hei!
nybegynner her
lurer veldig på hvor lenge man skal vente mellom hvert sett man tar?
trener styrke og satser på å ta ca 10-12 rep,men er usikker på hvor lenge jeg skal vente som sagt.
kan noen hjelpe meg?
hei!
nybegynner her
lurer veldig på hvor lenge man skal vente mellom hvert sett man tar?
trener styrke og satser på å ta ca 10-12 rep,men er usikker på hvor lenge jeg skal vente som sagt.
kan noen hjelpe meg?
1-3 min. Føl deg frem, er ikke noe spesiell fasit bortsett fra at du ikke skal ha flere timer mellom hvert sett.![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
er det ikke sånn at du skal ta en pause like lang som den tiden du brukte på å utføre rep'en eller no...?
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
jeg tar 1,5-2 min pause når jeg kjører 5x5 baseøvelser, og 1min når jeg tar vanlige 10 reps øvelserOpprinnelig skrevet av blingbling
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
om du skal kjøre styrke blir 10-12 reps veldig mye. med mindre du varierer da?? lange pauser er bra, men ikke for lange heller. grei regel er at du hvertfall skal ha normal puls når du starter å løfte igjen. Da blir det vel alt fra 2-4 min pause på baseøvelser og mindre på isolasjonsøvelser
Det kommer jo helt ann på hva du liker!
-Jeg kjører ganske inntensivt, så jeg går bort å drikker å går tilbake til vektene.
ca.30/45 sek.
SCP
Opprinnelig skrevet av ZeKe
Enig. Jeg begynner aldri på et nytt sett når jeg er annpusten. Blir som oftest mest annpusten av base øvelser som mark og knebøy. 2-4 min er vel det ideelle der![]()
"Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"
kjører jo supersett noen ganger også. det beste er vel variasjon i pausene men hovedsakelig lange pauser
tusen takk for bra tilbake meldinghar pleid å vente ca. 45 sek,men det blir vel kanskje litt lite.
En rep vil jo som oftest bare ta noen sekunder, og det blir nok litt kort pause. Ca 1 min vil jeg tro er greit.Opprinnelig skrevet av Carlsentassen