Viser resultatene 1 til 50 av 50

Tråd: Hvilket treningssenter er det beste dere har vært innom?

Medlem
    Ble medlem
    08-2010

Hvilket treningssenter er det beste dere har vært innom?

Som tittelen sier - hvilken treningssenter er det beste dere har vært innom? Jeg tenkte det kunne være interessant for medlemmene her å se hvilke treningssentre andre anbefaler, og på hvilket grunnlag anbefalingene kommer.

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg har vært innom følgende treningssenter og gir terningkast på treningssenteret til høyre for navnet på treningssenteret. Ikket kronologisk rekkefølge:

Elixia Ringnes Park - 4 (ok sted, men ensomt å være eneste profesjonelle bygger)
    24 Fitness - 4 (trekk for sprøyter på do)
    Treningssenter på Westin i Shanghai - 6 (utrolig bra, egen dame som tørker opp svetten din)
    Gratis treningssenter på jobb I - 2 (dritt, men gratis)
    Gratis treningssenter på jobb II - 2 (ditto)
    Treningssenter på Gløshaugen Idrettsenter - 4 (gratis og helt greit)
    3T Midtbyen - 2 (drittsted)
    SATS Midtbyen - 4 (var dritt, ble litt bedre men likevel dritt)
    Treningssenter på Dragvoll Idrettssenter - 4 (billig, men ligger øde til)
    Jungle Gym på Koh Phangan - 3 (dritt, men pluss for kult navn)
    Treningssenter på Boracay, Filippene - 4 (helt greit)
    Treningssenter på Best Western Airport Hotel Heathrow - 1 (søppel)
    Gym i Sussex Street i Sydney - 3 (hardcorepoeng siden det ble eid av en bygger, men ganske kjipt)
    Bayswater Fitness, Sydney - 4 (veldig bra, men trekk da 90% av klientellet var homofile)
    Vektertorget Bergen - 4 (ok sted, men trekk for for mange studentpakk og utlendinger)
    SATS Møhlenpris Bergen - 4 (helt greit, pluss for at Rune Endresen pumper der)
    SATS Vestkanten Bergen - 5 (ganske digg)
    Gym på Koh Samui - 5 (ble oppfordret til å trene i bar overkropp)
    Gym i Kaoh San Road - 3 (veldig simpelt, men personlig slave som tørker opp etter deg)
    Gym på Phuket - 5 (ganske hardcore, men mange homofile)

Dette er alle stedene jeg har trent på som jeg kan huske, oppdaterer etterhvert som jeg kommer på mer
    http://www.dingsekongen.no

Streetfighter Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    24Fitness på Karl Johan:
    Dodgy, harry, skittent og en broket forsamling av folk
    MEn bra treningsmuligheter og lite kø.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Skjønner ikke helt beskrivelsene dine i sammenheng med karakterene:
    Sats Midtbyen: 4 - dritt (...)
    Elixia Ringnes Park: 4 - ok sted, men er eneste bygger (...)

Litt morsomt, lookalike'n din trente på Ringnes Park før, men nå er han tilbake på Island etter å ha funnet kjærligheten.

I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Haahaha, samme smilet fra Nihil på fyren.

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    jøss. hvor fant du et gym på kao shan road?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    jøss. hvor fant du et gym på kao shan road?
    Husker egentlig ikke, men tror det lå i tredje etasje eller noe.

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Skjønner ikke helt beskrivelsene dine i sammenheng med karakterene:
    Sats Midtbyen: 4 - dritt (...)
    Elixia Ringnes Park: 4 - ok sted, men er eneste bygger (...)
    Det gikk litt fort i svingene. Vurderte egentlig å gi Elixia terningkast fem, men ville ikke gi deg selvtilfredsheten

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Lasses Gym i Moss 4

Ditt treningssenter Moss 3
    Dårlig benk, kun ett powerrack. Glatte stenger.

Haukelandshallen Bergen 3
    Gode benker og ett brukbart knebøystativ. Store hantler og gode løsbenker. Ingen apparater. Utrolig kjedelig miljø.

Spenst Moss 3
    Glatte stenger, og det er med vilje! Ikke standardiserte vektskiver.

Vektertorget Bergen 6
    Ingenting å klage på. Absolutt ingenting.

SIB Sentrum Bergen 2
    Her trener stort sett fotballhomsene som synes at homsene på studentsenteret (les under) blir FOR homsete.

SIB Studentsenteret Bergen 1
    Apparatene har marmorisert skinn som matcher gardinene.

NTNUI Dragvoll 4

NTNUI Gløshaugen 3

KK 67 Trondheim 5 (ekstremt godt miljø, labre baderomsfasiliteter og apparatstall

SATS Nidelva Trondheim 4
    Benken er ikke skrudd fast i gulvet, og det er glatt. Dårlig powerrack.

Kaliber Gym Trondheim 5 (trekk for dårlig powerrack og sykkelseter på løsbenkene)

3T Midtbyn Trondheim 1 (dårligste jeg har vært ute for)
    En katastrofe av et senter på alle tenkelige måter.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Det gikk litt fort i svingene. Vurderte egentlig å gi Elixia terningkast fem, men ville ikke gi deg selvtilfredsheten
    hehehe

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Lasses Gym i Moss 4

Ditt treningssenter Moss 3
    Dårlig benk, kun ett powerrack. Glatte stenger.

Haukelandshallen Bergen 3
    Gode benker og ett brukbart knebøystativ. Store hantler og gode løsbenker. Ingen apparater. Utrolig kjedelig miljø.

Spenst Moss 3
    Glatte stenger, og det er med vilje! Ikke standardiserte vektskiver.

Vektertorget Bergen 6

SIB Sentrum Bergen 2
    Her trener stort sett fotballhomsene som synes at homsene på studentsenteret (les under) blir FOR homsete.

SIB Studentsenteret Bergen 1
    Apparatene har marmorisert skinn som matcher gardinene.

NTNUI Dragvoll 4

NTNUI Gløshaugen 3

KK 67 Trondheim 5 (ekstremt godt miljø, labre baderomsfasiliteter og apparatstall

SATS Nidelva Trondheim 4
    Benken er ikke skrudd fast i gulvet, og det er glatt. Dårlig powerrack.

Kaliber Gym Trondheim 5 (trekk for dårlig powerrack og sykkelseter på løsbenkene)

3T Midtbyn Trondheim 1 (dårligste jeg har vært ute for)
    En katastrofe av et senter på alle tenkelige måter.

Vektertorget har jævlige toaletter og er konsekvent tomme for papir, og noen ganger såpe. Uhygienisk, men topp utstyr

Liker dog ikke de tynne pipestilkene som fyller opp hele lokalet som lukter en sur blanding av svette og hvitløk, og som tilsynelatende har samme foreldre.

Ble medlem
    11-2003
    Forresten, hva heter hun ene personlige treneren med blondt hår? Nordlending, tror jeg.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Forresten, hva heter hun ene personlige treneren med blondt hår? Nordlending, tror jeg.
    Ingen hadde blondt hår sist jeg var der, men godt mulig det er farget.

(Kim-Yvonne)

(Beate)

(Ida)

Det er forøvrig Kim som er fra nord Norge.

Ble medlem
    11-2003
    Ingen av dem. Hun ser litt sur ut, akkurat som om hun skal straffe deg for at du har vært slem.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Er hun styrkeløfter og litt kraftig? Trodde hun hadde sluttet, men dog...

Med mindre det har kommet nye inn i huset, så er det disse tre. Sikker på at det ikke er en av disse?

Ville trodd det var hun øverste.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Ble medlem
    11-2003
    Nei, ikke henne. Hm...

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hm. Da får vi se om vi finner bilder av kvinner du ikke har sodomert da...:O

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Eventuelt så har vi Anett, men hun er fra østlandet.

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hehe, Beate er jo fra rett utenfor Molde..
    Treningslogg

I love life because what more is there.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Bergen:

SiB Centrum -
    Lite og trangt og forferdelig lite vektskiver tilgjengelig. Det som er der av utstyr er forsåvidt ok. Veldig tett der inne i rushtiden, da kan det sammenliknes med å trene nedi en sko. 3/10

SiB Vektertorget -
    Det beste kommersielle treningssenteret jeg har trent på. Det er lov å bruke magnesium, senteret har egne kjettinger, og utrolig mange knebøystativ. Garderobene og toalettene er slitne, men det overlever man. 9/10

SiB Lemkuhlhallen -
    Lenge siden jeg har trent der nå, men er et ok lokale, greit utvalg av både frivekter og apparater.
    Klientellet kommer stort sett fra NHH. Spesielt gøy å få med seg morgentrenerne som skal pumpe biceps før de skal sette seg på første rad og flexe i Aud. Max. 6/10

SiB Fantoft -
    Hyggelige ansatte, bra frivektsområde, men de har av en eller annen grunn delt det i to
    Bra parkeringsmuligheter, for dem som bryr seg om slikt. 7/10

Xanadu sportssenter (?) -
    Da jeg trente der hadde de apparater der man justerte motstanden med lufttrykk. Det har de sikkert ikke lenger. Artig klientell til tider. Tør ikke gi karakter for dette husker jeg dårlig

Sissels Oasen -
    "Familiegym" med fokus på pene lokaler, at man får rabatt på ymse andre ting når man er medlem, fine garderobefasiliteter med diverse hårfikseting som jeg ikke kan bruke til utlåns, og en rimelig begrenset frivektsavdeling. De har et ordentlig knebøystativ, og en veldig bra benk, og knebøystativet får du stort sett alltid ha for deg selv. Apparatene ønsker å fortelle meg optimalt tempo ved hjelp av skilpadder og harer på en liten skjerm, som jeg synes var litt stressende. 6,5/10

Oslo:

Myrens Treningssenter -
    Pent og lyst og åpent lokale. Frivektsavdelingen er dominert av en forferdelig linje med Technogymprodukter inkludert en benk der man må franskpresse en halvmeter under avløft, og knebøystativ som det er svært vanskelig å gjøre kontrollerte avløft i. For å nevne noe. Den gangen jeg trente der var det forferdelig rotete, det kan ha vært en dårlig dag. "apparat"delen av senteret er grei nok, men dårlige muligheter for chins hvis du er dame og ikke er 1 meter over skuldrene. Rimelig stiv pris pr mnd også. Men sikkert helt greit om man ikke kjører knebøy og benk. 5/10

Domus Athletica
    Ok apparatutvalg. Stort frivektsområde. Bra knebøystativ. Pluss for et helt rom med rehab-stuffs (kalt "Friskvern") Mye studenter og universitetsansatte, men det dukker opp en GASP-er i ny og ne. Stort og fint lokale, men dessverre har de pusset opp og lagt et gulv som er som å gå på gladpack på gulvet. Ta med egen musikk på trening, her går det i Karpe Diem og Rhianna ED og det har det gjort siden 2008. Forøvrig, ya på veldig sklisikre sko, jeg synes det var ekkelt å kjøre bøy der pga det glatte gulvet. 7/10

Centrum Athletica - Helt greit utvalg i apparater og vekter, men dårligere plass enn på Domus. Det er også det eneste stedet i Domus-kjeden som har skjønt at det er fint å ha et sted for skråbenk. Liker man å klatre, har man en vegg for det inne i treningssenteret, men jeg har høydeskrekk. Høy tetthet av jusstudenter. Veldig mye Karpe Diem som spilles også. 6/10

Blindern Athletica -
    4 knebøystativ, 2 eleikobenker og masse frivekter stuet sammen på alt for liten plass. Et sant mareritt å være der i rushtiden, veldig hyggelig ellers. Det spilles ordentlig musikk, og det er en del hobbystyrkeløftere som trener der. Dette er også et sted der folk kan finne på å snakke til deg selv om de ikke kjenner deg siden lokalene er så små, noe som jeg synes er hyggelig innenfor rimelighetens grenser. Apparatene er nok fra åttitallet, men hvem er det som trener med apparater uansett 7,5/10

For alle gaspere der ute føler jeg meg også forpliktet til å informere om at det er lov å trene i singlet i alle SiOs treningssentre
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    11-2003
    Er du for god til å bruke terningkast som oss andre?

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Moldehallen treningssenter - 3 (fint, rent og pent, har "alt", trekk for mange bolere da jeg trente der, samtidig som det er dyrt og de har helt idiotiske åpningstider og holder stengt så ofte som mulig)
    Pro Gym Molde - 3+ (mørkt og helt greit, Moldes bolegym, stort pluss for nøkkelkort som gjør at du kan trene når du vil)
    NTNUI Gløshaugen - 4 (helt greit studentgym og billig)
    NTNU Dragvoll - 4 (samme greia, trivdes bedre her enn Gløshaugen, men det er øde)
    Treningsrom på Steinan studentby i Trheim - 2 (ekstremt lite, men man kunne få til noen økter der)
    SiB Sentrum Bergen - 2 (masse apparat og greier og et stort dansegulv midt i senteret)
    Vektertorget Bergen - 4 (har det man trenger, men minus for mange bolere, ingen vindu, dårlig luft og altfor mange folk i perioder)

Mange hotellgym og jobbtreningsrom i tillegg, de suger alltid balle.
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Hehe, Beate er jo fra rett utenfor Molde..
    Har du knaldet henne også?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Elixia Ringnes Park - 4 (ok sted, men ensomt å være eneste profesjonelle bygger)
    Hey! Eneste proffe bygger ey?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Nedlagt gym jeg ikke husker navnet på 2etg kjøpesenter Storslett (Nordreisa tidlig 80tall
    Husker null og niks annet enn at vi fikk kjeft om vi ikke sto med ryggen inntil veggen når vi curlet 1/6

Idrettshallen Storslett (Nordreisa) 90tallet
    Oppvarming og uttøying er for homoer så det gjør vi bare ikke lærte jeg her, fint lite gratisgym med det meste av det man trenger men ingenting fru nilsen trenger. 4/6

Studio7 Tromsø (90tallet)
    Et gym til i Tromsø på 90tallet som jeg ikke husker navnet på

Blomster og bier og slikt, ærlig talt husker jeg ikke en drit fra de studentårene i tromsø men jeg vet jeg var medlem på 2 gym ?/6

Sjøsenteret Trim Vallø (Tønsberg 99/2000)
    Kjempegym med kjempemiljø , litt slitent utstyr men veldig bra ellers, her ble jeg deffet for første gang i mitt liv og det var det letteste i verden med slikt miljø, synd gymmet ikke finnes lenger. 5/6

Gymkjelleren Tolvsrød Tønsberg tidlig 2000tallet et par år
    Blod på speilene, hudrester på stengene, fiselukt, ville medlemsfester, diverste drit i søppelbøttene osv og veldig grei eier.
    Stor fare for å få sjokk om man ikke kjente stedet og kom inn døren for å få kjøpt en dose protec. (det var nesten obligatorisk posedown foran 25meter speil daglig) 5/6

Centrum trim (sats) Tønsberg
    Trasige greier, selv kona fant ikke tunge nok hantler til å trene for fult her, hun fikk forresten tilsnakk og ble bedt å ta på seg mer enn singlet og hun er dame.... treningsentre som blir redd for å miste medlemmer når medlemmer blir over 60kilo tunge kan reise til helvete etter min mening. NØFF SAID 1/6

Spenst gressbanen Tønsberg
    Rent, nytt,stort og inspirerende ...rett fram veldig fint... men akk så tungvint å kjøre gjennom byen for å trene. 5/6

Pro gym vallø Tønsberg
    Her trene fryktløse mrmuscle... jeg tør ikke lenger være der i frykt for å uforvarent kaste meg over han når han vrenger seg ned til underbuksa. Forøvrig er gymmet helt ok. 4/6

MOM Tønsberg
    Her trener jeg i dag, nytt greit utstyr, rent og rolig miljø... Ok sted å trene om man ikke må ha technobrøl for å yte maks 4/6
    Sist endret av NK; 09-09-10 kl 11:44

Ble medlem
    09-2004
    Elixia Ringen: 5/6 bra utstyr, rent og pent, tren for å bli sett ikke for å bli svett-type sted. Litt for mye folk til tider. Men veldig bra garderober, spa-avdeling osv.

Avancia Skedsmo: 5/6 sinnsykt stort og fint studio, godt utstyrt, men litt mye jalla-maskiner. Veldig bra garderober, sauna osv.

Haralds Gym: 3/6 Høy hardcore-faktor, tunge vekter og morsomt miljø, jævlig trangt, gammelt og utslitt.

24 Fitness
    : Akkurat som Haralds 3/6.

Sentrum Trening: 4/6 Særdeles hyggelig og kunnskapsrik eier, veldig billig, fightklubb m/Petjama og Hansvoll inkludert i prisen. Gammelt og utslitt utstyr, bra med vekter.

Spenst Jessheim: 2/6 Bra miljø, helt ok utstyr, lite og trangt, har i den senere tiden innført ADN-nazi regime i strid med datatilsynet.

Elixia Jessheim
    : 2/6 Stort og fint studio, elendig utstyrt, store mangler.

Trimlåven Frogner: 4/6 Stort, uendelig med vekter og fancy styrkeløfterutstyr, svært bra miljø for styrkeløft.

Jessheim Gym: 4/6 Grisebillig, høy hardcorefaktor, manualer opp til 82,5kg, døgnåpent.

Jimu Ila
    : 3/6 Billig, døgnåpent, utstyrt med kun det enkleste technogymutstyr.

Jimu Grønnland:
    4/6 Som Ila, men større og mye bedre utstyr.

Friskis og svettis Mølleparken:
    1/6 Stort og luftig, men aldri vært borti et dårligere utstyrt gym.

Club athletica Bryne/boleloftet: 5/6 Hyggelig og kunnskapsrik eier, skikkelig bra utstyrt med Panatta. Høy hardcorefaktor.

Puls Letohallen:
    3/6, første studioet jeg trente på, veldig fornøyd der og da, hvor jeg ikke var bortskjemt med verken tunge løft eller bra utstyr.

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Moldehallen treningssenter - 3 (fint, rent og pent, har "alt", trekk for mange bolere da jeg trente der, samtidig som det er dyrt og de har helt idiotiske åpningstider og holder stengt så ofte som mulig)
    Pro Gym Molde - 3+ (mørkt og helt greit, Moldes bolegym, stort pluss for nøkkelkort som gjør at du kan trene når du vil)
    hvorfor trekker det ned med bolere? jeg har aldri blitt støtt på noen som helst måte av folk som er større enn meg.

-pro gym molde er veldig bra gym, med veldig bra utstyr. eneste som trekker ned er eierne. de liker ikke at folk trener. 5
    -moldehallen, greit utstyr dårlig åpningstid og sur eier. 3+
    -Hell treningsstudio,stjørdal: helt greit gym, bedre før, blitt dårlig etter ekspandering av zumba o.l piss. 4
    -Kaliber gym trondheim: beste gymmet jeg har trent på. masse hyggelige folk og kjempebra miljø. også veldig bra utstyr. 6 !!
    -Gym better bodies(nedlagt)- veldig stor plass, litt gammelt utstyr, sur eier, men nok av vekter og benker. 5
    -Spenst Halden - helt standard spenst. ok utstyr. 3
    -Toppform(nåverende treningsplass): lite, gammelt utstyr, ikke så rent, men tilrettelagt for tunge løft. hantler opp til 100kg. 4

Ble medlem
    09-2004
    Ingen av dem. Hun ser litt sur ut, akkurat som om hun skal straffe deg for at du har vært slem.
    Jeg vet hvem du mener! Hun har jagd meg ut derfra ved å ta av vektene mine og tvinge meg til å kjøre dropsett når det er 5min til det stenger. Jeg tørr ta på meg noe av æren for at de nå har utvidet åpningstidene 30min..

Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Jeg vet hvem du mener! Hun har jagd meg ut derfra ved å ta av vektene mine og tvinge meg til å kjøre dropsett når det er 5min til det stenger. Jeg tørr ta på meg noe av æren for at de nå har utvidet åpningstidene 30min..
    Er hun ikke litt pirrende streng?

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Nå skrev jeg et jævlig langt innlegg som på mystisk hvis forsvant! Jeg er godt datakyndig, så det her er merkverdig. Hm...

-WESTSIDE- burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Bø i Telemark:

Friskoteket;
    - Det meste av utstyr, manualer opp til 50kg, power rack, 5 trirack, en "hardcore" avd. og en for gamlinger og damer.
    - Kun 1 "bra" stang til markløft.
    - Nøkkelkort.
    - Badstue, bra garderobe.
    - Eiern er et rasshøll og kan ingen ting, dårlig vedlikehold og vasking.

Gullbring:
    - Bra vedlikehold og renhold.
    - Manualer opp til 50kg
    - Kun 1 bøy rack / sted å dra mark.
    - Dårlige benker.

Notodden:

Nordic Gym / Øta
    - SVÆRT lokale.
    - Bra kardio avd.
    - Manualer opp til 70kgs.
    - MYE utstyr, bra apparat, 3 bøy stativ + 1 power rack.
    - Dårlige vektskiver.
    - Nøkkelkort
    - Dårlig garderobe mtp dusjing.
    - Alt er "tillatt" (magnesium, metal, og bråk)

Kongsberg:

Kongsberg medisinske treningssenter (KMT) :
    - Koslige folk
    - Bra kardio avdeling.
    - Greie apparat.
    - Solarium, badstue, bra garderobe.
    - Alltid ryddigt og pent.
    - Dårlige benker
    - Dårlige stenger
    - Manualer opp til kun 40kg, og skulle vel fjerne de tyngste for å holde vekke bolere.......
    - Litt trangt.

Life:
    - Bra apparat
    - Tunge manualer (70kg)
    - Helt ok ellers

Sandnes:

City Gym:
    - "Bra" miljø, alle er der for å trene..
    - Bra apparat.
    - Strongman utstyr.
    - Dårlige panata benker.
    - Kun 1 bøy rack.
    - Trangt.
    - Manualer opp til 70kg, men er sånne plast håndtak på de..

