Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Hvor lang tid?

Medlem
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    20

Hvor lang tid?

Heihei!

Har trent i 2-2,5 måneder nå...Trener 2-3 ganger hver uke og så jeg trener med 3*12 sett på alle øvelsene jeg tar....trener alle musklene på overkroppen så tar jeg knebøy...Trener med en annen slik at jeg kan få hjelp på de 2-3 siste på hvert sett

Men det jeg lurer på er, hvor lang tid vil det ta og få større muskler når jeg trener slik, jeg prøver ikke å bli stor, men vil se veltrent ut. Jeg har økt en del på alle øvelsene siden jeg begynte og trene og når jeg løfter mer, hvis jeg forsetter å øke må jo musklene bli større?

Min lillebror han går på svømming og de har trent med vekt 2 ganger i uken i ett år nå...de trente også med 12 reps i ett år men nå har de gått over til eksplosiv trening med 3*6 på hvert sett...

Jeg er snart 16 og lurer på hvor lenge det kan være lurt og trene med 12*3 for og få ett grunnlag, hørt at det ikke er lurt og begynne rett på eksplosivt..ialfall det min bror sin trener sier..

Mvh Dalland

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du er 15 år, spiser du nok mat og trener regelmessig så vil du ha større prosentvis muskelvekst på 1 år en de fleste av folk på min alder får på 10 år. Så bare tren smart, spis mye og se framgangen komme.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.