Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Hva har skjedd?!??

Benny
    Gjest

Question Hva har skjedd?!??

Følte meg skikkelig slapp og dårlig i dag, holdt på å kaste opp flere ganger på skolen, men valgte å gå på trening alikevel(ja dumt, men jeg gjorde det).

Det som skjedde var at jeg fikk meg en svært så positiv overraskelse, etter første sett med dips klarnet jeg kraftig og følte meg på topp og rå som få. Tok ett sett nr. 2 med 15 reps. Etter 2 sett skal jeg egentlig ikke ta mer, men følte at jeg ikke hadde trent kassa i det heletatt, så jeg hengte ei vekt på 10 kg rundt livet og tok 15 reps igjen.

Sjokka, glad og fornøyd satt jeg meg på benken og gjorde meg klar til å ta Arnoldpress. Dette er en øvelse jeg er skikkelig pingledott i til vanlig, normalt presser jeg opp 12kg med 15 reps. Men etter første sett tenkte jeg at jeg kunne prøve og øke i vekt. Tok litt i og økte til 16 kg. Da tok jeg 2 sett med 10 - 15 reps.

Samme mønsteret i økning skjedde på alle øvelser. Men når jeg var ferdig med treningen og skulle strekke ut så merka jeg at jeg ble skikkelig dårlig igjen. Slapp og jævlig. Samme "bad feelingen" jeg hadde før treningen begynnte.

Jeg skal ikke akkurat klage over treningsøkten og at jeg øka i alle øvelsene, men er det noen som har en fornuftig forklaring på hva som kan ha skjedd med meg?

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hvis jeg er uggen før jeg drar og trener, så ender det med at jeg enten drar fra treninga og føler meg bra, eller verre. Snålt det du "klarte" ja, hehe.

Benny
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
    Hvis jeg er uggen før jeg drar og trener, så ender det med at jeg enten drar fra treninga og føler meg bra, eller verre. Snålt det du "klarte" ja, hehe.
    Det er ikke en bløff viss det var det du siktet til her, synes det var litt skummelt for å si det sånn, derfor lurte jeg på om noen har hatt en lignende opplevelse før i forbindelse med trening.

Amor fati Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Har ikke opplevd noe liknende. Det hørtes veldig rart ut. Klarer ikke ressonere meg frem til en mulig grunn heller. Hvordan er du i form i dag da. ?

Ble medlem
    10-2003
    Var ikke meningen å gi uttrykk for at jeg ikke trodde deg.

For skrive sånn her istedet da: Rare greier!

Hehe.

Benny
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av schakver
    Har ikke opplevd noe liknende. Det hørtes veldig rart ut. Klarer ikke ressonere meg frem til en mulig grunn heller. Hvordan er du i form i dag da. ?
    Formen i dag er skikkelig dårlig, har ikke fått ned en matbit til nå for det kommer bare opp igjen etter et kvarter

må nok begynne å roe kraftig ned, men de siste ukene har vert helt topp, har gått på diett i 3 uker nå, og resultatene syns på kroppen. "pølsa" rundt magen har gått fra å være en sånn feit "kjøttpølse" til å bli en tynn "wienerpølse" (ja det er spekket på den nedre mageregionen jeg snakker om nå, ingenting annet )

Shakespeare
    Ble medlem
    06-2003
    Du går på diett? Lav Karbo? Kan nok være der svaret ligger... Skal ikke se bort ifra at det går over etter hvert som kroppen venner seg til det...

Ble medlem
    10-2003
    Men kroppen bør vel ha vendt seg til det etter tre uker?

Jeg blir ofte syk når jeg er på lav karb diett. Vær flink med vitaminene dine! Viktig, viktig.

Benny
    Gjest
    Var det jeg og tenkte at 3 uker burde ver nok tid til å venne seg til det. Og alikevel så forklarer ikke det løfta mine. Daglig karbohydrat inntak ligger på 140g.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    det som skjedde var at løven våknet ideg og du sa "#%#"%#%&#€" bring it on BIA!#€"#, thats right, high five!
    RockyRock

Medlem Nebula sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    det som skjedde var at løven våknet ideg og du sa "#%#"%#%&#€" bring it on BIA!#€"#, thats right, high five!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    hehe, det er sånn det alltid er med meg, er det en treig start på dagen, så må det fixes, Conan, what is best in life! to crush your enemies, to see them be driven before you and hear the lementation of their women! yes, goo roocooooo yo adrian! osv osv, hehehe.
    RockyRock

Lignende tråder

1. Svar: 16
    Nyeste innlegg: 10-05-05, 12:58
  2. Har tenkt og begynne og trene kampsport men vet ikke hva!!!!!
    By steven87 in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 28
    Nyeste innlegg: 09-01-05, 18:22
  3. Hva er viktigst? Hva skal jeg velge?
    By AxMataz in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 24
    Nyeste innlegg: 06-10-04, 22:43
  4. Svar: 10
    Nyeste innlegg: 13-07-04, 15:01

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder