Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Hva skal man gå for?

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32

Hva skal man gå for?

Hei dere, har fulgt litt med på forumet her den siste tiden. Jeg må si det dukker stadig opp nye treningsfilosofier som bryter sterkt med den tradisjonelle måten. Har trent bra siden august og fått greie resultater med en 4 splitt, men nå har jeg lyst til å prøve noe nytt.

Problemet er hva skal jeg velge av: Dogcrapp/HST/HIT/Powerbuilding :??: Hadde vært morsomt å fått noen tilbakemeldinger fra dere som har prøvd de forskjellige metodene. Målet er å legge på seg 5kg "gode" før sommeren, slik at vekta passerer 100kg. Er lite lysten på å eksperimentere med noe "hypa" program som ingen virkelig har fått noe resultater av....

Give me the real ting!

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Ikke prøv deg på noe superavansert før du har trent ei god stund og du mangler framgang. du bør kjenne kroppen din før du begir deg ut på fks hit, doggcrap etc.

HST er ganske simpelt, og mange får bra framgang med det. Også har vi det powerbuildings programmet til Gunnar som er enkelt og greit og som vil gi deg styrke i de 3 store i tillegg til masse.

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Har slengt vekter rundt i ca 7 år nå, trent bra siden august betyr bare at jeg er inne i en seriøs periode.... På den måten kan man si jeg kjenner kroppen min

Har faktisk smeltet mange elementer fra HIT i splitten min; ting som trege reps/færre-sett/failure osv. Noe som har fungert overraskende bra.

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    da er ikke jeg rette mannen til å svare ops:

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Jo det er du absolutt Deviant. Jeg er bare en gammel kjøter som ikke har hatt baller til å prøve nye ting. Tanken bak tråden var å få tilbakemelding fra dere som har prøvd utradisjonelle treningsprogram.....dvs resultater/meninger osv

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Innstruktør kurset tok jeg i 92, men min egen erfaring er viktigere.

Ja, jeg mener du virkelig bør ta elementer fra HIT og gjøre det til din HIT.

Lite trening med HØY intensitet, tungt og god teknikk. En til to ganger i uka.
    Motstå fristelsen "mer er bedere" og du er på rett vei.
    Mindre er mer!! "got it"

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tjaa , for å si det enkelt.
    Spiser du som en gal så kan du klare deg bra på HST (ikke testet sjøl)

Spiser du som en gal + supersupplementerer så kan du få enorme resultater på Doggcrapp. (har testet doggcrapp selv og hadde meget god framgang)

Et 5x5 lignede program liker jeg på grunn av at det er litt mere trening enn det er i et typisk HIT opplegg ,selv om de som har trent en stund og innfører HIT prinsipper ofte exploderer i vekst.

Vanskelig å velge mellom disse , det finnes jo masse andre i tillegg å velge mellom om du vil gjøre noe avansert.

Jeg elsket doggcrapp ihvertfall

Kliss nytt medlem kimmen-- sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Selv har jeg nå kjørt HST en god stund nå å har hatt gode fremganger med det, både styrke og volum.

Men du er nødt til å være bevist på mat inntaket ditt, men det gjelder jo for alle treningsprogrammer, gjør du alt "riktig" med treningen men spiser bare Crap så vil du ikke få bra resultater.
    Kvaliteten på musklene dine er veldig tett forbundet med hva du spiser, både av mat og tilskudd.
    mens sana in corpore sano

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Hvor kan jeg lese om powerbuilding programmet til Gunnar??
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    på Iform.no
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.