til å begynne i starten

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    En kompis fikk meg til å komme ned til kjellerrommet hos han for å trene. fikk lyst til å prøve videre. begynte på studio og ble fort hekta

TEAM BODYTECH

Medlem janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Om dere tar en titt i siste nr av Exhale, så får dere hele historien (for de som er intressert), om når og hvorfor jeg begynte å trene med vekter!

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    har alltid vært fascinert av muskelbunter(ikke sånn homogreie nei)
    og da jeg begynte på videregående(ifjor) fikk jeg endelig tilgang på litt treningsutstyr.
    så har jeg alltid vært opptatt av å finne ut litt fakta om ting og tang, så jeg fant faktisk frem til Idrettsforumet ganske tidlig i min treningskarriere(heldigvis!)

Kliss nytt medlem Barret sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    24
    Begynte fordi jeg fant ut at det var lurt.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Begynte å trene fordi jeg alltid har hatt et godt lag med spekk på kroppen. Alltid rund og god, men heldigvis så strakk jeg meg godt på ungdomsskolen. 195 høy med lite muskler, men fortsatt endel spekk på kroppen. Så var det en skjebnesvanger jul som jeg spiste som en gal og havnet opp på 95 med bare spekk og ikke noe muskler.. Begynte å trene for å komme meg i form, hadde ikke mye lyst på å leve som en slapp tjukkas hele livet. Det ble ikke mange damer heller...

Begynte å trene og kroppen forandret seg sakte, men sikkert! trente altfor mye i begynnelsen så det gikk tregt. Men jeg sitter her 10 år etter 10kg mer med mye mindre fett så noe har jo skjedd...
    Og det har blitt mange flere damer også..

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    1985-1986 trente jeg i Nordreisa på et gym jeg ikke huskre navnet på lenger.
    1990-92 trente jeg på pollux og studio7 i Tromsø

opphold til 1997 da jeg begynte å trene på en idrettshal i Nordreisa (storslett)
    flyttet til Tønsberg i 1999 og trente på Vallø et år + før jeg selv startet Gym Kjelleren og trente der til før jul i fjor da jeg byttet til
    centrum http://www.centrumtrim.no/
    Der er det ikke så hardcore ,men jeg har lagt om til en mere vedlikeholdtstrening/kardio inspirert stil og da passer dette meg perfekt.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Damn, du må virkelig inneha veldig mye kunnskap om trening og kroppsbygging generelt NK, du er nok en bærebjelke for dette forumet.

Jeg bestemte meg en dag for at jeg skulle bli verdens beste rene kroppsbygger av de rene kroppsbyggerne etter at jeg hadde trent litt på en prøvetime, mens en kraftig sterk kar som het Anders lærte meg basisøvelsene, noe jeg fremdeles skal bli, jeg gjorde også trening til noe gøy for meg selv, og skrev morsomme dikt i treningsdakboken og brukte rare tellemetoder på repsene, og latet som jeg var lou ferrigno og skrek Arnold arnold arnold mens jeg trente, hadde en treningsprartner det første året og sammen gjorde vi det veldig bra, men nå har jeg ikke han som treningskompis lenger noe som har tært litt på motivasjonen, men jeg skal fremdeles bli best.
    RockyRock

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    August 2001 fikk jeg benkpress her hjemme. WannabeROCKY som er søskenbarnet mitt, var jo allerede godt i gang med pumpingen da han var midt inne i sin lite belyste periode om treningskunnskap.

Jeg som var i underkant av 70 kg ble hekta på trening, men det var jo dømt til å gå til helgoland når man ikke forstår betydningen av overtrening.

Istedenfor å drepe skuldrene mine (og det som annet var) slik som WR nesten gjorde, sluttet jeg og la benken på hylla.

Nøyaktig 1 år etterpå (nesten på dagen), kom ny kunnskap flommende innover meg fra WR med både forumet, pulver, kosttilskudd, nye øvelser og alt som var. 1,5 år etterpå sitter jeg her. Det eneste jeg har gjort er å løfte jernet, hehe! Kan vel si det andre har vært overlatt til min mentor.
    ...I simply am not there.

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    har alltid vært kjukkebollafeita, så når noen klassekammerater spurte om jeg skulle være med å pumpe litt på oxholm (ligger tvers over skolen min) for snart et år siden, så sa jeg ja. første økten var vond. jeg trente med 6kg i hantelpress og prøvde alle maskinene de hadde der inne. da jeg stod i dusjen etter økten, så gledet jeg meg allerede til neste økt. pluss at jeg var så satnas i helvettes støl. jeg bestemte meg med en gang for å ikke gjøre noe dumt. så jeg har hele tiden vært på hugget av kunnskap, og hele tiden prøvd ut egene ideer og feilet. men tross i alt, sitter jeg nå 15kg lettere. med MYE mer muskel masse.

men hvorfor ville jeg begynne å trene? 1: ikke få diabetes (som jeg så å si hadde). 2: se ut slik jeg ville. 3: være "the-total-pack" for jenter (-; yeah..

jobbe jobbe jobbe (-; ... og takk til deg daniel, som gidder å høre på alt trenings snakket mitt (-;

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    jobbe jobbe jobbe (-; ... og takk til deg daniel, som gidder å høre på alt trenings snakket mitt (-;
    Hehe, bare hyggelig det vettu Peter
    Msn loggen har blitt laaang med tiden :P
    Keep up the good work boy, og kom deg in shape te sommern !!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Begynte fordi jeg var tynn. Nå skal jeg bli massiif.
    Sist endret av Arralou; 27-02-04 kl 11:08

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Grunnen til at jeg begynte å trene vekter er ganske enkel.
    Jeg har alltid hatt en "fin" fysikk. Dvs høy og tynn. Fra barneskolen og fram til siste året på ungdomskolen hadde jeg det som kan kallest for en normal barndomsfysikk. Men i begynnelsen av 10ende skjedde det noe rart.. Jeg vokste ca 25-30 cm på et år... Og det sier seg selv at når jeg strekte ut den lille muskelmassen som jeg hadde så såg jeg ut som en høy lang lita pingle.. Så jeg startet med å trene benk.. benk, benk, benk, benk.. Økte greit i styrke i både overkropp og armer. Men så plutselig en dag kom jeg over dette forumet.. Det resulterte i at jeg fikk mer kunnskap om trening mht kosthold og riktig trening..
    Jeg startet med kosttilskudd og økte som bare f... i alle slags øvelser, jeg ble større og fyllte opp mine 194cm med litt mer kjøtt.
    Styrken jeg fikk gjennom styrketrening hjalp meg også godt på håndballbanen og jeg ble hektet på denne formen for trening..
    Det er i motbakke det går oppover.

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Dette blir en nyttig tråd tror jeg, artig for mange å vite hva som egentlig driver oss til å begynne med den selvpiningen bygging innebærer
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Moro å lese innleggene her,får vel legge inn min å

Som 14 åring var jeg aktiv fotball sparker å koste meg med det..
    Ettervert som tiden gikk nærmet jeg meg 15 år,far mi hadde kjøpt inn en benkpress som sto oppe.jeg hørte det klirra i jerne om kveldene..en dag etter skolen gikk jeg opp å fikk lurt med meg hele benken og vektene ned på rommet..jeg begynte å løfte litt fremover.som tiden gikk økte jeg å måtte ta innkjøp av noen flere vektskiver..men så fikk jeg kysse syke,å gikk ned til 55-60 kg jeg så helt innskrumpa ut..da bestemte jeg meg for å trene å bli sterk.
    Jeg og en kammerat dro til pulswear å snakka litt med en dame som jobba der,spleisa på en dunk på 1,5 kg med whey proteiner.i smug drakk vi shaker,tørte ikke si til mor og far mi at vi tok det.
    så begynte jeg på sats,ble kjent med flere og flere innen trening som tiden gikk..så fant jeg fram til idrettsforumet å begynte å lese,jeg satt meg inn i kosthold å begynte for fullt,jeg skulle bli huge.. begynte alene,så fikk jeg med meg 3 andre kammerater å vi var igang..så har det bare gått fremover i tiden,har nå skifta gym til centrum,fant ut at jeg ville skifte til no mere litt mere hardcore en det som var..

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    ACER: Jeg og en kammerat dro til pulswear å snakka litt med en dame som jobba der,spleisa på en dunk på 1,5 kg med whey proteiner.i smug drakk vi shaker,tørte ikke si til mor og far mi at vi tok det.

hehehehe, den var bra!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY
    ACER: Jeg og en kammerat dro til pulswear å snakka litt med en dame som jobba der,spleisa på en dunk på 1,5 kg med whey proteiner.i smug drakk vi shaker,tørte ikke si til mor og far mi at vi tok det.

hehehehe, den var bra!
    Haha... kjenner meg igjen der Fikk noen proteiner av en kompis som jeg gjemte på rommet

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    he he, flotte historier her. Syns ts sin var bra eg...han som benket 150 kg slik at knappen spratt

Det at man er tynn, er vel bakgrunnen for veldig mange, og ikke noe annerledes for meg. Tynn, med høy forbrenning - så har hatt vanskelig med å legge på meg. Har jo vært positivt så lenge eg har kost meg med fotballen. Men når det begynte å bli kjedelig, så ble det for dumt å bare sove inn etter skoledagen var ferdig, så eg begynte å trene vekter med min fetter. Og ettersom tiden gikk, så måtte jo bare kostholdet forbedres også...og her er vi.

Fotball i 10 år
    Vekttrening (av/på) 3 år
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    acer: du gjemmer vel ikke shakene fremdeles?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    vel jeg ble hekta da en kompis fikk meg med og begynne og trene... Ja for og si det slik det var for 1 år siden og ja jeg er helt hekta nå trener jeg 4-5 ganger hver uke..
    men tror det er nok benken ja som gjorde meg hekta ejg begynnte på 45kg tar nå 90kg.. trene er det kuleste jeg vet..

Medlem Xena sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    33
    Vel vel, here goes!

Var veldig aktiv basketspiller i flere år for Asker. Dette var livet og jeg ofret alt for det. Men etter er år i USA og håpet om å få College-stipend begynnte jeg å slite med "jumpers Knee" (Eller kronisk senebetennelse i begge knær). Dette var da jeg enten måtte "satse" eller gi opp....Livet var over, trodde jeg. Men begynnte med styrketrening for å bygge opp kneet og likte det godt.
    Ble etter hvert ansatt på dette gymmet og etter det har jeg hatt dette som levebrød, både i Norge og Australia og elsker det!
    I dag er jeg Personlig Trener og Instruktør. Jeg trener jeg hele tiden pga jobben, og folk syntes jeg er sprø, men sånn må det bli om jeg skal vedlikeholde egentreningen.
    Men bare så det er sagt: Jeg ville aldri hatt en annen jobb el. hobby
    Sist endret av Xena; 24-02-04 kl 20:00
    Go hard or go home !
    :gull:

Medlem acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hobbiten : nei,kan ha bøtter og spann fremme nå ja
    Tehe

Registered User zkur sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    26
    Kjempe gøy å lese historiene her inne

Min egen treningshistprie er slik.
    Jeg spilte fotball i 8 år, så plutselig var ikke det noe gøy mer...laget var dårlig å det var ikke noe særlig vennskap mellom spillerne samt at vi fikk en skikkelig dårlig fotballtrener. Det var da jeg ville finne på noe nytt. Jeg hadde hørt mye om karate og noen kamerater av meg drev på med det. Første gang jeg besøkte dojoen ble jeg mektig imponert. Slik hurtighet, rå styrke brutalitet og disiplin hadde jeg aldri sett. Treneren sa til meg at jeg måtte bare begynne vis jeg ville det. Jeg begynte å trene 3 ganger i uka, å siden har det bare blitt mer å mer. Jeg har trent karate siden 2000. Siden har min lidenskap med karaten bare økt, dette er noe jeg skal holde på med livet ut. Når jeg begynnte på karate var jeg tynn å pinglete, min sensai sa at jeg burde trene litt hjemme også slik at jeg ble sprekere.

Jeg hadde noen kamerater som trente vekter, det begynte med at jeg kjøpte meg en "koffert" med et par hantler. Kameratene mine hadde kjempe fremgang, de bare vokste å vokste, mens jeg fikk neste ikke resultater i det hele tatt. Da kjøpte jeg meg body for life boka å begynnte å trene skikkelig. Men økninga i masse var ikke stor, ble bare sprek...
    Så kjøpte jeg meg Boka til Arnold, da begynnte det for fult.
    Har hat sinnsykt bra økelse når jeg har følgt retningslinjene i boka, vokste 2cm på 1 / mnd rundt armen. Har også invistert i en del treningsutstuyr etterhvert, nå har jeg to benker 150kg i 3 forskjellige stenger+et multiapparat med nedtrekk, bein curl, flyes+, samt dipps, preacher stativ og knebøystativ til benken.
    Det har blitt en del penger ut der, men det er hvert hver eneste øre
    Sist endret av zkur; 25-02-04 kl 12:09

