Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Hva har fungert best for DEG - og HVORFOR??

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37

Hva har fungert best for DEG - og HVORFOR??

Hehe, tja... det er jul, og i disse juletider har vi fri og all mulighet til å lese om div. treningsmetoder, prinsipper osv.

Jeg lurer på hva folk her mener har fungert best for de (edt, gvt, hst, hit, doggcrap, vanlig splitt) osv osv. Begrunn gjerne hvorfor du mener det var best for deg, og om du gjorde noe tricky i matveien, eller kanskje la til et par tilskudd du mener var med på å framskynde den gode framgangen.

Uten å luke ut noen, ser jeg helst at folk med minst 2-5+ år erfaring og oppover svarer.

De av dere med ekstra god tid, kan jo og skrive litt hva de mener om hver enkelt treningsmetode - og deres erfaringer både mentalt, fysiskt og resultatmessig med den.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg har fulgt mitt eget program med markløft 2\3ganger i uken, og all trening og spising konsentrert rundt markløftene, de dagene jeg har trent markløft har jeg spist etter som hvor tungt og lenge jeg har trent, også har jeg valgt ut noen av de musklene som blir brukt under markløft og kjørt f.eks ekstremt mye shrugs og hamstring trening og forarm trening, i 2månder har jeg fulgt dette, og det har vært en stor fremgangs periode for meg, har sett trapsene og forarmene blitt grovere uke for uke, sett "stor" framgang ifølge meg selv hvertfall.

Har det mer detaljert, men er ikke sikkert det er intressant for folk å lese, anyways det er det jeg har gjort i den mest seriøse trenings delen av mitt trenings år 2003.

jeg bruker ofte metoder jeg liker å tro at jeg har mekket selv, men det kan godt hende at mange har gjort det jeg gjør før meg, men jeg våger å kalle programmet for Rock&Grow.
    RockyRock

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg mener og tror at det er mange faktorer som spiller inn på fremgang. Ikke bare hva program du bruker. Men hvordan du bruker hvilen, hvordan du spiser, hva sinntilstand du har osv.

Min beste periode noensinne var det første halvåret av 2003. ikke fordi jeg brukte noe program som jeg ikke hadde brukt før, eller fordi jeg plutselig så "lyset". Men fordi jeg var lykkelig, og hadde en god personlig periode. Dette gir deg en god følelse som du tar med deg på gymmen, og alle andre plasser. Og jeg personlig mener at sinntilstanden til en person kan ha mye mer å si en hva/hvordan vedkommende trener.

Men for å si et program, så har den gamle firesplitten alltid virket for meg.

2 dager trening - 1 fri - 2 dager trening - 2 fri

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Enig med Mr.Muscle at det psykiske er viktig.
    Punkt en som han sier at trivsel i seg selv er viktig og gir bra treningsresultater
    Og punkt to at man må bestemme seg for å bli sterke større, og løfte mer enn man gjorde sist økt

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.