Som tittelen sier... bare lurer litt
Etter jeg startet på å trene igjen så har jeg hatt en dag i uka uten trening. Syns det er døden å være en dag uten noen slags trening (syns det nå hvertfall)
Som tittelen sier... bare lurer litt
Etter jeg startet på å trene igjen så har jeg hatt en dag i uka uten trening. Syns det er døden å være en dag uten noen slags trening (syns det nå hvertfall)
FTK fosen !hantelpre
Ca 2 ganger i uka, litt mindre egentlig. Trener hver 4. dag.
5 dager i uka er splitten min på. Men av og til blir det 4 dager i uka. Synes det er kjedelig å gå for lenge uten å treneSkulle helst ha pumpa flere ganger om dagen
![]()
<3Fitnessfrøken<3
Tre dager styrke, og litt kardio på de øvrige dagene ..
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Har trent styrke tre dager i uka frem til nå, skal begynne med fire dager i uka fra og med neste uke. I tillegg sykkler eg litt her og der når eg føler for det.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Trener styrke 3 ganger i uken og kardio 5 ganger. Så har jeg 2 dager uten noe form for trening.
6 dager i uka her...
NO WEIGHTS/NO MACHINERY/JUST NATURAL BODYWEIGHT
2-6 dager i uka avhengig av tid og lyst. Styrke maks 4 gang i uka eller annet hver dag.
Mer enn to treningsfrie dager i uken og jeg blir sprø. Men blir gjerne ikke vekttrening mer enn 3-4 ganger i uken.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg skulle ønske jeg hadde tid til 3 skikkelige styrkeøkter i uka, samt 2-3 økter med fotball/fjellturer/etc.
Men det siste halvannet året har det blitt med 1 fotballøkt i uka og 3 styrkeøkter i måneden i snitt. Dette pga at jeg rett og slett har hatt og har et kjør på skolen med masteroppgaveskriving, samt at jeg må jobbe deltid for å ha råd til husleia og begrense studielånet litt. Pisselei og sluttet å se meg i speilet for ca 1 år siden.![]()
Trener styrke 3 ganger i uka, maksimal stryrke 2 ganger og eksplosivt 1 gang, bytter om uka etter og kjører eksplosivt 2 ganger og maksimal 1.. og tilbake igjen o.s.v.
Intervaler og conditioning de 3 andre dagene og litt statisk trening innimellom..
NO WEIGHTS/NO MACHINERY/JUST NATURAL BODYWEIGHT
5 styrkeøkter i uka, 2-5 kardioøkter...2 av dem på treningsfrie dager![]()
har 2 treningsfrie dager resten blir harde styrkeøkter. hender av og til at en av de treningsfrie dagene blir til trening hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
4 dager med vekter og kardio + 3 dager kun kardio.CB skal bli "fit" til sommeren.
2-3 dager i uka + ca 2 timer tur i skogen hver dag.
"even if you win a disscusion on a internett chat or forum your still a retard"
4 ganger styrke i uka.
(Kardio kommer utenom, og varierer litt ut ifra form/årstid osv.)
Styrke: 3 ganger.
Løping: 3-4 ganger.*
* Her skulkes det noe om dagen …
6-8 ganger i uka (med krav magaen). Passer meg utmerket, siden jeg ikke har så mange andre fritidsaktiviteter å ta meg til...
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
3 ganger i uka med styrke, noen ganger fler med litt kardio.
3 dager i uken (3 split styrke)
0 dager kardio
Kjører en uke med flere og harde økter, og en uke med rolige og færre økter.
Hoveduka mi har jeg 5-6økter. 4x4 og høy intensitet. Både kondisjon og styrke.
Den rolige uka mi har jeg 3-4økter. High reps og lav intensitet på kondisjon.
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -