Hva ville du vært best i ?
Hva ville du vært best i ?
Egentlig vil jeg være best i noe helt annet, men ut fra alternativene ble det sykkel. Var litt fristende med kroppsbygging også men det ikke spesielt praktisk å vagge rundt med 50 kg mer med muskler på kroppen enn det jeg har i dag. Dessuten er det jo så mye doping i kroppsbygging![]()
Fotballspiller såklart...

Fotballspiller![]()
Hvofor fotballspiller og ikke golf eller sykkel ?
Fotballspiller for penger og damer. Kroppsbygging for egen interesse, selv om det hadde vært jævlig usunt og midlertidig berømmelse, hehe.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg tror på den annen side at om man var best i verden så ville lite være spesielt kjedelig og da ville jeg nok foretrekke en individuell idrett og ikke en laggreie der jeg måtte være med hver gang laget skulle spille.
Golf da kan man spille de store turneringene når man har lyst og pusse ferrari når man har lyst , ikke sitte i buss sammen med gutta på tur til neste kamp i uzbekistan
Merkelig nok så både spiller jeg mer golf og sykler mer enn jeg spiller fotball (i disse dager), men jeg ville likevel vært verdens beste fotballspiller. Syntes rett og slett det virker gøyere. Tenker vi sier tennis på en god andreplass, med sykkel på tredje. Golf hadde jeg blitt lei av iløpet av ei uke.
Klart det hadde vært topp å være best i verden i fotball men da er man vel automatisk også med på et fotbalLAG , kan ikke nyte livet og spille freelanze når man vil som fotballspiller
Er sikkert mange som drømmer om å være best i verden i ett eller annet men hva om man sa at det kan du få være men da får du leve til du er 80 istedet for til du er 100 (med god helse)
80 til 100 høres kjedelig ut, men på den annen side hadde det vært jævlig moro å plage verden med å fortelle 42 ganger hver dag om når jeg ble best i verden - 20 år x 365 dager x 42 ganger = 306 600 ganger samme historie. Kunne blitt mye frustrasjon ut av detSå konklusjonen er ja takk begge deler!
Jeg skal bli verdens beste trader!
ser for meg mye skader i de fleste sportene her, golf blir litt for chill, så jeg vil gå for tennis! gode penger i det, holder meg i fysisk form, og sikkert høner så lenge du er best!
Synes strongman burde vært på den listen..
StyrkeløfterDet er noe ikke mange har vært best i, hadde det vært enkelt hadde det blitt kallt fotball
![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Det måtte bli sykling. Ligger nærmest løping, treningsøktene er lange og man tilbringer mye tid ute i relativt frisk luft.
Men kom etter hvert til å tenke på Anna Kournikova. Kanskje lettere å få tak i henne om man er verdens beste tennisspiller? Hmm…
You ran a marathon? That's cute …
Nei til sykling fordi da hadde jeg hatt 30cm rundt overarma.
Nei til bygging fordi da hadde jeg hatt baller som ikke eksisterte uten en stjernekikkert.
Å være verdens beste "Natural Bodybuilder" derimot, det hadde vært konge! Ser bra ut og. Jay,Coleman,Ruhl & co ser jo strengt tatt forjævlige ut.
Ja, sant det du sier. Er du verdens beste styrkeløfter så har du faktisk ett bevis på at du er det, pga at du løfter mest kg. Er du verdens beste fotballspiller så er det pga at en gjeng med "viktige" folk har satt seg sammen å blitt enige om det. Selv om mange er uenige.
Men jeg ville også vært best i fotball, det hadde vært en guttedrøm som hadde gått i oppfyllelse![]()
Du hadde nok tjent mere penger som... vent, la meg rette på dette. Du hadde tjent penger på å være fotballpro, hehe![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hadde vært tøft og vært verdens beste tikamputøver! De gutta er i form!
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Fotballspiller så klart. Tenk deg å score et avgjørende mål foran nærmere 100.000 på tribunen, og 1 milliard over hele verden som ser deg direkte. Tenk så mange som ser opp til deg og liker det du gjør. (knapt noen som bryr seg om du har løfta 400 kg i knebøy med en eller annen fancy drakt, skulle selvsagt likt å bli vektløfter/styrkeløfter også da) Tjener nok en del penger også. Dessuten er fotball en jævlig fet sport.
Men hadde kanskje blitt for mye pressestyr og for mange gæerne fans. Verdens raskeste på 100 meter kanskje? Kult å kunne si at man er verdens raskeste mann. Eller hva med verdens beste metal-gitarist? hmm, sannelig ikke lett å velge...
Natural Bodybuilding
![]()
Ser ikke ut som det er så gøy å være best i Natural BB. Han der så jo veldig trist ut, stakkar.
Er ikke alle som bryr seg om anerkjennelse og penger heller. Jeg ville heller vært verdens beste i en styrkesport for det er det jeg brenner for og synes er kjekt å drive på med. Kunne ikke brydd meg om pengene da. En klarer seg uans om en feks er verdens beste vektløfter eller verdens sterkeste mann..
Skulle jeg vært best i verden i noe, så måtte det ha vært turn tror jeg.. Sinnsykt mye trening bak det men:/ Og ikke så mye cash heller.. Men får si, verdens beste golfer da, bare fordi det virker minst slitsomt.
Vært fett å vært verdens beste bygger også. Men nå vet jeg vel det at man ødelegger no jævlig kroppen på detMen hadde jeg vært sikker på at jeg tålte det, så hadde jeg lett slått til
![]()
<3Fitnessfrøken<3
Jeg valgte boksing (eller helst MMA). Har ingen bokse erfaring, men det virker som veldig god trening, de beste har som regel veldig bra kropper (kanskje litt små bein) og hvis man er best så tjener de no jævlig med cash. Og så er det mye kulere enn fotball og golf. Mitt andre valg ville sansynligvis vært hockey.
Fotball uten tvil for meg.
PS! Avataren din er konge NK
"It's not unusual to be loved by anyone..."
Golf eller tennis tenker jeg. Ikke fordi det er så jævlig kult, for det er det slettes ikke, men man kan tjene ganske greit på det![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Fotball såklart. Er man virkelig verdens beste da kan man stort sett bare nyte det, ikke noe slit eller hard trening trengs, for du er likevel så god at du bare gjør som du vil. Og du vil aldri bli sliten siden du har best kondis av alle, er sterkest, osv osv, det hadde bare vært en fryd.
Er helt enig med deg, og ville også likt å være verdens beste styrkeløfter eller vektløfter. (og all honnør til dem som passer denne beskrivelsen for øyeblikket) Men syns fotball er en fet sport, og som mange andre, var det den store drømmen som liten. Anerkjennelse og penger er ikke alt, nei, men vil si at det har litt å si. Det å vite at mange anerkjenner deg, vet navnet ditt og liker det du gjør, gir nok en ganske grei selvtillit, og en stor motivasjon til å fortsette med det du holder på med. (kan jo seff bli for mye, slik at det slår ut andre veien). Hva om ingen hadde hørt om styrkeløft? Hvis du hadde funnet opp de 3 øvelsene, og det ikke fantes noe miljø, ingen forbund, ingen å snakke med sporten om, ville du da fortsatt likt å være verdens beste? Litt søkt, men er bare for å illustrere at mennesker gjerne vil bli gode i noe som alle andre også vil bli gode i. For folk flest er det en større lykke ved å oppnå å bli best i noe som hele verden kniver om (fotball, golf, friidrett etc) enn å være best i noe som ingen har hørt om/driver med (f eks balansere kopper på nesa, eller andre tåpelige guiness-rekordbok-innslag.)
Stemte fotball , men den frihetsfølelsen jeg fikk etter og lese NK sitt inlegg fikk meg til og velge golf isteden.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
er du verdens beste i golf. kan du jo spille golf noen år og bli steinrik. så kan du satse på whatever annet du har lyst til etter å lagt opp golfkarrieren. du kan jo også hobbybygge litt mens du golfer
Går for boksing. Siden styrkeløft og strongman ikkje var med.
'Feo, Fuerte y Formal'
F1 (punktum finale)
No creative person ever felt their day job.
Hvorfor er ikke sprint et alternativ?Tenk å være verdens raskeste på 100 m! Hadde vært noe det, å få helt syke lår- og rumpemuskler pluss å vite at man kan løpe fra alle any time.. Hehe
Pain is weakness leaving your body!
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
bokser, tjener shitloads med cash, ser bra ut i fysikken (forhåpentligvis) og ingen tuller med deg..
pengemessig må det jo bli fotball eller golf..
men med tanke på hvor lite damer tjener i forhold til menn,og med tanke på egne interessersåmå det jo helt klart bli sykling =D

Trekker tilbake dette svaret. Mitt nye blir:
Jeg ville vært verdens beste sjakkspiller, selvsagt! Leste nå om Magnus Karlsen, og kom da på bedre tanker.![]()
You ran a marathon? That's cute …

Siden jeg har gått på boksing i to år og har hatt lyst til å bli bodybuilder så lenge jeg kan huske, var ikke denne undersøkelsen så vanskelig for meg.![]()
Hadde lett blitt tennis!
Fyttirakkern da hadde jeg vært så ufatterlig ufin!
Uteliv, inneliv eller underliv?

Verdens beste pokerspiller hadde egentlig passet meg helt greit.
Eller nudistgolf
Klipp/lim fra et annet forum
naken er bra; f.eks har jeg en nabo, eldre ektepar, som elsker å gå nakne, men det ser absolutt litt rart ut når han skal demonstrere for sin svigerdatter hvordan man skal få den beste svingen på golfkølla iført kun hvite sokker, sko og hatt, mens han står bak og tett intill svigerdatteren, som også er splitter pine naken, med armene rundt henne og holder på den samme golfkøllen som henne. Og så står de der og pendler for å innøve den gode svingen!
Sist endret av NK; 27-06-08 kl 11:53