Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Hvilket program bør jeg velge? 5*5 reps,doggcrap,hit osv i

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

Red face Hvilket program bør jeg velge? 5*5 reps,doggcrap,hit osv i

Hei er 185 høy rundt 70kg. er 24 år og har egentlig ganske lang erfaring med trening problemet er at jeg ikke har holdt det gående over tid. Målet mitt er å legge på meg muskaltur samt får harde slag og spark slik at jeg er rustet til en eventuelt situasjon hvor jeg må forsvare meg. Vet dere høres teit ut, men jeg har mine grunner. Hvilket program vil dere anbefale meg for å unngå overbellastning.

Kan gi noen generelle mål på hva jeg løfter:

Knebøy trener jeg med 50kg i smith maskin 15 reps
    Benk har jeg vell ca 8 reppere med 70kg
    Hantelcurl 18kg i vær hånd presser på hantlene
    Chins 8 reps
    Mark vill jeg gjerne ha med men er litt redd for ryggen og må fokusere på utførelsen

Det egentlige spørsmålet er hvordan jeg kan putte en ca 15 minutters boksebægg økt inn i ett program uten at det er fare for overbelastning.

Har ok kost med minst en tunfisk boks om dagen, gjerne 3-4 egg, kylling,havregryn,nøtter,melk , samt litt laks og fiskekaker.Anslår jeg ligger rundt 180g prottis om dagen carbo har jeg litt vannsklig med å regne ut. Bruker ingen kosstilskudd. er det noen som har noen tips til hvilket program som passer til meg? Takker for alle seriøse svar. Stor sterk venter på svar fra deg
    På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg tror du kan legge inn 15 minutter boksebægg så mye du vil uten å bli overtrent.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    !!!!

Krav Maga - Wikipedia

Knebøy og benkpress gjør ikke slagene og sparkene dine noe farligere. Skal du bli god i nærkamp, må du trene nærkamp!

Must be an emergency! Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    - Om du veier 70 kg og er 185 så får du i deg for få kalorier dersom du er interessert i å øke i muskelmasse.

- Hvis du skal trene kampsport bør du ta en titt på olympisk vektløfting for eksplosiv styrke.

- Hvilket program du trenger kommer an på hvor fort du øker. Er det fra uke til uke eller eventuelt senere?

- Hvis du er redd for overbelastning ved 15 minutter med boksebag så tar du det rett og slett før du kjører styrke eller på dager der du ikke trener styrke.

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Har bestemt meg for å kjøre supersett har null erfaring innen dette kan noen sette opp ett passende oppseth til dette? Hade satt kjempe pris på det ta i betraktning at jeg bruker en 15 mins oppvarming med bokse bægg
    På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress

Lignende tråder

1. Hvilket mob abb skal man velge
    By Omen in forum OT
    Svar: 30
    Nyeste innlegg: 12-03-10, 08:12
  2. Hvilket kreatin skal jeg velge
    By Omen in forum Kosttilskudd
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 18-11-05, 18:41
  3. Hvilket program spiller av .rmm filer?
    By HITFrank in forum OT
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 26-04-05, 18:20
  4. Hvilket kosttilskudd skal jeg velge?
    By finnaudun in forum Kosttilskudd
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 04-12-03, 12:15
  5. Svar: 2
    Nyeste innlegg: 09-11-02, 18:12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder