Jeg lurer på hvilke trenings metoder det er lurt å bruke for å trene brystmusklene??Kan noen væreså snill og hjelpe meg??![]()
Jeg lurer på hvilke trenings metoder det er lurt å bruke for å trene brystmusklene??Kan noen væreså snill og hjelpe meg??![]()
Vanlig benkpress, flyes, pullover og skrå benkpress.
Tusen takk...
Men vet du hvordan man utfører de da..?
(så ikke alderen din før nå.)![]()
Hvor trener du da? På studio eller hjemme? Hvis det er i studio kan du sikkert få litt hjelp av de som jobber der.
wat
Ja jeg vet det....Trener hjemme...
Trener du hjemme holder det i massevis med benk og skråbenk![]()
Uteliv, inneliv eller underliv?
hva er pullover??Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
Benkpress og skråbenk.
Better living through chemistry
http://www.exrx.net/WeightExercises/...BPullover.htmlOpprinnelig skrevet av steven87
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Jeg har brukt dette programmet og synes det er knall , blir hvertfall kake i kassa etterpå:
3sett benkpress (tung belastning 5-8rep)
3sett skråbenkpress m/hantler (middels belastning 8-12rep)
3sett flyes (lett belastning 12-20rep)
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
thanks. har sett folk som tar den øvelsen, har lurt på hva den heterOpprinnelig skrevet av wannabeROCKY
Jeg syns pullover bygger veldig bra. Mulig det bare er innbilning fra min side... Hehe.
coleman kjører jo pullover i cost of redemption, med en "hantel fra helvete", hehe.Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
![]()
Har aldri brukt den øvelsen selv, synes den tar for mye på lats...