Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Hvilke typer gir best resultat

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20

Hvilke typer gir best resultat

Hei hei har ikke fått helt tydelig svar på dette her, håper dere eksperter kan hjelpe meg å konstantere hva som er best, best for meg

Er det best og trene en muskelgruppe f.eks biceps-triceps en dag i uken og trene de på mange forskjellige øvelser til de er heeeelt utkjørt så dele alt opp altså eller er det bedre og gjøre sånn som jeg gjør nå, trener alt på en dag. Trener alle musklene, ikke bein da:P på 2-2,5 timer 3 ganger i uken

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Det er veldig effektivt å trene en muskel ofte, men kanskje ikke like hardt og med like høyt volum som man ville gjort hvis en skulle trene muskelen en gang i uka.

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Det er veldig effektivt å trene en muskel ofte, men kanskje ikke like hardt og med like høyt volum som man ville gjort hvis en skulle trene muskelen en gang i uka.

Så hvis jeg trener alle musklene samme dag 3 ganger i uken er det bra?

Treningsopplegget mitt

Mageprogram ( situps, sparking med korsrygg i bakken og løftet overkropp, senking av bein med hele ryggen nedi, senking av bein med korsrygg nedi)

Foroverbøydroing Trener 12 reps *3 sett her

sittende roing vet ikke hva denne heter, men sitter nesten på bakken, bøy litt bøy i knærne og så drar jeg bak og inntill kroppen, trener biceps og ryggmusklene som er på sidene om dere skjønner- 12*3 her også

Flies for skulder Kjører sånn pyramide ting her 10*6kg+10*5kg+ 4kg så mange jeg klarer, alt sammen med 3 sett

Benkpress 12*3 her også

Bryst Vet ikke hva denne heter men skal prøve beskrive, sånn ting med to vekthauger på hver side, to håndtak som jeg drar inn mot midten lener meg fremover og presser ned, 12*3

Triceps m tau 12*3

Biceps, hantler 12*3 trener først med 10 kg til jeg ikke klarer mer bytter kjapt til 9kg

Korsrygg sånn stativ du "står" i på skrått, trener så mange jeg klarer med en 5kg på hodet så tar jeg den vekk og tar uten til jeg kreperer, 3 sett

Tror ikke jeg har glemt noe

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Det er bra ja. En av de beste treningsmetodene etter min mening, særlig for nybegynnere. Men selve programmet ditt er ikke perfekt. Ville hvertfall hatt med en vertikal pulløvelse (chins, pull-ups etc) og minst en beinøvelse (knebøy, markløft, strake markløft). Men dette er bare forslag, veit jo ikke hvilke mål du har og hva du foretrekker etc...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    24
    Markløft og knebøy?

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Det er bra ja. En av de beste treningsmetodene etter min mening, særlig for nybegynnere. Men selve programmet ditt er ikke perfekt. Ville hvertfall hatt med en vertikal pulløvelse (chins, pull-ups etc) og minst en beinøvelse (knebøy, markløft, strake markløft). Men dette er bare forslag, veit jo ikke hvilke mål du har og hva du foretrekker etc...

Knebøy og chins kan fint være aktuellt Men jeg klarer bare sånn 3 chins uten hjelp...

Målet mitt er og bli litt større ca 75-80 kg og få så markerte muskler som mulig, beina vil jeg helst trene eksplosivt siden jeg spiller fotball...

Så legger jeg på de her forsetter og trene bra så funker det?

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    For meg funker det heeeeeeeeelt klart best å trene hele kroppen 2 ganger på 8 dager, altså en 2-splitt.
    En øvelse pr muskelgruppe, INTENST, og stretching. Spis nok og sov nok.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dalland Vis post
    Bryst Vet ikke hva denne heter men skal prøve beskrive, sånn ting med to vekthauger på hver side, to håndtak som jeg drar inn mot midten lener meg fremover og presser ned, 12*3
    Cable cross

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.