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Jeg begynte å trene fordi det var flaut og ta så få armhevninger i gymmen.Vil ikke engang nevne hvor få jeg tok .
    Dessuten hadde jeg alt for lite muskler,kjedlig å hele tiden tape lekeslossing mot min bror som er 12 kg lettere enn meg.
    Har trent i 3år ,første året gikk jeg fra 45kg i benken til 90 kg.
    Nå tar jeg 100kg i benken,liten økning på to år (fylla har skylla ),dessuten har jeg hatt et par lange skadeopphold.
    Men jeg er fornøyd med musklene jeg har lagt på meg,minst 10kg ren muskelmasse,pluss 5kg fett(begynner å få antydning til ølvom

Silver Member propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Det hele startet paa en fest hos en kompis av meg, i 10ende klasse. Ei jente kom inn og spurte "Hvor er den tynneste mannen i rommet, med den altfor store magen?"
    Jeg reiste meg, gikk i rett, meldte meg som en ung utynn herremann.
    Hun smilte, vi dro hjem til henne, saa hadde vi sex.
    rata tat tat

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    hahahahahahahahahhahahahah
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Opprinnelig skrevet av propellen
    Det hele startet paa en fest hos en kompis av meg, i 10ende klasse. Ei jente kom inn og spurte "Hvor er den tynneste mannen i rommet, med den altfor store magen?"
    hheheheh.. kos da

Medlem malle sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg og noen kammerater bestemte oss for å begynne å trene for å bli større og sterkere. så fikk vi se et tilbud på et gym der man kunne trene 2 og betale for en. så vi 4 begynte å trene 1. året på vidregående. nå har jeg trenet i 2,5 år og har blitt hekta. det er synd at sporten har et dårlig rykte, men det tror jeg kommer av at folk flest ikke vet så mye om det og de som begynner ikke gidder å lese og spise riktig og får null fremgang, rett og slett ikke gidder å trene mer. klarte vel 50 kg i benk når jeg begynte, nå ligger jeg på 125. og 11 cm rundt overarmen og 35 kg økning i vekt...

LENGE LEVE BODYBUILDING!

Silver Member Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Håhå storsjarmøren..

Kan du gi meg nummeret hennes. Hun virket småbillig ut
    Sist endret av Lillegutt*; 04-03-04 kl 12:15
    Det er i motbakke det går oppover.

Kliss nytt medlem anonymperson sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Jeg begynte rett og slett fordi jeg som 15 åring debuterte på A-laget til fotballklubben jeg var medlem av. Jeg spella da i 4. divisjon, så følte meg nok litt liten når jeg stod der som 1,79 høy og 72 kg, mot store, bælfeite 40-50 åringer. Jeg starta først å bli med pappa oftere og oftere på det lokale treningssenteret, jeg fortsatt hører til. Tingenes tilstand blei bedre og jeg følte at kroppen blei sterkere og tyngre. Gikk vel opp til nærmere 95 kg i løpet av første året. Med dessverre så blei treninga i studio etter hvert mye mer interessant enn det å spelle fotball. Trening i studio gav mye større resultater, så valget sa seg selv. Jeg kutta helt ut fotballen, for å satse fullt og helt på vektløfting og riktig kosthold...

Det er et valg jeg så absolutt ikke har angret på..

Medlem
    Ble medlem
    05-2003
    .

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

du hvor er avtaren din blitt av?

TEAM BODYTECH

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Jeg startet å trene for å bli stor og sterk, startet med spinkle 47kg's vektsett sommeren 2002, nå har jeg 200kg jern hjemme, og snart må jeg ha mer igjen

Har tenkt å bli en stor å sterk bamse, om det er mulig.

Ble medlem
    08-2002
    Opprinnelig skrevet av Big Boy

du hvor er avtaren din blitt av?
    den forsvant vel da forumet flyttet..
    rata tat tat

Ble medlem
    08-2002
    Opprinnelig skrevet av Lillegutt*
    Håhå storsjarmøren..

Kan du gi meg nummeret hennes. Hun virket småbillig ut
    Du har vel din egen mammas mobiltelefon nummer??
    rata tat tat

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Hehe. Den svir
    Sist endret av Smite; 09-03-04 kl 11:48

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Hehe, kjempemorrsomt å lese alle innleggene her!

En dag i fjord vår kjørte jeg forbi en kar som jogget i det piss været, tenkte jeg bare for meg selv: dette er det sykeste, hvem i helvete er det som er så dum å jogger nå!?!?! ...

jeg hadde aldri vurdert å "se" inn i et trenings studio engang.

Nå et år senere gjør jeg akkurat det samme som han karen som jogget. samme strekningen, samme pissværet.

trener 5 dager i uken, er blitt helt hekta.. kan legge til min profil også

21år
    83kg
    176 cm høy

jeg går inn i min 9 trenings mnd...sjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt tidligere har mye å lære!!
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    AU

TEAM BODYTECH

Wife mrs.byggern sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Jeg begnte å trene med vekter fordi jeg var ALTFOR tynn: 169 høy og mellom 50 og 52 kilo æsj beinrangel!!!
    Har alltid syntes det er fint med jenter som har litt former rumper og pupper he he men det må jo være stramt ikke sånne slappe greier så da var det bare å begynne å trene!!!

Har jo hodt på siden 90 tallet til å fra og sammenhengende de siste seks åra. Det tar jo litt av kan du si dessuten er jeg en bedagelig person som liker å trene når det passer meg og da er jo vekttrening midt i blinken

Banned
    Ble medlem
    03-2004
    jeg har i alle år vært liten og spinkel, og etter at jeg fikk datteren min for snart ti år siden , veide jeg skarve 45 kilo ( og jeg er faktisk 168!!!! så det sier seg selv). En jeg datet på den tiden , var livredd for at jeg skulle knekke, og kusina mi påstod hardnakken at jeg var anorektisk!!
    Vel,jeg langa i meg et helt brød om dagen, spiste alt jeg kom over , men ingenting hjalp.
    Begynte trene på sats spektrum , og kom i kontakt med en av de som jobber der ( pernille), som satte opp et treningsprogram, og jeg la jo på meg sakte men sikkert. trente step og aerobics i tillegg til vekter noen år. Slutta på sats og meldte meg inn på Partner for litt over to år siden ( trente egentlig kickboksing) , og der kom jeg i kontakt med Janne , og da var det gjort gitt. Kan vel egentlig gi all ære for min interesse for fitness til Janne og Trond!! Og har snappa opp ganske mye om kosthold av Tessa!

I love you guys!

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg vet egentlig ikke.
    http://www.dingsekongen.no

L
    L er ikke aktiv
    Medlem L sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Begynnte å trene høsten2000/våren2001. Grunnen var enkel. hadde sitti på ræva i nesten 1år uten å gjøre en dritt! Hadde før det trent taekwondo som en gal siden jeg var 7-8år. Taekwondoen holdt meg i bra form, men når jeg sluttet este jeg utover til 85smellfeite kilo (mye på en 175høy 16åring). Muttern sparka meg ut av døra og inn på det lokale helsestudioet. Stortrivdes og trente bare mer og mer, og til slutt var vekta nede på 65syltynne kilo i løpet av 1,5år.

Tok heldigvis til vetet å slutta å høre på alle dem som ropte ut at 3timersøkter er tingen, helst med spinning både før og etter .
    "All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.

Medlem AmaartM sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    27
    Alt får mye døfett på kroppen, som eg gjer alt får og fjerne (bryste får eks). Sko betalt får og fått bra bryst, men trene og sjå om det hjelper på i framtiden, harkje funka til nå iallefall :svak:
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder meg.jpg  
    Sist endret av AmaartM; 16-03-04 kl 20:12

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    begynte treningen pga. generell dårlig helse(inaktivitet+dårlig kosthold). så en dag bestemte jeg meg for å begynne og trene og fikse litt på kostholdet, så ble det kroppsbygging
    You are hotter than 92% of men on this site!

Banned
    Ble medlem
    03-2004
    Er det bare meg som syns det, eller har de fleste begynt å trene pga "lav selvtillitt", kommentarer fra andre, juling, "mobbing" osv??? ( jaja, bortsett fra han som fikk seg et numer da...ler)

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.