Hvor lang kan det gå sånn ca. før en mister muskelmasse?
Jeg har vært borte fra treninga i snart 3 måneder. Kostholdet har vært rævva. Jeg har rett og slett bare chillan MAAAXXX!!!![]()
Hvor lang kan det gå sånn ca. før en mister muskelmasse?
Jeg har vært borte fra treninga i snart 3 måneder. Kostholdet har vært rævva. Jeg har rett og slett bare chillan MAAAXXX!!!![]()
Pump It Uuuup!
Spørs jo veldig på faktorer som kosthold og lignende. I tillegg er det nok veldig individuelt. Har hørt at du etter ca to uker begynner å gå sakte nedover, men mulig noen her inne avkrefter det.
Når det er sagt, så får du musklene raskere tilbake enn du klarer å si "kake" om du begynner med samme gode kosthold og trening igjen. Utifra av erfaring på min egen kropp kan jeg bekrefte dette. Jeg var skadet i 8mnd, gikk ned 12kg. Etter tre måneder med intens trening og shitloads med mat hadde virkelig "muscle memory"et slått til for meg. Jeg hadde da gått opp ca 13-15kg uten å bli noe spesielt fetere, nemlig fordi at jeg hadde vært mye større før. I tillegg perset jeg i alt som var av øvelser, på hver bidige muskelgruppe. Så erg deg ikke over det lille friminuttet ditt, det kan også gjøre godt for deg og treningen din
Hvordan synes du det ser ut i speilet selv da?
Ser ikke noe forskjell egentlig annet enn at jeg har lagt på meg litt rundt lår og mage. Takk for svar, gleder meg til å starte å trene igjen.![]()
Pump It Uuuup!
Du kommer deg fort igjen. Er vel som anders sier her noe i muskelminne. Er vel slik at muskelencellene lett fylles opp igjen siden de allerede er utvidet.
Personlig har jeg selv også merket at masse og styrke kommer fort tilbake.
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Nei nei nei, har du bynnt med tulltakan mine no din løk :P
Vil si at det begynner å gå ned etter 2 uker ja. Men det kommer jo ann på kcal inntaket og hvor nært ditt genetiske potensiale du er. Jo bedre trent du er jo fortere går det til helvette![]()