Viser resultatene 1 til 27 av 27

Tråd: Hvor lenge har du trent for å komme dit du er idag?

Medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    33

Hvor lenge har du trent for å komme dit du er idag?

Som topic sier så hadde det vært interresant å hørt hvor lenge folk har trent seriøst for å få den kroppen de har pr dags dato.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Med andre ord hvor; lenge man har trent?

Medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Med andre ord hvor; lenge man har trent?
    Nei hvor lenge man har trent seriøst. Jeg f.eks har trent i mange mange år, men er først det siste året hvor det er blitt noe struktur og seriøsitet over det.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Ca halvt år... Værtfall begynt å planlegge alt fra hvordan for jeg skal ha i meg. Og hvilke muskler som skal trenes de forskjellige dagene.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Kjøpte mitt første kort på et gym i 1983/84 trente et par år så sluttet jeg , så begynte jeg igjen rundt 1991 og trente et par år.
    Begynte igjen ca 1997 tror jeg det var , trente seriøst fram til 2004.
    Etter det har det vært sporadisk vedlikeholdstrening men har ikke hatt opphold på mer enn et par mnd på det lengste.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Begynte vel å se på de vektene i fjor vinter. Så ble det litt seriøst på vårparten med masse pulver og mye lesing på forumet her. Men så, etter sommeren var jeg treningsfri i noen måneder og startet litt på nytt igjen rundt november/desember. Klatret fort opp igjen takket være muscle memoryen. La om treningen og kostholdet ganske radikalt i mai i år, så først da følte jeg at jeg begynte å bli seriøs og fikk den fremgangen jeg syntes jeg fortjente.+

hobbykropp "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    tja, jeg begynte å trene litt useriøst i 16 årsalderen, mye benktrening og biceps såklart! trente seriøst i ett år fra jeg var 19-20, før jeg begynte å studere. Når jeg begynte å studere tok jeg meg ca ett halvt års fri, uten trening og no særlig mat, som resulterte i at jeg kom tilbake til start. Nå har jeg holdt det gående i ca 1 år og er vel litt forbi der jeg var når jeg var 19-20
    Sitat Opprinnelig skrevet av Padlern Vis post
    De i klassen som trener og hører på hip hop ligger alle på 40 i benken.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg meldte meg inn på studio for første gang i 1992-1993, da jeg trengte å legge på meg muskler pga friidretten jeg drev med. Treningen var seriøs nok, men hadde ikke anelse om hva jeg gjorde (og ingen fortalte meg det heller). Så det ble nok for mye trening og for lite mat.

Trente på studio hele tiden frem til nå. Men jeg begynte ikke å lese og lære om kost og trening før jeg var i militæret. Da jeg kom hjem fra mitt år der, så la jeg friidretten på hyllen og fokuserte mer på muskelvekst og kroppsbygging. Vil si jeg har spist og trent målrettet siden 1999-2000.

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Har jo trent hele livet (fotball, jogging, diverse sporter), men på treningssenter siden februar i fjor. Det har vært mye useriøs trening, altfor mange dumme maskiner og for lite mat. Det er først det siste halve året at kostholdet og treninga har kommet seg.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    har ikke trent mer enn 7-8 mnd..

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg har enda ikke trent seriøst, men har kommet et stykke likevel. Da-ah. Det eneste fornuftige spørsmålet i en slik sammenheng er hvor lenge folk har trent totalt sett, for ens eget syn på "seriøst" vil variere sterkt med andres.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Begynte å trene litt aktivt i 1984. Da var det sykkel det gikk i. Det holdt til 1988. Deretter mosjonering med løping, litt sykkel og enkel styrketrening av og på frem til 1997. Deretter vekttrening forholdsvis seriøst frem til 2005. Deretter litt av og på frem til i sommer, når jeg begynte å trene seriøst med vekter igjen. Konkurrert aktivt innen luftsport siden 2003.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Håper Polarman svarer her.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Jeg har enda ikke trent seriøst, men har kommet et stykke likevel. Da-ah. Det eneste fornuftige spørsmålet i en slik sammenheng er hvor lenge folk har trent totalt sett, for ens eget syn på "seriøst" vil variere sterkt med andres.
    kan vi ikke si at "seriøst" er når du lager kostholdsplaner og intrikate treningsopplegg og går skikkelig til verks med klare mål?

når du setter deg inn i fysiologi og næringsstoffer for å vite hvordan kroppen fungerer og utnytte det maksimalt.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Håper Polarman svarer her.
    Fordi at?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Fordi at?
    Antakeligvis fordi han har kropp en som en gresk gud, og er sterk som en traktor

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Ja, Polarman er en maskin
    <3Fitnessfrøken<3

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    har vel alltid holdt på med idrett, men ble først skikkelig seriøst da jeg starta på boksing i 2005, etter dette har jeg holdt på med trening så og si hele tia. Er da også veldig fornøyd med der jeg er nå, får stadig positive kommentarer om kroppen min så er fonøyd,hehe
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg begynte p&#229; studio da jeg var 16.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Defin&#232;r seri&#248;st! Slike tr&#229;der er litt l&#248;k. Men jeg kj&#248;pte medlemsskap p&#229; gymmet 17juni 2006. F&#248;r det trente jeg kampsport. Har ikke hatt noen ambisjoner f&#248;r det n&#230;rmet seg juletider/mars. S&#229; velg selv
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    jeg trener seriøst, men spiser som en dass..

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Ca siden februar 2005, har vel snart deffet halve tiden s&#229; rart om jeg har gainet noe muskler i det hel tatt

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg begynte på studio som syltynn 16åring, nådde min peak som 20åring med 114kg og sixpack, fikk kyssesyken og etter det så kom jeg egentlig aldri tilbake til den gode formen og størrelsen jeg hadde da, noe som ikke henger på greip. Nå trener jeg en god blanding av bygging og kondisjon.
    RockyRock

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Startet i 86(tror jeg) litt varierende seriøsitet, fra å trene superseriøst i lag med konkurrerende byggere/styrkeløftere, til periode med nada trening nå, der treniga ikke interesserer meg noe særlig.Veide 67 kilo ved oppstart, via 90 i brukbarform, til elendig på 104kg.Morsomste tida var helt klart fra 88-89 og 91-92-92.

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Begynte med vekttrening i 1983 - f&#248;r det var det masser av ulike idretter, s&#229; en form for grunnlag hadde en vel - 15 &#229;r til tross.

Har vel i grunn ikke mistet ei trenings&#248;kt med mindre det har v&#230;rt ferie eller sjukdom siden, s&#229; selve treninga m&#229; vel kunne sies &#229; ha v&#230;rt seri&#248;s i 24 &#229;r.

L&#230;rte mye om kosthold de f&#248;rste &#229;rene, men f&#248;rst etter 2-3 &#229;r kan jeg vel si at jeg hadde et som var bra mht &#229; bygge muskler.

Med unntak av perioder fra barna var nyf&#248;dte til de var s&#229;pass at det var akseptabelt &#229; kj&#248;re 4-5 &#248;kter i uka igjen s&#229; har det v&#230;rt s&#229;kalt seri&#248;st p&#229; treningsfronten - kostholdet har v&#230;rt seri&#248;st hele veien.
    N&#229;r barna var bebbisser s&#229; holdt jeg meg for&#248;vrig til 2-3 &#248;kter i uka n&#229;r det passet seg - det var i det minste nok til &#229; holde p&#229; styrken slik at en kom raskt tilbake n&#229;r en &#248;kte frekvensen noe
    NORKOST - yammi!!!!

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Trent har jeg gjordt siden jeg var 6 år gammel, men vekter begynte jeg ikke med før i 2004/5. Hadde ett opphold på noen år fra organisert idrett og følte at jeg hadde levd på gamle bragder lenge nok. Begynte da på gymmen for å få lagt på meg litt kjøtt.

Hvor seriøst det måtte være får andre vurdere, men ettersom jeg lærer mer, spiser mer, trener mer så merker jeg at jeg får blod på tann og skjønner at jeg ELSKER denne treningsformen.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Silver Member aeldagrim sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    30
    Alltid vært fascinert av muskler. Som liten husker jeg at jeg kjørte sett og repetisjoner med et slags kaffelodd (3 KG?!) på biceps. Var også tidlig ute
    til å leke meg med armhevinger og situps som gikk slag i slag. I 15-16 års-
    alderen stolte jeg blindt på TV SHOP og var innom både slike (ja, jeg velger
    å kalle det elektrosjokk) belter.. i tillegg til slike treinngsapparater en skulle
    sette mot magen og dra til seg. Men når fjæra på sistnevnte røyk, så røyk
    også interessen for trening. Det ble slutt på det meste av krevende greier,
    og fra jeg var 16 til 22.. så besto livet stort sett av dataspilling! Hvem som
    var best i spillet Counter-strike betydde mer enn hvordan jeg så ut.
    Kroppen forfallt kraftig i disse årene. Å dytte i seg pizza, cola, potetgull osv.
    når en ikke er i aktivitet er ikke spesielt vinnende i lengden.
    Men så fant jeg ut en dag at jeg skulle begynne med styrketrening (oktober,
    2003). Satte opp en plan som besto av jogging 3 dager i uka, i tillegg til at jeg
    skulle kjøre noen sett armhevinger, chins og situps etter jogginga.
    I feb-mars 2004 kjøpte jeg en benk og noen vekter hos en kompis, installerte
    meg i kjelleren (Hell Gym) - og fra denne dagen har jeg trent kontinuerlig!
    Jeg har lært og feilet, men må si jeg er fornøyd "dithen" jeg har kommet i dag!
    Ligger på samme vekta (92-93 kg).. bare at det er vesentlig mer muskler og
    mindre fett enn tidligere... yeah

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.