Hadde vært interessant å sett hva de forskjellige her inne trener. Altså DC, HIT, HST, Volumprogr osv.......
Hadde vært interessant å sett hva de forskjellige her inne trener. Altså DC, HIT, HST, Volumprogr osv.......
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
4-split
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
2 splitt 2 ganger i uka.
Har kjørt en 4 splitt i sommer. Begynner på DC for første gang om 4 uker
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
Trener en 17-splitt
Dag 1: trapz
Dag 2: bicepz
Dag 3: legger
Dag 4: bakside lår
Dag 5: øvre pecz
Dag 6: bakside skulder
Dag 7: tricepz
Dag 8: forside lår
Dag 9: nakke
Dag 10: Underarmer
Dag 11: latz
Dag 12: nedre pecz
Dag 13: forside skulder
Dag 14: korsrygg
Dag 15: side skulder
Dag 16: rompe
Dag 17: FRI
Nei, jeg trener DC.
http://www.dingsekongen.no

Akkurat nå kjører jeg et forferdelig system, det kalles 2 hvileuke og føles helt begredelig ut. Fremgangen er ok, da jeg føler at diverse ledd og gammelmannsymtomer blir litt mindre merkbare.
Jeg starter opp med en tradisjonell 3 splitt på mandag, og har samme tanker om dette som en guttunge som er i ferd med å trekke ned sin første dametruse.
Dette skal bli gøy![]()
Trener HIT, fullkroppsprogram 2-3 ganger i uka.
Jeg trener hardgainer program 2split 1,5 gang i uken..
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!
Doggcrapp august-mai, vedlikehold med hardgainerprogram juni og juli.
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
DC nybegynner her og. Prøver å følge både trening og kost så mye som mulig (Har ikke mulighet til det proteinkravet han krever, men jeg prøver så mye som mulig, og det virker bra nok)
hele kroppen engang i uka, eller 2ganger i uka.
RockyRock
5 splitt
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
DC på tredje uka nå.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Litt DC av og til... Det er jo så mye annet å gjøre i sommerferien! =)
hehe. nå trener jeg 2 splitt. men skal over på 3 splitt for å få med beina også. men trenings senteret mitt lar meg ikke få trene knebøy ordentlig. i alle fall ikke ennå! (-:
Kommer kanskje ikke passende, men er det noen som kan fortelle meg hva DC, HIT, HST, Volumprogram er for noe? veit det er forskjellige treningsmetoder men.. og split?![]()
Vil du ha draget?? show them your body! all right..
okay! får prøve å finne det ut der! thanks diste!
Vil du ha draget?? show them your body! all right..
2-5 reps, ingen failure, 5 serier, baseløft. Annenhver dag.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
3 splitt en gang i uka. funker bra det.. orker ikke masse stæsja fancy ultramobile klitrofobisk deluxe treningsprogram.
Ikke bytt ut noe som funker.![]()
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
DC må virkelig være noe siden mange trener det, etter innleggene til dc og dømme virker han som en forbanna høypåpærajegveitbest idot. men det er en annen sak..