Viser resultatene 1 til 27 av 27

Tråd: Hvilket gym er best i Oslo?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Hvilket gym er best i Oslo?

Jeg vet at dette er diskutert tidligere, men jeg våger allikevel å be om råd.
    Neste uke flytter jeg til Oslo, og jeg ønsker å skaffe meg et sted å trene så fort som mulig. Jeg blir boende på Grünerløkka, så ingen steder i byen er utelukket. Treningsstudioet jeg søker må ha et bra miljø for tunge løft og bygging, store frivekter og gjerne Panatta eller Hammerstrength e.l. Ikke technogym osv.
    Det beste for meg ville faktisk vært å funnet et treningsstudio som tilbyr kampsport også for en grei pris.
    Jeg har besøkt Haralds, likte meg godt her stor kompetanse og bra utstyrt. Men, jeg syntes det ble vel trangt i "rushtiden" og prisen var litt stiv.
    Jeg har også vurdert Partnergym, 24fitness, Toppform og Frontline academy.

Noen som kan komme med noen erfaringer, eller tips til steder jeg bør avlegge et besøk før jeg bestemmer meg?

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Hvis du skal bo på Grünerløkka, er det et senter ved jeg bor som visstnok har bra utstyr for styrketrening, i tillegg til at de har MMA der nå.. Sentrum Squash og trening: http://www.sentrumtrening.no/default.aspx

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Hvis du skal bo på Grünerløkka, er det et senter ved jeg bor som visstnok har bra utstyr for styrketrening, i tillegg til at de har MMA der nå.. Sentrum Squash og trening: http://www.sentrumtrening.no/default.aspx
    Bra forslag, bare noen hundre meter fra der jeg kommer til å bo. Trener du der selv? Har du noe kjennskap til MMA-treningen der? Hvem som er instruktør osv. Jeg ser de stiller sterkt med Hansvoll og Petajaama som bokseinstruktører.

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Har ikke vært der selv, bruker bare å gå forbi... Tror de nettopp har begynt med MMA i tillegg til boksing, siden det ikke står noe om det på nettsidene.. Fikk reklame i posten der det sto at de hadde MMA også.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Jeg liker 24 fitness veldig bra. Greit med frivekter der, og masse gode apparater osv. Tommi hjelper deg om det er noe du lurer på eller lignende. I tillegg syns jeg de fleste som trener der virker som hyggelige folk.

Prisen er heller ikke så gal, 400kr måneden ved avtalegiro.

Det ligger jo veldig sentralt og er kort vei å gå fra både oslo s og stortinget stasjon om du bruker t-banen
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    24fitness er min favoritt, men det logiske er jo selvfølgelig å ta det som ligger nærmest.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Gold`s i Akersgata? Er vel der Team Extreme, med Bjørgulf Hansen og Daniel Myrvold i spissen holder til etter at de ikke lenger syntes 24 var noe spes

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Kommer innom å titter på en kar på 120kg og 90cm midje.... Tell me when..

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    For 700kr måneden trener jeg heller for halve prisen på 24 fitness...

Forstår heller ikke at de trener en plass med maks 40kg frivekter, de må da trene med langt mer enn det.
    Trodde forøvrig det var der metern nesten ble kasta ut, uten at jeg skal si det med sikkerhet. Så fikk ikke på følelsen av at de liker de helt store gutta der.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    For 700kr måneden trener jeg heller for halve prisen på 24 fitness...

Forstår heller ikke at de trener en plass med maks 40kg frivekter, de må da trene med langt mer enn det.
    Trodde forøvrig det var der metern nesten ble kasta ut, uten at jeg skal si det med sikkerhet. Så fikk ikke på følelsen av at de liker de helt store gutta der.
    Marius var ikke velkommen på golds, så det stemmer det
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Er det pga at verden ser ned på bodybuildere? Det er litt vanskelig å ikke se ned på Marius da

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Er det pga at verden ser ned på bodybuildere? Det er litt vanskelig å ikke se ned på Marius da
    problem å se forbi fyren men ja de fleste ser nok ned på han med mindre de ikke har ungdommskolen forann seg

at verden ser ned på kroppsbygging stemmer nok ikke helt men at norge og landene rundt gjør det har vell vg fint forklart de siste ukene
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    03-2002
    Hvis jeg hadde drevet et gym så hadde jeg ønsket å tjene mest mulig penger (ikke for enhver pris) og da kan ikke det man tjener på 10 bodybuildere måle seg med det man tjener på 50 halvfeite kjerringer... Sånn er det bare og sånn vil det alltid være, selv om jeg tror det er mer akseptert i dag å være i form med 15kg muskler mer på kroppen enn den vanlige mannen i gata...

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hvis jeg hadde drevet et gym så hadde jeg ønsket å tjene mest mulig penger (ikke for enhver pris) og da kan ikke det man tjener på 10 bodybuildere måle seg med det man tjener på 50 halvfeite kjerringer... Sånn er det bare og sånn vil det alltid være, selv om jeg tror det er mer akseptert i dag å være i form med 15kg muskler mer på kroppen enn den vanlige mannen i gata...
    der er jeg enig.
    men golds verden over godtar for det meste kroppsbyggere.
    cutler har jo ikke en gang medlemskap der men blir behandlet som vip verden over i golds kjeden og det er han ikke alene om av kroppsbyggere.
    lurer på om han hadde sluppet inn på golds i oslo

både thea og bjørgulf trener på golds og det er akseptert.
    marius ser noe voldsommere ut enn bjørgulf kan jeg være enig i men de veier ikke så ulikt men bjørgulf er noe høyere.
    fettprosent messig er de heller ikke så langt ifra hverandre.
    blir jo litt urettferdig da eller?

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hva er det som har skjedd?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hva er det som har skjedd?
    ifølge bloggen hans hadde han en økt der men fikk etterpå beskjed om at han ikke var ønsket som medlem slik jeg har forstått det

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Var det ikke bare det at han ikke FØLTE seg velkommen da? Sånn som jeg tolket det virket det bare som om det var en vibb han hadde fått.

(blogger - my guilty pleasure )
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Var det ikke bare det at han ikke FØLTE seg velkommen da? Sånn som jeg tolket det virket det bare som om det var en vibb han hadde fått.

(blogger - my guilty pleasure )
    kan være mulig det.

tolket det først slik fra bloggen hans jeg også men så vet du disse ryktene hehe...
    og ja rykter kan være rykter

Ble medlem
    03-2002
    ifølge bloggen hans hadde han en økt der men fikk etterpå beskjed om at han ikke var ønsket som medlem slik jeg har forstått det
    Uten å gå for mye inn på det så kan det være andre grunner.... Liker Marius jeg så det er ikke noe vits å skrive det ned her..
    Sist endret av HITFrank; 22-09-09 kl 10:27

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Uten å gå for mye inn på det så kan det være andre grunner.... Liker Marius jeg så er ikke noe vits å skrive det ned her..
    han er en kjempefyr

Ble medlem
    09-2004
    Da blir det et besøk på 24fitness, Partnergym, og sentrum før jeg skriver noe medlemskap. Golds utgår, jeg har testet det. Det så fint ut og var bra utstyrt, men jeg synes det er for dyrt. I forhold til at jeg kan få både styrke og kampsport for mindre andre steder.
    Er det noen andre steder jeg bør vurdere?

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Da blir det et besøk på 24fitness, Partnergym, og sentrum før jeg skriver noe medlemskap. Golds utgår, jeg har testet det. Det så fint ut og var bra utstyrt, men jeg synes det er for dyrt. I forhold til at jeg kan få både styrke og kampsport for mindre andre steder.
    Er det noen andre steder jeg bør vurdere?
    Nautilus ved siden av Haralds. Koster 260,- per måned nå... Åpner 1. oktober!

Ble medlem
    09-2004
    Nautilus ved siden av Haralds. Koster 260,- per måned nå... Åpner 1. oktober!
    Det er billig! Gir det tilgang til de andre sentrene i byen og svømmehall?

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    grorud sportssenter koster 250kr i mnd, men ligger et stykke utenfor sentrum. men er til gjengjeld et meget behagelig gym å trene på.

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    grorud sportssenter koster 250kr i mnd, men ligger et stykke utenfor sentrum. men er til gjengjeld et meget behagelig gym å trene på.
    Dette så kjempebra ut! Men, litt langt fra der jeg kommer til å bo.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Det er billig! Gir det tilgang til de andre sentrene i byen og svømmehall?
    Jepp!

Ble medlem
    09-2004
    Nå har jeg fått mange gode tips. Tenkte jeg skulle skrive noen små anmeldelser av de gymmene jeg besøker nedover i denne tråden.

Jeg begynner med Haralds Gym:
    Pris: Helt grei, men litt dyrt i forhold til at man kun betaler for styrketrening. 6/10
    Utstyr: Veldig bra utstyrt, hardcore vekter og panattamaskiner, kardioavdeling er ganske utdatert. 8/10
    Kompetanse hos ansatte: Geir Borgan. 10/10
    Hardcorepoeng: 10/10
    Totalt: 7/10

Golds Gym Lillestrøm:
    Pris: Dyrt. 4/10
    Utstyr: Veldig bra. Store vekter og Hammerstrength! Fine fasiliteter. 10/10
    Kompetanse hos ansatte: Sikkert grei, men blir anbefalt multipower produkter. Og de ansatte bærer preg av å være syklister fremfor kompetente i styrketrening. 6/10
    Hardcorepoeng: Det er litt tøft å ha trent på Golds, selv om det ikke likner det man ser i Pumping Iron akkurat. Det er tydelig et kjedegym. 7/10
    Totalt: 6/10

Kjellergym
    Pris: Åpningstilbud på 199/mnd. Veldig billig. 10/10
    Utstyr: Nytt og pent, fine fasiliteter. Mangelfult utstyr, det man finner er bra. Men, å trene bein viser seg å være en utfordring. Veldig mye pysete inn og ut hofteleddsmaskiner. 5/10
    Kompetanse: Helt greit, middelaldrende damer med varierende kunnskap og et par gutter. 5/10
    Hardcorepoeng: 1/10
    Totalt: 4/10

Avancia Skedsmo:
    Pris: Forsvarlig pris i forhold til tilbudet. 8/10
    Utstyr: Veldig bra utstyrt til både kondisjon og styrke. Klatrevegg inkludert i pris. Imponerende maskinpark og garderober. Litt små manualer. 9/10.
    Kompetanse: God kompetanse hos ansatte.
    Hardcorepoeng: Irrelevant for et stort studio som dette, men. 6/10
    Totalt:8/10

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.