Sande:

Sande KK:
    - Konge miljø
    - Alt av utstyr du kan tenke deg, til og med strongman. Litt lite apparat.. Men det gjør ikke noe.
    - Bra stenger, skikkelige vekter, mark plattinger i flertall, rack i hytt og gevær
    - Bra garderober.
    - Kort sagt, beste gymmet jeg har vært på

Ulefoss:

Ulefoss AK:

- Bra utstyr (kombi rack og stenger + skikkelige skiver). Alt det du eeeegentlig trenger.
    - Litt småtteri ellers, kunne hatt noen tyngre manualer (32kg).
    - Lokalene er dårlige på en måte, i en kjeller. Litt trangt, du kan ikke kjøre stående press pga taket.
    - Kode på døra, kom og gå når du vil + spill den musikken du vil..

Vært på noen flere sånne små gym her og der, men ikke noe verdt å nevne
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    jeg liker SiS jeg... (ikke forpliktet til å si det i det heeeeele tatt...)
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kan ta det jeg trener på nå:

Sats Solli Plass. 6/6. Var innom nå nettopp og befant meg plutselig i magemaskinen rett ved siden av JAN THOMAS' ektefelle Christopher Mørk Huseby!!! Det var som en drøm! Kan kanskje ordne med enda en autograf neste gang jeg ser han hvis noen skulle være interessert!!

For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    De mest spesielle stedene jeg har trent er:

SportStudio Jungbusch
    Et treningssenter i Mannheims Ghetto. Apparater fra senteret ble åpnet for 30 år siden, men i god tysk stil ekstremt vedlikeholdt. Apparatene var forøvrig laget av innehaveren selv, som er den samme i dag som for mange år siden. Lav standard, men man kan ta og føle på historikken.

Tidligere var dette et hardcore sted for byens gangstere. Masse bilder av de på veggene. Fikk en DVD om stedet av eieren da jeg flyttet til Norge! Denne skal vises på FP-festen.

http://www.sportstudio-jungbusch.de/

Et senter på Agia Napa
    Fyren som drev stedet hadde vært "Mr. Meditereannnennananananan" eller noe sånt. Tusen bilder av svette kroppsbygger oppunder taket. Trangt og middels utstyr, men ikke så ille.

Et senter i sveits
    Trente her for mange år siden, og bare en gang. Husker ikke helt hvordan det var på utstyrsfronten, men de hadde innendørs foss, egen bar som serverte proteinsmoothies etc og litt snacks.

Karakter på disse tre blir hinsides vurdering.

Ble medlem
    09-2004
    Er hun ikke litt pirrende streng?
    Pirrende er streng er rett ordvalg.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Her er min merittliste

Drammen

Akropolis, marienlyst

- Bra med kondisjons muligheter,mange møller, sykler og romaskiner, kurrant styrkerom
    - Bra med gruppetimer for de som liker det, brukte spinningen mye
    - Greie åpningstider
    - Sentralt beliggende rett ved drammenshallen og svømmehall ++
    - Gymmet jeg vokste opp på. Så er nødt til å gi det 6/6. De har alt. Savner det!!

Akropolis, åssiden

- Helt OK, litt for åpent. Dårlig og lite styrkeareal. Alt for mye jalla apparater. Lite frivekter.
    - Hadde min beste date her når jeg var 18, så det skal få 3/6, KUN pga daten Hvis ikke hadde det fått STRYK!

Pro gym, nybyen

- Bra med frivekter
    - Bole gym, koslig atmosfære
    - Stedet for de litt "større"
    5/6

Elixia og sats fortjener ikke omtale. Møkka steder, for dyrt, dårlige åpningstider, ræva med frivekter.

Tønsberg

Styrkerommet på høgskolen i vestfold

-Lite og slitent
    -Har alt man trenger av frivekter
    -Boksesekk
    -Singlet standard
    -Gratis
    -Boomblaster som man må bruke vektskive for å holde på plass cden.

4/6. Får ikke full pott pga stengt på søndager og ekstremt dårlig luft

Active

- Dyrt
    - Bra åpningstider
    - Velutrustet med egen kondisjonsavdeling og styrkerom
    - Likte ikke at frivektene er merket i LB og ikke KG
    - For mye folk
    - For stor stirre faktor og middelaldrende mennesker
    - Ikke noe brøle gym
    - For mange 16 åringer

2/6

Tromsø

Sats

- Huff og Huff! Altfor dyrt, nesten 500spenn i måneden, med student rabatt!!
    - Elendig med frivekter
    - Grei kondisjonsavdeling
    - Keeg faktor
    - Bra små rips

1/6.

Studio 7

- Slitent
    - Bra styrkerom
    - Lite kondisjonsmuligheter
    - Sjeldent fullt
    - Billig! 275kr i måneden!
    - Avslappet holdning
    - Singlet faktor
    - Elendig musikk
    - Sentralt

4/6
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Iron-Kims hjemmegym. Det kommer snart, og jeg er ganske sikker på at det blir terningkast SEX!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Red face

Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Vektertorget Bergen 6
    sikker på jeg kan grave frem 350 poster der du klager på ett eller annet på vektertorget...men jeg har ikke tid.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Ja, vektertorget har et hygieneproblem.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    plutselig i magemaskinen rett ved siden av JAN THOMAS' ektefelle Christopher Mørk Huseby!!!
    Ok du slenger inn kjendiskortet
    Det hjelper

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Sats Hellerud:

- Stort
    - Folk i alle aldre
    - Veldig mange apparater, og ikke så mange hantler.
    - Lyst
    - Elendig musikk

3/6

NTNUI Dragvoll

- Mye bra damer
    - Elendig musikk
    - Veldig fullt til tider
    -Billig
    - Hantler til 36 kg,
    hvis jeg ikke tar feil.

5/6

NTNUI Gløshaugen

- Til tider enda mer fullt enn NTNUI Dragvoll.
    - Mindre damer enn på Dragvoll.
    - Ikke like "komfortable" stenger som på Dragvoll.
    - Usentralt. (I motsetning til andre her, så gikk jeg på Dragvoll og bodde på Moholt.)

3/6

Condis Lørenskog

- Litt "bolere"
    - Bra med apparater og frivekter
    - Dårlig benk
    - Ingen belter

3/6

Friskhuset Mørkved

- Lyst
    -Bra utvalg av det meste, inkludert Kettlebells.
    - Litt for mange gutter der.
    - Veldig hyggelig sentereier

5/6

Fitnessxpress Hasle

- Billig
    - Lite utvalg av apparater og hantler.
    - Mange utlendinger der.
    - Ikke noe dipsstativ.

3/6. Egentlig 2, men den gode prisen trekker opp en karakter.

Fitnessxpress Bislett

- Billig
    - Dårlig benk (glatte og tjukke stenger)
    - Ikke noe dipsstativ.
    - Boksesekk og boksering (et pluss)

4/6

Partner Gym

- Byggermiljø.
    - Har kampsporttilbud
    - Hyggelig eier
    - Litt lite.

4/6

Centrum Athletica

- Mye folk
    - Bra damer
    -Bra utvalg av apparater og hantler, men kun hantler til 32 kg.
    - Dårlig musikk( radio norge eller nrj).
    - Grei pris hvis du er student.

4/6

Trimrommet HIO

- Gammelt og slitt
    - Lite utvalg av apparater og vektskiver, men bra utvalg av hantler.
    - Du kan spille din egen musikk.
    -Veldig billig.
    - Kabelen på kabelstasjonen holder på å ryke.
    - Alltid lite folk der.

3/6

Treningshuset Turnhallen.

- Bra med folk, men ikke for fullt.
    -Mye HIO-studenter der. (Ikke feil, sikkert en del sykepleiere.)
    - Dårlig musikk.
    - Ikke noe ordentlig dipsstativ.
    - Ingen belter.
    -Ellers veldig bra utvalg av apparater og hantler.

4/6

Kraft- Tromsø

- Mye bra damer
    - Minus for en benk som alltid er opptatt.
    - Bra med hantler.
    - Alltid mye folk
    - Ingen musikk
    - Billig

4/6

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sanden Treningssenter Mandal:
    + Mye apparater
    + Fine garderober
    + Squasj osv
    - Dårlig med frivekter
    - Få benker og mye venting på dette
    Terningkast 3

Mandal Treningssenter
    + Var bra miljø der
    + Mye bra frivekter, masse benker, rack osv
    - Dårlige garderober
    - Gamle og selvlagde apparater(selv om de fungerte bra)
    Terningkast 4

24 Fitness Oslo
    + Greit med frivekter
    + Gode apparater
    + Gode åpningstider
    + Bra kunnskap på de som jobber der
    +/- Høy bolefakter og digre folk
    - Litt trangt
    - Kunne godt vært flere benker, racks osv
    Terningkast 5

Avancia Løren
    + nye apparater
    + I 1. etasje der jeg bor
    - Apparatene er helt forferdelige
    - Benkene har 2 høyder, for dverger og de på 2,40
    - Maks 40kg i manualer
    - Etter prøvetimen jeg hadde, ringte de meg faktisk 2 ganger, og lurte på om jeg ville ha en ny prøvetime, ettersom jeg sa jeg syns det manglet en del. De sa jeg kunne komme tilbake om noen uker, fordi de skulle ha fått mer utstyr da.
    Jeg tenkte jeg skulle ta økta der i dag, og kommer ned. Der forklarer jeg hva de har sagt, men han som driver stedet mener at det HELT feil, og at de overhodet ikke har sagt at jeg kunne få en ny prøvetime "- Det er dårlig butikk det..." Han sa at han hadde hørt hva de hadde sagt når de ringte til folk, og det eneste de kunne ha sagt var at jeg kunne få et godt tilbud...
    Det er bullshit, og de var faktisk to stykker, som ringte meg to dager på rad, og spurte om jeg ville komme å ta en ny prøvetime. Jævla drittsted. skal av prinsipp over hvordan jeg ble behandlet, aldri trene der!
    Terningkast 1.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Du hadde ikke en psykotisk episode som følge av amfetamin-nedtur, Elonar? Det kan ha ført til at du trodde du hørte ting som du egentlig ikke så.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Jeg hadde ikke det, Arralou. Ikke var det på en astral reise heller :S
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    4 på mandal treningssenter????
    De har jo godt over 2.5 tonn med vekter, 3 benker, 3 fribenker og 2 skråbenker! I tillegg er apparatene de beste i manns minne.

Karakter 6 fra meg!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Halden styrkeløfterklubb
    Første stedet jeg trente, var inne i et fjell i halden. To rom, et "vanlig" rom og et benk+squat rom. Alt av utstyr var slitt og det luktet mugg, men av en eller annen merkelig grunn trivdes jeg greit der. - 3

SA-bygget i særp (husker ikke mer hva det het)
    Hadde en kompis som trente der så slang meg likegodt på når jeg flyttet fra halden. 2 etasjer, øverste dedikert til styrke og nederste til kardio og apparater. Kurrant gym - 4

Fredrikstad helsesenter
    tok en kjapp økt her og det ble med det. Lite og trangt - 3

Family
    Her har jeg trent nå de siste 2 åra og trives. Stor plass og delt opp i 2. Styrke i ene etasjen og kardio pluss noen apparater i øverste etasjen. - 5

Centrum/TX gym
    Slitt bolergym, likte meg ikke i det heletatt - 2
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    Sanden Treningssenter Mandal:
    + Mye apparater
    + Fine garderober
    + Squasj osv
    - Dårlig med frivekter
    - Få benker og mye venting på dette
    Terningkast 3

Mandal Treningssenter
    + Var bra miljø der
    + Mye bra frivekter, masse benker, rack osv
    - Dårlige garderober
    - Gamle og selvlagde apparater(selv om de fungerte bra)
    Terningkast 4

24 Fitness Oslo
    + Greit med frivekter
    + Gode apparater
    + Gode åpningstider
    + Bra kunnskap på de som jobber der
    +/- Høy bolefakter og digre folk
    - Litt trangt
    - Kunne godt vært flere benker, racks osv
    Terningkast 5

Avancia Løren
    + nye apparater
    + I 1. etasje der jeg bor
    - Apparatene er helt forferdelige
    - Benkene har 2 høyder, for dverger og de på 2,40
    - Maks 40kg i manualer
    - Etter prøvetimen jeg hadde, ringte de meg faktisk 2 ganger, og lurte på om jeg ville ha en ny prøvetime, ettersom jeg sa jeg syns det manglet en del. De sa jeg kunne komme tilbake om noen uker, fordi de skulle ha fått mer utstyr da.
    Jeg tenkte jeg skulle ta økta der i dag, og kommer ned. Der forklarer jeg hva de har sagt, men han som driver stedet mener at det HELT feil, og at de overhodet ikke har sagt at jeg kunne få en ny prøvetime "- Det er dårlig butikk det..." Han sa at han hadde hørt hva de hadde sagt når de ringte til folk, og det eneste de kunne ha sagt var at jeg kunne få et godt tilbud...
    Det er bullshit, og de var faktisk to stykker, som ringte meg to dager på rad, og spurte om jeg ville komme å ta en ny prøvetime. Jævla drittsted. skal av prinsipp over hvordan jeg ble behandlet, aldri trene der!
    Terningkast 1.
    Avancia Løren var virkelig bare en stor vits! Spesielt den magemaskinen hvor man skulle kaste ball
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Ble medlem
    11-2003
    Hjemmelagde apparater er jo ganske hardcore

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Hjemmelagde apparater er jo ganske hardcore
    "Hjemmelagde"
    Han har lagd flere apparater som han har solgt, og de er jøvla gode!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.