Følte meg skikkelig slapp og dårlig i dag, holdt på å kaste opp flere ganger på skolen, men valgte å gå på trening alikevel(ja dumt, men jeg gjorde det).
Det som skjedde var at jeg fikk meg en svært så positiv overraskelse, etter første sett med dips klarnet jeg kraftig og følte meg på topp og rå som få. Tok ett sett nr. 2 med 15 reps. Etter 2 sett skal jeg egentlig ikke ta mer, men følte at jeg ikke hadde trent kassa i det heletatt, så jeg hengte ei vekt på 10 kg rundt livet og tok 15 reps igjen.
Sjokka, glad og fornøyd satt jeg meg på benken og gjorde meg klar til å ta Arnoldpress. Dette er en øvelse jeg er skikkelig pingledott i til vanlig, normalt presser jeg opp 12kg med 15 reps. Men etter første sett tenkte jeg at jeg kunne prøve og øke i vekt. Tok litt i og økte til 16 kg. Da tok jeg 2 sett med 10 - 15 reps.
Samme mønsteret i økning skjedde på alle øvelser. Men når jeg var ferdig med treningen og skulle strekke ut så merka jeg at jeg ble skikkelig dårlig igjen. Slapp og jævlig. Samme "bad feelingen" jeg hadde før treningen begynnte.
Jeg skal ikke akkurat klage over treningsøkten og at jeg øka i alle øvelsene, men er det noen som har en fornuftig forklaring på hva som kan ha skjedd med meg?

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat