Hadde vært artig med en oversikt over hvem som trener DC her på forumet?
Jeg trener etter DC prinsipper, men spiser ikke helt likt. Sliter med carb cutoffen nå på sommeren. Hehe...endre vel opp med at jeg blir smellfeit nå....![]()
Hadde vært artig med en oversikt over hvem som trener DC her på forumet?
Jeg trener etter DC prinsipper, men spiser ikke helt likt. Sliter med carb cutoffen nå på sommeren. Hehe...endre vel opp med at jeg blir smellfeit nå....![]()
Hva er DC?
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
Har trent det en stund selv. Kanskje et år til sammen. Og trener sånn fortsatt.
Hva innebærer det å bli "InHuman trainee"?Opprinnelig skrevet av Big Boy
In-Human er den eneste (utenom DC selv) som DC har gitt tillatelse til å trene noen "DC stil". Dvs å trene under In-Human eller å trene under Doggcrapp er stort sett ett fett.
Sist endret av ambiguous; 19-06-05 kl 14:07
Foruten "kjemiske hemmeligheter" har de noe annet å tilby foruten det som ligger ute på nettet i disse dager? Går ut i fra at Big Boy ikke skal hoppe inn i den kjemiske verden?
That is for trainees to know and us to wonder about. Skal jeg gjette har de sikkert en del smarte tanker om mattyper, matkombinasjoner osv osv, pluss masse erfaring med de forskjellige kroppstypene for å se hva som passer for den aktuelle personen.
Ang hva annet de tilbyr er for meg og vite og for deg til å lure på. Sånt tror jeg at det er best at jeg holder for meg selv slik at jeg ikke røper noe jeg har fått vite så langt.Opprinnelig skrevet av HIT
Ang aas så er svartet at jeg er ennå er mye for ung, trent for kort tid og vet for lite, altså nei skal ikke i den verden..
Jeg har planer om å begynne i slutten av Juli/begynnelsen av august.
Prøver å bli Dante trainee, men nåløyet er lite så vi får se.
Har trent DC en god periode,men har ikke motivasjon eller ork til å trene det nå for tiden.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Begynner igjen til høsten, akkurat nå er jeg happy om jeg ser insiden av gymmet 1 gang i uken...
Jeg har lyst å satse litt hardere igjen etter sommeren og da blir det nok DC style om jeg klarer å få tiden å rekke til.
Akkurat nå har jeg ikke gym som har nok vekter til at jeg skal kunne trene slik.
Jeg har akkurat begynt opp med DC nå. Skal trene hardt og jobbe 1år nå så det skal bli saker.
Jeg har sommerpause fra DC. Back in business igjen i august. Blir vedlikehold i sommer tenker jeg, fjerne litt fett!
Skikkelig tilbake er jeg nok ikke før til høstenOpprinnelig skrevet av Big Boy
![]()

Vendt tilbake til DC for godt! (Enn så lenge)
Jeg kuttet ut DC... Da min old-school bodybuilder-bror syns det var noe stort tull..
Hadde du trent det lenge, og fikk du ikke resultater?Opprinnelig skrevet av metromeno
Opprinnelig skrevet av metromeno
Ok , hvor lenge har han trent DC da ?
Holder meg nok til DC for all fremtid. Har vært Traniee under In-Human nå i 8 måneder og har planer om å være det en god stund. Den mannen har forandret kroppen min veldig på den tiden.![]()
Trente DC i 2-3 måneder (men er egentlig ganske likt et opplegg med et annet navn som jeg har kjørt mange ganger tidligere). Legger det inn i faser, så det blir nok en ny runde med DC-trening i september/oktober tipper jeg. Morsom trening.
Trente DC i 3 måneder og hadde mitt livs fremgang så av en eller annen grunn ville jeg prøve noe annet :O
Iallefall, nå trener jeg DC igjen og jeg er stor fornøyd ;D
jeg kutta ut dc for en stund siden, var så lei av det, men nå beggyner jeg for fullt igjenn, er ingenting jeg har økt bedre av![]()
trust everyone, just dont trust the devil inside them
nettopp begynnt me DC, har store forhåpninger her!
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Har trent noe DC-lignende i 4-5 måneder. Kun treningssiden, har ikke fulgt kostholdsrådene hans. Styrkeøkningen har vært god.
http://www.dingsekongen.no
Mye betaler dere for å være trainee under Dante eller InHuman?
Prisen ligger vel på 400-500$ for 2 måneder.
For de med konverteringsvegring, det tilsvarer (et ca-tall) 3000-3500 kroner for to måneder + masse penger til mat og tilskudd...så man bør planlegge godt før man blir trainee.
UpAndComing har investert mye CASH i kroppen sin daOpprinnelig skrevet av ambiguous
![]()
Skal begynne med DC nå, må bare lese mer først, kan for lite om selve how-to på treninga, skjønner jo ikke halvparten av navnene på øvelsene en gang.. mushromOpprinnelig skrevet av Mr.Tynnfeit
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Uansett beste investering jeg noen gang her gjort.Opprinnelig skrevet av HIT
![]()
Jeg har investert mye cash i kroppen min med liten avkastning. En periode trodde jeg at det var "det magiske tilskuddet" som manglet, men det var nok et program ala DC!Opprinnelig skrevet av UpAndComming
Hvordan har dine økninger vært?
Vanskelig å kvantifisere skikkelig egentlig, men om man kikker på bilder så ser man at det har skjedd store ting ja. Riktignok dro han meg først opp fra 97 til ca. 106-107 kg den første tiden, før vi sakte med sikkert reduserte fett% ved å justere å tilpasse kostholdet mitt helt perfekt. Akkurat der har det vært gjort en kjempejobb slik at mengden fett man legger på seg kombinert med hvor mye fett man faktisk dropper under cruisingen er betydelig.Opprinnelig skrevet av HIT
Og ikke minst, det har vært meget moro på alle måter, volummessig og styrkemessig.
DC for life rett og slett, eller IH for life burde vel jeg si.![]()
Opprinnelig skrevet av UpAndComming
Har du bilder?
Uteliv, inneliv eller underliv?
Har ikke trent DC, men vurderer det !
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Har ikke trent DC, men vurderer det !
Må lese litt mer om det først og slikt..
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Har trent DC i kanskje 4-5 måneder, men har en pause nå av mangel på studio. Har kun blitt litt manualer, chins etc hjemme + litt kardio siste par ukene, men begynner igjen rundt den 1.
må nok begynne etter all den positive omtalen programmet har. men må nok sette meg litt inn i dc delen av forumet.
Er ferdig med min første syklus med DC trening nå, skal opp på gymmet etterpå og sjekke om jeg har økt noe i det hele tatt.
Jeg var virkelig på bunn treningsmessig før jeg begynte for to uker siden, jeg ser faktisk forskjell på kroppen min allerede, men det ville jeg antakeligvis gjort uansett hvilken trening jeg hadde begynt med.
Det jeg liker sålangt med DC er at det er såpass få treninger i uka (3 timer) så jeg er grisemotivert før hver eneste trening og det føles herlig å bare gi ALT på når jeg først trener!
Sliter litt med å spise 300gram proteiner hver dag, begynner å bli lei av kyllingfilet og karbonadedeig, får vel gå igjennom noen av de matpostene til schakver lære litt om å gjøre maten litt mer spennende.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!