Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 66

Tråd: Hvem fra Fitnessprat har du mest lyst til å trene sammen med?

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Hvem fra Fitnessprat har du mest lyst til å trene sammen med?

Bare for morro skyld. Tenkt deg at du fikk trene en uke sammen med en valgfri person fra Fitnessprat. Hvem hadde du valgt? og hvorfor.

Jeg hadde nok valgt en av disse:

WannabeROCKY: Virker som en oppegående person med bra peiling på styrketrening og kosthold. Hadde nok lært mye bra der.

Leif Røbekk eller Frode Strøm: Utforske dypere denne delen av selvforsvar hadde vært meget interessant.

Vio: Kanskje lært en del om styrketrening og øke i maksløftene mine.

Meatlump: Fyren virker kul. og har peiling på trening.

Kira: grappling er gull verdt

Ingar: boxing er gull verdt

Hvem er dine valg?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Vio, sånn at ALLE damene ser på, ikke at det er noen særlig mangel på blikk allerede da men.. (eller kanskje fordi vi er omtrent like høye, omtrent lik kroppsvekt etc., og han lager fancy sadist-kostholdsplaner)
    AxMataz(så kan vi drikke fancy grønt pulver og sånt), Wannaberocky, MrMuscle og HITMan virker alle som karer som har mye peiling.. faen, glemte fitnessfrosk og lureper, to til skruer..

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg glemte også MrMuscle. Han er en kar med bra peil og struktur.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Jeg tror at det kunne vært svært givende å få prøvd seg i en free-fight med deg Frode Med mer enn nok beskyttelse selvsagt; jeg vil jo komme levende fra det

Man kan lære mye om seg selv og sitt reaksjonsmønster om man møter en overlegen motstander.

Generell sparring, og det å få "prøvd seg" skikkelig, hadde nok vært verdifullt

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    granat, for han har vært ett halvår på fylla på Hawaii

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Meg selv for det er nok den eneste her inne som er lat nok til å ikke klage når den ene vil hjem etter 20minutters halvintensiv trening

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Meg selv for det er nok den eneste her inne som er lat nok til å ikke klage når den ene vil hjem etter 20minutters halvintensiv trening
    Count me in!
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    En økt sammen med Jente81, snupp, pippi, schakver og Ida Eline (og Petra Pan) hadde vært knall!

Av mannfolka her er det kanskje cb som imponerer meg mest. Hadde vært inspirerende å trene med ham.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Medlem Vidis sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    HITman - Han kunne nok lært meg mye om trening og kosthold.

Frode Falch - Fått litt kampsporttrening av han hadde vert artig.

Pluss mange fler, i guess.

Superior newbie Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    En økt sammen med Jente81, snupp, pippi, schakver og Ida Eline (og Petra Pan) hadde vært knall!

H
    Nå ble Sadie, Freshh, cb_23 og noen flere ytterst fornærmet!

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    Nk - alltids greit med en som tar med shakene til deg og legger vekter på for deg
    og maaaaaaange andre her som kunne lært meg litt.
    Clausthaler....

Banned Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Enhver av dere som har mer peiling enn meg.

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    H
    Det er en ære å høre slikt, hehe

Utenom det så er trening med darp genialt får pressa meg skikkelig og får alltid superpump etter treninger med hanjumping og så er han knallsterk og motiverende å se på selvfølgelig...

(tror kanskje jeg får muligheten til å trene med jente81 i sommer, det blir også knall hun er kul og flink)

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    NK, Vio, eller Sid.

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi
    Det er en ære å høre slikt, hehe

Utenom det så er trening med darp genialt får pressa meg skikkelig og får alltid superpump etter treninger med hanjumping og så er han knallsterk og motiverende å se på selvfølgelig...

(tror kanskje jeg får muligheten til å trene med jente81 i sommer, det blir også knall hun er kul og flink)
    nntnååå... Takk...
    Det blir knall bra- trenger bli pushet litt jeg kjenner jeg

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Kunne tenkt meg ei trening med PG

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jente81
    nntnååå... Takk...
    Det blir knall bra- trenger bli pushet litt jeg kjenner jeg
    Ska pushe jeg, bare vent jeg er flink til det hvertfall!!!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hardway låste meg inn på kaliber etter vi hadde vært henholdsvis syk i en mnd(jeg) og av andre grunner ekstremt redusert. Vi hadde mistet godt og vel 20% av styrken vår, og det var en intim male bonding prosess der vi gjemte oss på do og gråt i skam etterpå.

