Hva slags mage har du, akkurat nå?
Hva slags mage har du, akkurat nå?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Mett
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
four-pack.hvis det er noe som heter det.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
I høyeste grad femily pack. Prøver å gjøre den mendre da.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Bulk-pack.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.
utoverstående blaut six-packmen et par dager med lite mat og tapping av vann skal det vel være mulig å se 8.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Badeball?
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Sommartider deig deig sommartider.....
Jeg kan bare glemme det, toget er gått og når man bruker ordet toget er gått i Norge da er virkelig toget gått. og hva er det som er for sent, jo det er å deffe for neste sommer, få six-pack eller Fe-rist som noen kaller det. Det blir uaktuelt med figursydd skjorte neste år også, må nok dra fram den Gdanskgrå simpsonTskjorta. Det er på tide å se sannheten i sannhetens blodskutte øyne. Strikken i badebuksa kommer altid til å ligge i skyggen av et mektig byggverk som har tatt både tid og penger å konstruere.
Nei jeg foretrekker å være gladfeit.
er ikke du på diett og i gang med trening igjen da? så mye drugz som du har tilgang til må jo packen være en smal sak til sommern?
Jeg tror du overdriver NK!
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
ligger jo en sixpack der under ONE pack`en en plass![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Onepack![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hvorfor er ikke "funpack" ett alternativ? hirr hirr
You can't hide from yourself.
When you look in the mirror, do you see a foe or a friend?
når T-Rex'en er klar så gir du 110% så får du nåkk 1 fin sikspakk til sommeren!!
Vet ikke om jeg skal bruke den selv, blir kvalm av sånne stimulantgreier
Er nok ikke mer enn 4 og en halv-pack, men med årer på og under hofter vil jeg tilføye.
Tom - veldig tom føles den!
NORKOST - yammi!!!!
fant ikke svaralternativet jeg lette etter: "antydning-til-6 små klumper-på-en-god-dag-og i godt-lys"
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Når det gjelder å komme i form så er det sikkert flere enn meg som er superentusiastisk og målrettet seriøs i perioder og så kommer tankene om at, er det egentlig verdt dette da ? er det ikke bedre å heller helle i seg en shake i ny og ne og halvskjerpe seg for å ihvertfall ikke bli enda feitere.
Jeg kan gjøre en liten endring som å bytte brød i rugsprø og begynne å ta et par proteinshaker om dagen og styrken og energien øker nesten over natten. Blir litt hardere i kroppen også og da er det egentlig greit nok, sålenge styrken øker og man ser litt blodårer på armene så er det morsomt å trene.
Selvsagt er det jo litt individuelt med tanke på hvor ille formen er da, helt keiko er jo ikke bra men sånn halvgrei uten pack men ikke kulemave er til å leve med.
Etterhvert som årene går så blir ihvertfall jeg lettere fornøyd med mindre.
Hadde jeg vært så feit som jeg er nå en morgen jeg våknet for 5år siden så hadde jeg muligens gått ut i garasjen og hengt meg men nå er det liksom ikke så farlig og det har mer med selvbilde å gjøre enn at jeg er sykt feit for det er jeg ikke i andre enn mrmuscle sine øyne
Har jeg en dårlig dag så kan jeg ta meg en tur på familiestranden og se hvordan folk flest ser ut og da skjønner jeg at det kanskje ikke er så ille allikevel selv om jeg ikke ser ut som en 22åring stinn på naturlige hormoner.
du til legen og få utskrevet litt HGH, og vips så ser du ut som stallone![]()
4-pack, må nok 10kg ned for å skimte det nederste
www.mthereseo.blogg.no
Det der er jo Alon Gabbay.
Alon Gabbay - SiX PACK - Official Website
Bodybuilding.com - ~SiX PACK~'s BodySpace
Fat Pack![]()
eg forpliktar meg i denne tråden at eg skal ha six-pack til sommaren!
hvis ikke lovar eg å drikke eggløsningen til samtlege kvinnelege forummedlemmer.
'Feo, Fuerte y Formal'
fyllt opp med allslags godtersynlige ruter, men langt fra noen six pack! må ha litt å tære på gjennom vinteren!
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Greit nok at Polarman er sterk og stor og alt det der. Men han er IKKE smart nok til å skrive et innlegg for en annen bruker og huske på å skrive med riktig dialekt.
Tuba skrøyt til og med av dette på festen, og så på det som en smal sak (pun intended)...gleder meg til å se tubes med sixpack til sommern!
Jeg har en situasjon![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................