Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: hvile og trening....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003

hvile og trening....

hva mener dere man vokser mest i volum på? mye hvile og "mindre" trening? f.x: 2-3 dager i uka med trening bare...

eller mye trening og lite hvile? f.x: 4-5 dager trening i uka....

jeg har nå trent SERIØST i et år, men begynner og se dårlig ut i fremgangen nå, var 31,5 cm rundt arma forrige vinter og er rett under 36 nå, men har stått stille der en god stund, bryst har jeg også vokst i fra 80kg til 100kg, men bryst er det fortsatt en liten fremgang i da... resten av kroppen er er på vei oppover, men det går SAKTE. Irriterer meg no jævli over at arma ikke vil oppover!! det går så sinnykst sakte fortia, kanskje fordi jeg på en måte blir overtrent, har jo først 8 timer skole, så trening, så full fart etter trening med kamerater... (har trent 4 ganger i uka...) men hvertfall, hva tror dere er best for å få raskest og stort volum?? styrken trener jeg etter jeg har fått volumet...

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25

Re: hvile og trening....

Sitat Opprinnelig skrevet av Philip
    men hvertfall, hva tror dere er best for å få raskest og stort volum?? styrken trener jeg etter jeg har fått volumet...
    foreslår at du leser tråden om doggcrapp som en klok fyr la ut i dag :P

Medlem Geir sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Mye hvile og "mindre" trening. Har du prøvd rent HIT program. 1x20 knebøy/markløft kan gi en ny oppsving i treninga når det gjelder volum. Dips, Skulder, Chins. Ta noen korte tunge treningsøkter å se hvordan det går.
    Mindre er mer!! "got it"

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003
    hva er HIT program?

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Bare å søke etter "HIT" her på forumet, så finner du nok en del informasjon om det...
    Hvis ikke gå på "artikler" her på forumet, der finnes det også en del info...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    04-2003
    ok, takk

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine