Jeg har tenkt på kjøpe meg noen nye klær fra GASP, prisene ser ut til å være like på de norske nettbutikkene..
Er det noen som har har kjøpt fra utenlandske nettbutikker her? evt. hvilke er billigst?
Jeg har tenkt på kjøpe meg noen nye klær fra GASP, prisene ser ut til å være like på de norske nettbutikkene..
Er det noen som har har kjøpt fra utenlandske nettbutikker her? evt. hvilke er billigst?
Gå på NM 4-5 oktober på sentrum scene. Der selges det som regel fjorårests kolleksjoner til veldig redusert pris. Det gjelder forresten de fleste NKF konkurranser i Norge. Fitnessfactory stiller som regel med tonnevis av klær.
Takk for tipset, kanskje jeg drar nedover en tur![]()
så kommer dagens blondinespørsmål: NM i hva?
Det er i motbakke det går oppover.
Styrkeløft!! Yeah!
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
jajaja![]()
Det er i motbakke det går oppover.
Om det er noen interesse for det så kan jeg tilby 20% rabatt om dere bestiller GASP for over 2000.- , det er da ingen returrett pga størrelser osv siden vi kun bestiller varebestilt vare fra Gasp.
Leveringstid en ukes tid fra bestilling til vi har varene inne , vi sender som vanlig ut varer samme dag som de kommer inn
Fett! Da er det godt mulig at jeg er interessert faktisk, jeg må høre med noen flere om de også er interessert først.
Driver du nettbutikk eller noe? Jeg er også interessert i markløftslippers (får tak i dem på kappi.no) og muligens knebøysko om de ikke er altfor dyre.
Kunne muligens tatt det på samme bestilling?
Hehe, har ikke peiling på hvem folk er her jeg![]()
Jeg driver både fitnessprat og norkost
Sist endret av NK; 09-09-08 kl 06:41
Oki, burde nesten skjønt at du hadde noe med norkost.no å gjøre ut i fra navnet ditt..
Men da sender jeg en mail til deg jeg da når jeg har funnet ut alt jeg vil bestille, om det er ok?
Må det være 2000 kr i GASP klær eller kan jeg kjøpe noe kosttilskudd og noe klær for 2000?
Går det ann å gå i markløft-sandaler til vanlig?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.