Lurer litt på hvor dere trener, skriv gjerne en post og markedsfør gjerne med en link om de har nettside
Lurer litt på hvor dere trener, skriv gjerne en post og markedsfør gjerne med en link om de har nettside
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
24 fitness ( 24fitness.no ) og mandal treningssenter ( Mandal Treningssenter )
Profilerer selvsagt norkost med t-shirten!
Trener på Sanden Treningssenter as: Ren treningsglede p Sanden i Mandal, trente på Mandal treningssenter før. Nettsiden til sanden er litt dårlig oppdatert.. Trener også ofte med den gode gamle NK skjorta. Kjøper lett flere om du tar inn igjen!
Elixia Sandvika panorama. Relativt bra utstyr men litt mye folk til tider, så da legger jeg ikke ut link og markedsfører ikke da jeg har lyst til å ha apparatene for meg selv.
SiS sportssenter AS
Dette ..![]()
Da jeg først flyttet til stavanger hadde jeg bindingstid hos SATS, så trente på SATS Stavanger en stund, men hele det prosjektet var dødfødt når SiS tross alt ligger 1 min. unna.. so I changed to SiS and never looked back.
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
SIB Alrek & VT.
Dårlig ventilasjon, dårlig vedlikehold. En del ansatte med holdningsproblemer, noen som er veldig greie. Alrek har dårlig med styrkeutstyr. Vektertorget er bedre, men der er det rotete og skittent. Dårlige åpningstider. Tydelig at disse sentrene lever av statsstøtte.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
er en del av team citygym og trener da naturligvis på citygym
CITY GYM ER FOR DEG SOM VIL LITT MER
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Actic gym og bad i Tromsø, hvor kun 2 ansatte har iq over 105, det blir vel sånn på kommunale anlegg... Jobber ei gammel hag der som ville nekte meg å gå A2G i bøy samtidig som hun ikke tillater trening i sokker mens alle de andre gir beng i det... Håper hun knekker lårhalsen snart...
Ellers er det mye nytt utstyr, badstu nettopp oppusset, og svømming er inkludert i månedsprisen som er lav (315,-)
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Hehe. Jeg trente der i romjulen og de som var på jobb da møtte meg med et smil og hilste vær dag. Kanskje de var glad for å ha juleferie? Forøvrig tror jeg det er et dedikert renholdspersonale (jeg har møtt de en(?) gang :P) men kan være enig i at det er det største ankepunktet.
At senteret ellers er rotete handler såvidt jeg skjønner om mangel på gymetikette på en del av de som trener der + at man har havnet i en dårlig likevekt. Det er forøvrig ikke noe annet senter i Oslo som kan måle seg med tanke på kvaliteten på treningsutstyret som VT, kanskje med unntak av Toppidrettssenteret og Oslo Idrettssenter (?).
Jeg trener selvsagt hos Oslo Styrkeløftklubb
+ Toppidrettssenteret om sommeren, hvis jeg vil trene på dagtid osv. Er også relativt ålreite treningsfasiliterer på jobb.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Hey Kids. Never let them break you down. Personale er bare misunnelig for vi ser så bra ut !!!..
Trener på SATS Nesttun
Cube Club - squash lublin, si?ownia lublin, fitness lublin
Ikke spesielt bra, men det er gangavstand fra der jeg bor.
Sats majorstuen.. Det suger, men er billig med avtale gjennom jobben.
Det er i motbakke det går oppover.
Pro Gym Vallø, helt greit gym og jeg kan flekse så mye jeg vil!
Elixia Ringnes Park. Bra sted
http://www.dingsekongen.no
Elixia Jessheim og Ringnes Park.
Puls Letohallen.
Kinsa Judo og MMA.
Denne uken byttet jeg til Ganndal atletklubb, som nylig har byttet til nye fine lokaler. Men ankepunktet for styrkeløfterne der, er at det er for fint, så nå jobbes det med å slite det ned og få til en litt mer rufsete look. De har alt en styrkeløfter trenger. Ikke minst noen små spinkle fotballspillere som får meg til å se litt sterk ut. Klubben driver lokalet som et vanlig treningssenter, så hvem som hels kan komme og trene der.![]()
You ran a marathon? That's cute
Nidarø/selsbakk SK. Hands down beste senteret/ene jeg har vært i. Massasjestol og sånt bånd de hadde på 60-tallet for å ha over rumpen som rister til du blir mør for å nevne noe. Og dialog-gym-benker med trekk av sandpapir.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Militærpress er uansett en ubrukelig homoøvelse. Og hvis du vil kan du ta den på selsbakk.
Her er den, verdens beste benk. Så god at du aldri mer vil holde ut å ligge på noe annet. ER-equipment føles som en vannseng i forhold til denne. Eleiko er som en rusjebane mot dette osterasp-aktige underlaget. Hammerstrength er som må ligge på Petter Pilgaard sitt brylkremede hår og smale, oljede legeme i forhold.
Nidarø Treningssenter - Dialog Gym kombirack
Fitness express. Beste senteret jeg har trent på så langt i livet mtt. 299,- pr mnd de første 9 mnd, etter det 199,- pr mnd - og ingen bindingstid.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Treningssenter - Trening uten bindingstid Sandvika, Bærum, Akershus - Treningssenter - Trening uten bindingstid Sandvika, Bærum, Akershus har kjørt denne når jeg er i Norge. Helt greit i forhold til prisen - selv om Benkene er for smale.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Styrketreningen går for det meste på Trening — SiB
Bergens mest utstyrte gym, men som flere sier - dårlig luft til tider og en del av de som jobber der lever av Haterade.
Mestepraten av treningen foregår dog på Bergens mest hardcoreplass! Crossfit Bergen
Sykt fett miljø, blanding av alle mulige folk - strongmans - byggere - løpere - vektløftere - svømmere.. You name it!
Jeg trener på Evo! Ligger kanskje litt i navnet :P https://evofitness.no/home
Det er ganske billig (300 kr) og er ingen bindingstid. At de ikke har hantler over 40 kg er vel muligens en downer for en del, men jeg synes de har veldig greit utstyr for mitt bruk. Og det beste; det er nesten ingen der! Grunnen til at jeg valgte stedet, er pga. prisene på personlig trener og det at det ikke er bindingstid![]()
You say banana, I say potato.
Innendørs: Treningskompaniet i Brumunddal
Utendørs: Natur og mark - noe av det beste med å være et aktivt menneske![]()