Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Hva skjedde med HST/RYP?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003

Hva skjedde med HST/RYP?

Er det noen som fortsatt trener etter disse prinsippene eller har det dødd helt ut ?
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    er mange på iForm-forumet som trener RYP :P
    (riktignok de fleste nybegynnere)

FV
    FV er aktiv nå
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Jeg har hatt en lengre periode med treningsfri nå, og vurderer og kaste meg på RYP når jeg begynner igjen til uken. Kan jo se om det blir liv i loggen min igjen da, om jeg velger dette.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

FV
    FV er aktiv nå
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    er mange på iForm-forumet som trener RYP :P
    (riktignok de fleste nybegynnere)
    Hei, Nifty! Er det liksom ikke tøft med RYP eller?
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Hei, Nifty! Er det liksom ikke tøft med RYP eller?
    Når du begynner med det så blir det

FV
    FV er aktiv nå
    Ble medlem
    11-2006
    Hehe, sant nok, sant nok. Men jeg trenger noe som har en plan for å få opp motivasjonen nå. Dessuten tåler ikke kroppen min så masse for tiden, jeg har levd som en 13-årig datanerd den siste tiden. Både i kost og livsstil.

BOB
    BOB er aktiv nå
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    RYP gjorde aldri det store for meg og det ble svært kjedelig i lengden

Kjenner dog et par stykker som hadde gode økninger.

Økte ikke X-Ray veldig bra på RYP om jeg ikke husker feil?

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Første gangen jeg kjørte ryp funket det fint, husker ikke helt når det var...
    Men prøvde igjen i fjor og da var ikke no særlig, ikke helt min type trening men absolut greit å ha prøvd
    Ser ikke no galt i å andbefale det eller liknende til andre.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Jeg prøvde RYP for en tid tilbake og det funket fint de første 4 ukene, men så ble det både for tungt og for mye for min kropp. Mulig det er annerledes for folk som er sterkere i første omgang, jeg er ikke sikker. Men det fungerte ikke optimalt for meg.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Prøvde RYP ca et halvt år etter at jeg begynte å trene. Økte fint på den runden syns jeg. Men andre-runden gikk ikke like bra. Dette var grunnprogrammet. Men en som hadde trent i 11 år gikk på en skikkelig smell med skulderbetennelse, og økte egentlig fint lite. Så er vel forskjell på folk
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Jeg har trent på en måte som ligner mye på ryp det siste 1 - 1,5 årene med grei effekt, særlig på diet hvor målet kun er å bevare muskler, og ikke har noe overskudd til å bygge noe.

Nå følger jeg ikke det 6 ukers trening, 1 uke fri opplegget, men tilpasser det etter hvordan kroppen føles. Kjører det sammen med CKD nå, og har tung treningsøkt etter oppkarb, og går over høyrep på siste trening før ny oppkarb.

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    jeg kjører hst som hell her jeg!
    :)

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray Vis post
    ja og du bare gror og gror hehe

har kjørt HST og RYP selv.. HST med litt modifikasjoner fungerer bra

anbefaler hst og ryp, selv om det kan til tider bli litt kjedelig.. hehe
    I kneel only to God , I don't see him here

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray Vis post
    Har du ikke trent det veldig lenge også? Husker du var en av de store HSTerene på Treningsforum for mange år sida, eller husker jeg feil nå?

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Børge Fargerli har vel selv kritisert disse programmene i etterkant av at "han presenterte" de for noen år siden. Tror de fleste må ha modifkasjoner for å få noe ut av de. Spessielt med tanke på de lette periodene. At nybegynnere får resultater, ja så klart! Jeg gutt på 15 får gode resultater av å støvsuge hjemme. Det er fremdeles et ønske om å gjøre treningen så bra som mulig, ikke bare ta til takke med det som gir resultater uansett. En annen tanke om hvorfor flere har fått resultater av dette (tenker da spesielt på de unge utøvere) er hvordan det blir satt i et system. Det er nytt for mange som tidlige bare har trent på måfå. Progresjon vil da gi resultater ja.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Sitat Opprinnelig skrevet av overd0se Vis post
    ja og du bare gror og gror hehe

har kjørt HST og RYP selv.. HST med litt modifikasjoner fungerer bra

anbefaler hst og ryp, selv om det kan til tider bli litt kjedelig.. hehe
    grooo slz

men yes, når man har løfta jærn noen år så skjønner man jo at det ikke er programmet det står på, så lenge man øker vektene over tid og får i seg nok mat, så er det bankers, man kan bli så stor man vil. Forutsetter bruk av baseøvelser da.

Derfor er hst gunstig da det er lagt inn fast progresjon, jeg bruker +5kg hver økt, da +2,5 blir for slapt. Hvis man sliter med å øke vekter og komme videre er det bankers med hst, legg inn et par måltider ekstra med 250gr chicken/ris, så smeller du på 10-20kg på arbeidsvekta in no time, og da spretter cm på hehe det er jo sant, det er jo ikke verre enn det.

snok litt på forumet deres om du er interessert,
    http://www.hypertrophy-specific.info.../ikonboard.cgi
    :)

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Som alle andre nye treningsopplegg som lover nirvana viste det seg rimelig nok bare å være et nytt treningsopplegg - hverken spesielt bedre eller dårligere enn andre opplegg Men absolutt en helt grei måte å trene på, så lenge en tilpasser det til det nivået en er på!!!!!
    NORKOST - yammi!!!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.