På deff, hvor merker du forskjell først med tanke på tap av synlig fett på kroppen? Jeg merker at ryggen min blir mer definert først som regel. Fettet nederst på magen er det som er definitivt vanskeligst å bli av med.
På deff, hvor merker du forskjell først med tanke på tap av synlig fett på kroppen? Jeg merker at ryggen min blir mer definert først som regel. Fettet nederst på magen er det som er definitivt vanskeligst å bli av med.
Da eg slanket meg ganske heftig før jul merket eg det først i ansiktet og rundt skuldrene.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Underarmer-overarmer- skuldre-øvre bryst- legger - lår- bryst- mage- øvre rygg - ræv- korsygg sånn ca i rekkefølge. Selvfølgelig litt i rykk og napp alle plassene
Armer legger og rygg
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Ræv og lår først, deretter skuldre og øvre bryst, ansikt og hals. Siste som henger igjen er bukfettet.
Øvre del av kroppen først - ansikt, skuldre, armer, øvre rygg. Så nedre del - lår, rumpe, legger helt til sist. Til slutt er det mage (må sykt langt ut i deff for å få bort nedre magefett), og så lovehandles helt til slutt (selv om jeg aldri har blitt helt kvitt de på deff, selv når jeg har vært helt helt skrapa ellers).
Underarmer og i tryne.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
ansiktet, eneste stedet det forsvinner noe hehe
I kneel only to God , I don't see him here