faen i helvete legg det i youtubetråden. hva faen er det du spør om?? en kar kjører hammercurl, med korrekt utførelse (i motsetning til deg) soo what?
ble vi ikke enige om at du skal slutte å tenke på postcounten din??
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Jeg spør. Jeg driter i postcount. Jeg forventer kun et saklig svar.
Du spør hva vi synes om hammercurl altså.. ok. Jeg synes det er en helt grei øvelse å kjøre av og til. Føler jeg får tynt biceps mye mer og bedre i mange ryggøvelser.
.......................................R.I.P..........................................
1. Din mening utrykker kun din mening , ikke hele FP sin mening.
Derfor bruker du formen "jeg" ikke formen "vi" .
2. Nei jeg mente om de med en god del treningserfaring her inne synes det å utføre Hammers og bicepscurls med en sakte utførelse med 2-3 sek for å komme opp og 2-3 sek for komme ned igjen er mer effektivt enn å kjøre normal tempo.

Baldrick
Denne meldingen er skjult fordi Baldrick er på ignoreringslisten din.
Jaja.
Er det mulig, Baldrick?
Du burde seriøst vurdere å jobbe litt med populariteten din her.
Før Alex kom hit, var du faktisk på god vei til å bli et verdig forummedlem, men så fikk du helt knekken av å få en rival.
bill mrk
venter i spenning

Har tanken streifet dere at jeg kanskje ikke gjør dette for postcount men fordi jeg ikke har nok kunnskap til å vite om det er bedre å kjøre repsa skikkelig sakte?
Ja, for eksempel.
Lean&fin (tror jeg), gav deg en gang et godt råd som handlet om at du skulle lese gjennom hvert innlegg du hadde før du postet det for å kontrollere at det faktisk bidro med noe konstruktivt til dette forumet.
Jeg liker heller ikke denne superbarnslige kranglingen din med alex (der er dere begge like gale, just for the record).
Og til slutt, så synes jeg loggingen din er mistenkelig, for å si det mildt.
Ærlighet varer lengst
Fint. Lean&Fin har kommet med såpass mye usaklig dritt mot meg i utgangspunktet. Spurte om han ville spille reint , fikk ikke no svar.
Derfor er han på min ignore list.
Uansett takk for posten din. Prøver å skjerpe meg tro meg. Skjønner dere trenger tid. Kanskje ikke engang tid vil fikse ting for enkelte medlemmer.
Jeg skal ikke la meg irritere mer. Men tro det eller ei , jeg prøver å være snill ikke irriterende.
Fint at du tar det til deg.
En siste ting jeg kom på. Ikke svar på spørsmål du ikke har peiling på.
f.eks å be noen med knesmerter om å jogge og trene mer knebøy liksom.
Lykke til. Du skal få en grønn prikk hver gang du er flink gutt.
Det er mye kulere å få grønne prikker enn høy postcount![]()
Nå er det på tide med en aldri så liten midlertidig BAN for anders!
Jeg tenker det hadde gjort deg godt med en to ukers tiden uten fitnessprat anders![]()
Det er de grønne Firkantene som har noe å si![]()