Ellers kunne jeg tenkt meg å trene med dere alle! <3
    Ja, alle utenom han ene som ville skyte meg fordi jeg ikke samtykket i hans kjelling-fetisj. Skulle tatt seg ut. Ha ham som spotter ja.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Tja, tipper HITman kunne v&#230;rt god inspirasjon p&#229; en DC &#248;kt. Ellers hadde det v&#230;rt kult &#229; ta opp kampsport igjen og l&#230;re litt av Frode.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Medlem Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Miss Tricky av &#229;penbare grunner
    Ellers blander jeg aldri internett og sosialt samv&#230;r

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    bah, jeg har prøvd å unngå denne tråden fordi jeg VET det blir så forbasket mye skriving!! men jeg skal prøve å få alle med.

Jente81: hun hadde en PT time med han Conrelius(tror jeg han het) og syns det var hardt. Jeg har lyst å vise henne hvordan en SKIKKELIG hardt trening er

LurePer: Fyren er så stor i kjeften at han BØR bare være en god treningspartner. Allslags ting han kan si for at jeg skal få den siste reppen opp.

BigBoy: Han trenger meg som treningspartner, eller blir RP'ene hans flere timer lange.

Stålballa: Enda en fyr som har det i kjeften, hadde vært bra å gitt han litt gangsperr i et par dager.

dragon06: Virker som er seriøs kar som sikkert hadde konsentrert seg om treningen og ikke de rosa tightsene jeg hadde gått i.

Kira: En dame jeg definitivt ikke hadde hatt noe imot å få juling av. Men hun måtta latt meg få vinne litt og, slik at egoet mitt ikke falt helt gjennom bakken.

HITman: Fått han tilbake på DC-linjen igjen. Han har falt helt av.

tricepsman: Ville nok hatt en hard trening her, men han skulle fått lov å vært litt mer unna konkurranseform slik at han ikke følte seg helt ødelagt etterpå.

QuizMaster: Jeg har navnt et par pga det de har i kjeften, men denne fyren tar vel kaka. Vi hadde nok hatt en god trening, men jeg er redd de som drev studioet hadde ville prøvd å kaste oss ut et par ganger før den var over.

Vio: Jeg må ha han med. Rett og slett fordi jeg har lyst å se hvordan denne fyren ser ut. Da det tydeligvis ikke er et kamera å finne i hans landsby.

PG*: Er litt bekymret for at han teller reppene slik man gjør når man marsjerer. Og gjerne gauler noen fæle militære regler samtidig "I dont knwo but ive been told. eskimo pussy is mighty cold" etc..

Ryus: De få ganger han poster bilde så ser han så rå ut at jeg må finne ut hva de har i vannet hos ham!

NK: Bare visst han tar med seg kona!

Hele Falch klanen: Kan ta med meg mine 2 brødre og så kan vi ha en Survivor Series!

HIT: Sist jeg snakka med han så sa han at han hadde funnet det perfekte treningsprogram. Det vil jeg jo teste!

Tarzan: Fordi vi har jattet og kjent til hverandre så lenge at vi sikkert har mye å preike om på crosstraineren etterpå.

Håkon: Igjen, bare visst han tar med dama

propellen: Har lyst å se hvem denne fyren er.

Ida Eline: Trenger jeg noe grunn da? Denne damen er jo rå, pluss hun har sikkert mange deilige venninner

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Big Boy hadde vært utrolig kult å fått trent litt med!
    Har sett litt på hvordan han har utviklet seg i løpet av årene, av å lese i profilen.
    Han er omtrent 9mnd yngre enn meg, og har en fysikk som jeg ikke kan vente meg før om flere år! Det viser at han er beinhard på disiplin, og kan kosthold og trening. Det at vi bor rundt 15 min i fra hverandre gjør at det faktisk er mulig at vi skulle treft på hverandre en dag, uten at vi skulle visst om det selv :P
    Pissa og legga seg

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Viktigste for meg er jo at den jeg trener sammen med l&#248;fter omtrent det samme som meg. og ikke prater "for mye" ( jeg prater til tider alt for mye selv)

M&#229; vel ta en &#248;kt med fisken n&#229;r jeg er i Kr.sand i sommer..
    cb er jo alt for sterk men tror jeg kunne l&#230;rt litt av han..
    MrM tror jeg ogs&#229; er n&#248;ye med teknikken, en bein&#248;kt sammen med han(ps: fikk ei jente til &#229; svime av n&#229;r jeg kjeftet hun rundt i 3000 meter l&#248;ypa en gang, s&#229; kan v&#230;re bad-ass &#229; presse folk)
    Mercedes har orden i sysakene, kunne v&#230;rt morro og tatt noen styrke&#248;kter/skiturer med han..

De fleste av jentene her, men da en skikkelig kardio &#248;kt

ellers s&#229; er det jo mange flere...

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen
    Big Boy hadde vært utrolig kult å fått trent litt med!
    Har sett litt på hvordan han har utviklet seg i løpet av årene, av å lese i profilen.
    Han er omtrent 9mnd yngre enn meg, og har en fysikk som jeg ikke kan vente meg før om flere år! Det viser at han er beinhard på disiplin, og kan kosthold og trening. Det at vi bor rundt 15 min i fra hverandre gjør at det faktisk er mulig at vi skulle treft på hverandre en dag, uten at vi skulle visst om det selv :P
    Gjør vi?

Vel skal vi se...

Nå har jo jeg trent med mange på FP alt da

Må bli...

Dragon06: må lære han DC

SCPlayer: Samme greiene

Ingar: Må jo bare, må bare

HITman: Jeg vil se om vi overlever en økt sammen

Og sikkert mange flere

TEAM BODYTECH

Jente81
    Gjest
    Jente81: hun hadde en PT time med han Conrelius(tror jeg han het) og syns det var hardt. Jeg har lyst å vise henne hvordan en SKIKKELIG hardt trening er
    Så jeg vet ikke hva en skikkelig hard trening er
    Hmm... nei da så, since you say so

He he!! Jeg skulle kicked ass!!!!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Så jeg vet ikke hva en skikkelig hard trening er
    Hmm... nei da så, since you say so

He he!! Jeg skulle kicked ass!!!!
    pfft! come get some!
    men ja, jeg tror du kan trene like hardt som de hardeste av de harde

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Nettopp

Medlem cb_23 sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    Nå ble Sadie, Freshh, cb_23 og noen flere ytterst fornærmet!
    Hehe, ja den stakk laangt nedi lille tåa den...!
    Trener stort sett aleine med høy musikk på øret, helt knall det. Men hadde gjerne tatt noen økter med de fleste jentene her inne. Pippi er jo nærheten, tar deg gjerne med. Jente81 hadde jeg og gjerne slengt med...trenger litt utfordringer, hvilket det har vært lite av på jente fronten hvor jeg trener. Er konkurranse menneske opp av dage så det må være noen som stiller med nogen lunde samme utgangs punkt!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb_23
    Pippi er jo nærheten, tar deg gjerne med.

..trenger litt utfordringer, hvilket det har vært lite av på jente fronten hvor jeg trener. Er konkurranse menneske opp av dage så det må være noen som stiller med nogen lunde samme utgangs punkt!
    Jeg konkurrerer som regel med darp jeg, av den enkle grunn at jeg lager konkurranse av alt jeg gjør... hehe.. Han er jo bare 10 ganger så sterk som meg på mange ting så hehe...
    Men det spørs jo hvor sterk du er da, for du er nok også sikkert en del sterkere enn meg, men jeg er flink likevel hehe...

Og nettopp, vi er ikke så langt fra hverandre

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Jeg har mest lyst &#229; trene med pippi blandt annet av den grunn at hun presser meg til jeg kjenner melkesyra og pumpen sprenge i muskelen til de grader!

Ellers s&#229; hadde det jo v&#230;rt kjekt &#229; trent med alle her inne
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    NK : Som sagt tidligere i denne tr&#229;den fordi han hadde hatt med masse forskjellig protein og tilskudd til meg

FrodeFalch: Hadde v&#230;rt g&#248;y &#229; sparret litt da det er 4 &#229;r siden jeg la boksehanskene p&#229; hylla.

Hitman: Utvilsomt en av de med mest nyttig informasjon om trening og kosthold.

Lureper: Liker at han tenker utenfor standarder n&#229;r det gjelder kosthold.

BigBoy: Fordi han er gaylord og vet at jeg trener DC bedre enn han

Vio: L&#230;rt meg alphamale teknikker der damer l&#248;per bort til oss bare ved at vi smiler til dem.

Darp: Vist han at noen av oss "innvandrere" er faktisk snille

Tjeh: Fordi han er glad i meg

Platon: Baksnakke Worbid litt

Mrmuscle: Diskutert om superman eller spiderman hadde vunnet en sl&#229;sskamp

Propellen: Han og moren min kunne ha diskutert hvorfor proteinshake er farlig U know i luv u

Axmataz: Diskutert oppskrifter p&#229; gr&#248;nne drinker.

HIT: Savner gutten.

Ingen av jentene da etter &#229; ha sett formen deres s&#229; l&#248;fter de garantert mer enn meg og det hadde bare blitt flaut
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06
    Darp: Vist han at noen av oss "innvandrere" er faktisk snille
    Har faktiskt venner som er innvandrere og i alle farger s&#229; m&#229; ikke d&#248;mme meg for hardt fordi jeg er litt brutal\useri&#248;s i ordbruken min til tider
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av dragon06
    Mrmuscle: Diskutert om superman eller spiderman hadde vunnet en slåsskamp
    Ganske off-topic: Men supermann hadde selvsagt vunnet den slosskampen på noen få sekunder. hvordan er det mulig å tro noe annet?

Gold Member CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Ganske off-topic: Men supermann hadde selvsagt vunnet den slosskampen på noen få sekunder. hvordan er det mulig å tro noe annet?

Kryptonitt.

Mente mest superheltprat
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Twinflower
    Enhver av dere som har mer peiling enn meg.
    Slutter meg til ovennevnte utsagn...

#ifdef OFF_TOPIC
    Må blande meg litt inn i off-topic praten :-)
    Har lest mer enn min andel av superserier, og det er godt å se at det er flere...

Det kommer jo litt an på om det er den gamle inkarnasjonen av Supermann (fløy raskere enn lyset, kunne flytte planeter osv.) eller etter sin extreme makeover der han egentlig ble nokså puslete...

På den ene siden kunne jo Spiderman bruke kryptonitt, siden han er en nokså intelligent fyr, men på den andre siden kunne jo Supermann bruke en drakt kledd med blyfolie (siden han heller ikke er den sløveste kniven i skuffen...).

Rent styrkemessig ville nok Supermann gitt Spiderman skikkelig deng, men så er det jo denne faresansen til Spiderman som ofte berger ham.

Er det forresten noen som kjøper superserier lenger? Jeg har mer eller mindre ramlet av lasset for lenge siden. Kjøper X-men når jeg kommer over det, men det er jo ikke mange ganger i året det kommer ut. Har ikke peiling på hva som skjer med Spiderman/Supermann nå for tiden.
    #endif

Jente81
    Gjest
    Kunne tenkt meg å trene med :

Pippi- for hun er seriøs og like entustiastisk som meg når det kommer til trening, så leste jeg at hun gjør konkurranse ut av det, og er jeg noe dårligere? nope! Vi ville trent oss ihjel

Tank-Fjell fordi han alltid sier at det var lenge siden formen var sånn... pøh- tror jeg ikkeno' på!!!

Frode- the fighting maschine- For kampsport kan jeg ikke men vil veldig gjerne kunne!! Og finnes det bedre trening?!

Quizmaster- fordi jeg han verken legger ut bilder eller noe som helst antydning til at det han "snakker" om ikke baare er BS
    Kom igjen a- skal vi trene??!!

MrMuscle- han er jo PT- han måå jo bare kunne trene!

IdaEline- rå jente hentet motivasjon og treningesglede!!

Og sikkert mange flere dah!!!

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28

Pippi- for hun er seriøs og like entustiastisk som meg når det kommer til trening, så leste jeg at hun gjør konkurranse ut av det, og er jeg noe dårligere? nope! Vi ville trent oss ihjel
    Nåååååååhhhh. så koselig
    jeg er klar jeg, whenever you are vi hadde rocka stedet:P

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    PG*: Samme grunn som MrM:
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrM
    Er litt bekymret for at han teller reppene slik man gj&#248;r n&#229;r man marsjerer. Og gjerne gauler noen f&#230;le milit&#230;re regler samtidig "I dont knwo but ive been told. eskimo pussy is mighty cold" etc..
    Det hadde v&#230;rt hYsterisk.

Big Boy: Det gjenst&#229;r det &#229; f&#229; gjort, vise ham hvordan man trener p&#229; Vanvikan Hardcore der ingen kan h&#248;re dine smerteskrik og spyb&#248;tta er din beste venn.

Frode Falch: Sparret litt, kanskje l&#230;rt meg litt Thai-stuff.

boXer: Sparring med denne karen hadde nok v&#230;rt en utfordring.

vio: Mistenker at det kunne v&#230;rt kult, s&#229;lenge han holder kjeft om alle kvinnfolka han banger mens treningen p&#229;g&#229;r.

Baliba: Jeg vil se mutantbicepsene hans i aksjon.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Medlem mr.x sin avatar
    Ble medlem
    07-2004

Smile

Pg Nk Hc Kunne Jeg Tenkt Meg Å Trene Med.

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    For min del er det sv&#230;rt mange det hadde v&#230;rt artig &#229; trent med. For&#248;vrig har jeg blitt mer og mer opptatt av kampsport s&#229; da heller det mest i retning av Frode Falch, Ingar, boXer osv osv osv. Dere som er oversett er ikke det, bare jeg som er lat tidlig p&#229; morgenen

Edit: Frode-Falch har invitert meg p&#229; treningshelg i sommer og det tror jeg blir knall
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Frode- the fighting maschine- For kampsport kan jeg ikke men vil veldig gjerne kunne!! Og finnes det bedre trening?!
    Nei det finnes ikke bedre trening.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    Edit: Frode-Falch har invitert meg på treningshelg i sommer og det tror jeg blir knall
    Jepp. Det blir bra. RBSD all the way!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    pfft! come get some!
    Erm, kremt, mener du *cum* ?

Ellers takk for komplimentet, du hadde gravd din egen grav før du hadde trent sammen med meg!
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74

Quizmaster- fordi jeg han verken legger ut bilder eller noe som helst antydning til at det han "snakker" om ikke baare er BS
    Kom igjen a- skal vi trene??!!

Og sikkert mange flere dah!!!
    Du hadde ikke klart deg på tredemølla engang, så ikke prøv
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Du hadde ikke klart deg på tredemølla engang, så ikke prøv
    Jeg tar utfordringen!!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Jeg tar utfordringen!!
    Den vinner du lett. Eneste han quizmaster hadde gjort hadde v&#230;rt &#229; st&#229; stille og hinte til sex.

Medlem LaFleur sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Har dere glemt Forecloseradream? Virket som han hadde sinnsyk motivasjonen til tider, ble positivt påvirket av å lese innleggene hans. Tror han har bra driv på øktene sine

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av AudunR
    Har dere glemt Forecloseradream? Virket som han hadde sinnsyk motivasjonen til tider, ble positivt påvirket av å lese innleggene hans. Tror han har bra driv på øktene sine
    Han ville jeg holdt meg unna. Var det ikke han som skulle kjøpe 40 kg tørrfisk fordi det var en bra proteinkilde? Tenk deg den bikkjeånden på trening a...

Medlem LaFleur sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Han ville jeg holdt meg unna. Var det ikke han som skulle kjøpe 40 kg tørrfisk fordi det var en bra proteinkilde? Tenk deg den bikkjeånden på trening a...

Heheh godt poeng Men han skal ha for det; hvem andre har motivasjon nok til å spise tørrfisk fordi det er en god proteinkilde?

Myntsamler G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av AudunR
    Heheh godt poeng Men han skal ha for det; hvem andre har motivasjon nok til å spise tørrfisk fordi det er en god proteinkilde?
    somaliere
    Clausthaler....

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.