Hvilke tilskudd brukes i kroppsbygging når man er på deff ?
(Mener alt av tilskudd)
Og hva er å anbefale på deff, ikke tenke så mye på om det er skaddelig eller ikke, har ikke så store betydning for meg.
Hvilke tilskudd brukes i kroppsbygging når man er på deff ?
(Mener alt av tilskudd)
Og hva er å anbefale på deff, ikke tenke så mye på om det er skaddelig eller ikke, har ikke så store betydning for meg.
Tilskudd på deff , for kroppsbyggere.
Vanskelig spørsmål for egentlig så TRENGER man ikke noe som helst.
Men det er vel greit å liste opp et par ting som nok er mere reglen enn unntaket.
Vitaminer og mineraler::::
For å veie opp for ensformig kost slik at man forbrenner og henter seg inn ordentlig og ikke blir syk.
Aminosyrer::::
BCAA & Glutamine for å bevare muskler , spesielt rundt tidspunkter der man trener vekter og kardio på tom mave.
Thermogene tilskudd::::
For å holde oppe energien , stoppe sult og øke forbrenningen.
Thats it skulle jeg tro
Bcaa = Bcaa
Branched Chain Amino Acids
*bitteliten skriveleif*
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Udo's Choice.
![]()
juppOpprinnelig skrevet av Solberg
rare greier det der , når det gjelder andre ting som kreatin og proteinpulver så er det forskjeller ved flere prisklassermen folk kjøper som regel det billigste , når det kommer til udos vs andre oljer som gjerne er like god eller bedre da betaler folk lett 3ggr prisen for å få merkevaren ??
udo's har et BRA fotfeste i markedet.
og dem som kjøper UDO's, tror vel at det er UDO's i olja. og at UDO er noe spessielt som bare er i UDO's olje, og siden det ikke er UDO i andre oljer ... så.
aner ikke jeg. men alle veit hva udo er. btw. får du inn den litersflasken med kaldpresset linfrø olje igjen byggern?
Sist endret av PeterSQRM; 09-04-04 kl 10:55
venter på at den skal bli ferdig produsert nå, er lovet fersk vare uka etter påske så vi får bare håpe den dukker opp da. :winkwink:
flotters.. (-; jeg er først i køen! (-: