Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Hvor er det best å trene i Tønsberg/Tjøme området?

Medlem arctic_celi sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32

Hvor er det best å trene i Tønsberg/Tjøme området?

Hvis alt går som planlagt så blir jeg fast bosatt i Tønsberg/Tjømeområdet fra Juni-08.
    Trenger derfor noen gode råd hvor det er best å trene der nede

Har vært innom denne tråden:
    Gymoversikt Østlandet
    Men der står det lite om personlige erfaringer.

Så: Stig Har du noen gode råd? Torstein? Noen andre?

Det som er viktigst for meg er:
    - Forholdvis lite folk, altså slippe å trekke kølapp.
    - Prisen bør jo være overkommelig.
    - Hadde vært stor fordel om det var åpen 24t i døgnet.
    Altså man kan komme å gå som man vil. (Siden jeg mest sannsynlig havner på turnus)
    - Har vel begynt å trent såppas greit at jeg ikke burde være helt udugelig som treningspartner heller.
    Så hvis noen trenger noe slikt, så har det vært kjekt å vært på samme sted.
    - Jeg trener mye på rulleband og med roing(Ja, det er kjedelig).
    Men de militære kravene til kondisjon kommer ikke til å gå noen vei

Setter pris på alle gode tips!

Edit: dessuten blir det genialt å ha Norkost i "bakgården"!!!
    No more shipping expenses for me!!
    "Arroganse og selvinnsikt er sjeldent å finne i en og samme person"

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Progym vil nok være det jeg anbefaler av de jeg har vært på.

- Veldig lite folk (les:tomt) til de riktige tidene.
    - 299,- i måneden
    - Nøkkelkort gym, åpent kl 05:00 --> 24:00
    - Ørten tredemøller, men kan ikke husk å ha sett noe ro-apparat.

Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Progym vil nok være det jeg anbefaler av de jeg har vært på.

- Veldig lite folk (les:tomt) til de riktige tidene.
    - 299,- i måneden
    - Nøkkelkort gym, åpent kl 05:00 --> 24:00
    - Ørten tredemøller, men kan ikke husk å ha sett noe ro-apparat.
    Se der ja! Progym sto ikke på den listen som jeg fant
    Åpningstidene burde være greit nok, til tross for at jeg faktisk har følt behovet å dra på trening kl 0300 på natten
    De hadde nok tredemøller ja. Ser at de har tv også, slik at jeg kan se på film mens når jeg har langkjøring veldig viktig!! Siden det er vannvittig kjedelig.
    Månedsprisen var jo veldig bra!

Det er vel folk der sånn kl 1700 til 2000? slik det er på andre steder?

Er dere alle andre enige med Stig?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tvene er ikke koblet til ennå, men det er vel ikke lenge til.
    Vi er som regel ferdig med trening rund 17.00 og da begynner det å komme en del folk. Før det er vi som regel alene hehe.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Det er vell nesten bare to du burde vurdere.. progym som nevnt, spenst gressbanen er det andre.. om du løper og ror mye så er spenst i allefall midt i blinken. pluss det er litt nærmere sentrum enn progym..

Spenst har alt du trenger. over gjennomsnitt bra vektrom, masse rullebånd og romaskiner. eneste negative jeg faktisk kan komme på med det stedet er to ansatte, men de elsker folk som løper og ror så da går det sikkert bra for deg.

www.spenst.no/gressbanen

Progym, tror de som trener litt mer seriøst med vekter blir tatt litt mer på alvor der. hadde progym liggi nærmere meg, tror jeg at jeg ville bytta, men at det er så mye bedre att det er verdt turen helt ut dit fra meg tror jeg ikke enda.

skjønner godt stig og nk gikk for progym. de rekker jo ikke få varme i bilen engang før de er framme
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    Spenst har alt du trenger. over gjennomsnitt bra vektrom, masse rullebånd og romaskiner. eneste negative jeg faktisk kan komme på med det stedet er to ansatte, men de elsker folk som løper og ror så da går det sikkert bra for deg.
    Tusen takk for gode råd. Er hos spenst nå... er sånn passe fornøyd egentlig.
    Skulle gjerne støttet et selvskap som var litt mindre og litt mer personlig kunde orientert. Litt sånn som Norkost kontra Proteinfabrikken

Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Takker! Fant det selv

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Har du tegnet abbonement på Spenst ?

Hvor i Tønsberg bor du om jeg tør spørre

Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    1)Har du tegnet abbonement på Spenst ?
    2)Hvor i Tønsberg bor du om jeg tør spørre
    1)Jeg har ikke tegnet abbonement på spenst nei.
    Tidligere arbeidsgiver sponset meg der, så tipper de har sagt opp siden avdelingen blir lagt ned om en måned ca.

2)Jeg flytter til Tønsberg/Tjøme området i Juni-08.
    Så hvor jeg bosetter meg er jeg ikke helt sikker på, valget står sikkert mellom forsvarsbolig i Tjøme eller leie på det private markedet i Tønsberg.
    Siden jeg har med damen så er det nok store muligheter for at vi havner i Tønsberg, det er jo litt mer tilbud der iforhold til hva man kan finne på.
    Sikkert enklere for henne å finne seg jobb der også.

Ergo jobb: Har du jobb til damen min? hehe...
    Forresten: tror ikke det er noe særlig å slippe henne løs hos dere... blir sikkert spist opp.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er ikke langt fra Tjøme til Tønsberg sentrum , god bussforbindelse og Tjøme er en veldig fin øy å bo på.
    Så dere kommer juni08 , veldig fin tid å flytte hit på.
    Skal dere bo ute på øyene så har dere jo badeland og et annet nytt nøkkelgym å velge i

Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Er ikke langt fra Tjøme til Tønsberg sentrum , god bussforbindelse og Tjøme er en veldig fin øy å bo på.
    Så dere kommer juni08 , veldig fin tid å flytte hit på.
    Skal dere bo ute på øyene så har dere jo badeland og et annet nytt nøkkelgym å velge i
    Så Tjøme har god bussforbindelse??? Det var jo god info å få! når man ser på kartet så skulle man ikke tro det.
    ser ut som at det er ca 15-20min med bil fra der de forsvarleilighetene er.
    De er jo også litt rimeligere en å leie privat.. så hvis det er bra å bo der så hvorfor ikke.
    Har hørt at det er særdeles pent der om sommeren og helt dødt på vinteren?

Hvilken gym er det på halvøyen da?

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av arctic_celi Vis post
    Så Tjøme har god bussforbindelse??? Det var jo god info å få! når man ser på kartet så skulle man ikke tro det.
    ser ut som at det er ca 15-20min med bil fra der de forsvarleilighetene er.
    Har hørt at det er særdeles pent der om sommeren og helt dødt på vinteren?

Hvilken gym er det på halvøyen da?
    tja, etter min mening er tjøme ganske langt fra sentrum.. og ja 20 min blir det i allefall på bussen, helt sikkert mer også. mener det går busser ut der hver halvtime frem til ca 17:00. etter det går det bare hver time frem til ca 22:30.

http://www.vkt.no/tabeller/liste.asp...?navn=Vestfold (titta ikke ordentlig godt på den taabellen her)

men at det ar en nydelig plass og være om sommeren kan det ikke diskuteres på, nedrent av asker og bærumsfolk som tror de eier stedet.. men du har nok riktig oppfatning, for tjøme dør om vinteren.

mange fine steder å leie som du lett kommer til tjøme og til tønsberg sentrum. rundt teie torv/borgheim f.eks.. midt imellom de fornevnte her. flere bussofrbindelser på kveldstid inn til tønberg sentrum er det derifra også. hvis din fru skal i arbeid så vil hu jo helt kalrt ha mye flere arbeidsmuligheter der og burde ikke ha noe problem med å finne seg jobb.

er ikke veldig godt oppdatert på treningssenter utpå øya, active er eneste jge kommer på i farta.. men da kan du like godt dra inne til byen for det ligger litt krunglete til for det, (du kommer på en måte fra feil side,selvom du vil slippe bomringen da om du kjører bil selv) fikk en brosjyre i posten som sa at de hadde pusset opp å kjøpt en del nytt utstyr så er sikkert blitt ålreit der også. trente der litt for noen år siden. greit sted.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    tja, etter min mening er tjøme ganske langt fra sentrum.. og ja 20 min blir det i allefall på bussen, helt sikkert mer også. mener det går busser ut der hver halvtime frem til ca 17:00. etter det går det bare hver time frem til ca 22:30.

http://www.vkt.no/tabeller/liste.asp...?navn=Vestfold (titta ikke ordentlig godt på den taabellen her)

men at det ar en nydelig plass og være om sommeren kan det ikke diskuteres på, nedrent av asker og bærumsfolk som tror de eier stedet.. men du har nok riktig oppfatning, for tjøme dør om vinteren.

mange fine steder å leie som du lett kommer til tjøme og til tønsberg sentrum. rundt teie torv/borgheim f.eks.. midt imellom de fornevnte her. flere bussofrbindelser på kveldstid inn til tønberg sentrum er det derifra også. hvis din fru skal i arbeid så vil hu jo helt kalrt ha mye flere arbeidsmuligheter der og burde ikke ha noe problem med å finne seg jobb.

er ikke veldig godt oppdatert på treningssenter utpå øya, active er eneste jge kommer på i farta.. men da kan du like godt dra inne til byen for det ligger litt krunglete til for det, (du kommer på en måte fra feil side,selvom du vil slippe bomringen da om du kjører bil selv) fikk en brosjyre i posten som sa at de hadde pusset opp å kjøpt en del nytt utstyr så er sikkert blitt ålreit der også. trente der litt for noen år siden. greit sted.
    Ufattlig kjekk informasjon adda! Får finne ut hva forsvarsleiligheten ligger der nede. Så får jeg ta et valg når jeg vet det. Skal flytte om en måned eller noe sånt.. så blir en spennende tid ja

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.