Hei er 185 høy rundt 70kg. er 24 år og har egentlig ganske lang erfaring med trening problemet er at jeg ikke har holdt det gående over tid. Målet mitt er å legge på meg muskaltur samt får harde slag og spark slik at jeg er rustet til en eventuelt situasjon hvor jeg må forsvare meg. Vet dere høres teit ut, men jeg har mine grunner. Hvilket program vil dere anbefale meg for å unngå overbellastning.
Kan gi noen generelle mål på hva jeg løfter:
Knebøy trener jeg med 50kg i smith maskin 15 reps
Benk har jeg vell ca 8 reppere med 70kg
Hantelcurl 18kg i vær hånd presser på hantlene
Chins 8 reps
Mark vill jeg gjerne ha med men er litt redd for ryggen og må fokusere på utførelsen
Det egentlige spørsmålet er hvordan jeg kan putte en ca 15 minutters boksebægg økt inn i ett program uten at det er fare for overbelastning.
Har ok kost med minst en tunfisk boks om dagen, gjerne 3-4 egg, kylling,havregryn,nøtter,melk , samt litt laks og fiskekaker.Anslår jeg ligger rundt 180g prottis om dagen carbo har jeg litt vannsklig med å regne ut. Bruker ingen kosstilskudd. er det noen som har noen tips til hvilket program som passer til meg? Takker for alle seriøse svar. Stor sterk venter på svar fra deg![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat