Lurer på om det er noen endring i forhold til denne gamle tråden
1
2
3
4
5
6
7
Lurer på om det er noen endring i forhold til denne gamle tråden
Jeg trener fire ganger i uken, to-splitt.
Trener styrke 3 ganger i uken.
Styrke to ganger i uken, kardio 2 ganger hvis jeg rekker.
6 dager i uka.
3 dager styrketrening og 3 dager fotball.
Vel, planen er hvertfall 3 ganger styrke og 2 ganger kardio i uka.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
4dagers i uka. mandag,tirs,tors og fredag.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Tjaa.. det varierer voldsomt fra uke til uke, men blir nok ofte 3-4 treninger, mest styrke og litt kardio innimellom

Hver eneste dag trener jeg! Trener mage under hviledagene mine. Så sånnsett har jeg ikke noen hviledager ;D

Ble overtrent da jeg trente kardio + styrke og vektløftingOg da fløy jeg i tillegg rundt på alle apparatene uten å vite en dritt. Trente 80 timer på to uker, husker jeg.
Nå trener jeg 1-2 timer hver dag, dette er peice of cake. Har dessuten to hviledager i uka hvor overkroppen ikke trenes. Du følger jo med i loggen min selv, Einar![]()
Trenger 1 gang i måneden
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Haha, hvis jeg hadde sagt at jeg har fått ny pers i benkpress, hadde du vært den første som hadde sagt noe, og det vet du like godt selv som meg!
Hvis den er så jævelig dårlig, så ligg unna den eller start å klage på alt du synes er så forferdelig dårlig! Sånne uttalelser kan du faen mei spare meg for!
Trener styrke 4 dager i uken

Har for all del ikke sagt det. Med 5 vanlige økter i uka vil jeg ikke si jeg trener mest her i verden og står i fare for å bli overtrent. Legg gjerne opp "en fornuftig treningsplan" hvis du synes min er så elendig, så skal jeg se om jeg kan følge den. Men du driver med styrkeløft, jeg driver med bygging. Coleman og Cutler trener ofte to ganger om dagen, EinarTenk på det!
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Coleman og Cutler hiver i seg flere gram med STEROIDER i uka din hånstaur, du kan ikke sammenligne treningen din med dems. Hahaha, nå begynnte jeg å le. Jeg driver ikke bare med styrkeløft heller, jeg driver også med strongman og prinsippene er stort sett det samme. Jeg hadde aldri i verden lagt opp en plan til deg, fordi du er en av de som MÅ gjøre noe ekstra på hviledagene. Tygg på den.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar

*Kapitulerer*
Trene 1 dag, 2 dager pause.
Unntaksvis 1 eller 3 dager pause, om det kolliderer katastrofalt med arbeid, obligatorisk skole, eller gangsperr og utmattethet har gått for fort eller for sent over.

Jeg skal bli blodseriøs nå og øke til 3-4dager i uken håper jeg
Savner alternativet "trener ikke" eller i det minste "skjeldnere" jumping
Med opp mot 70 timers arbeidsuker, pluss oppussing ved siden av blir det minimalt med trening denne sommeren, noe som resulterer i elendig form for tiden. Klarte å presse inn en halvtime med knebøy, mark, chins, dips og skulderpress denne uken syns jeg å huske...
Trener to dager i uka. Rekker ikke mer looser
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
6dager.. 2dager styrke, 4dager kardio..
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Vekttrening minimum (og i følge programmet) 3 dager i uka, men ofte 4-5 ganger. Kondisjon/sprint 3-4 ganger i uka, pluss en del fotball med venner![]()
Trener styrke 4 ganger i uka. Diverse kardio har jeg ikke tatt med.
4 dager pr uke.
En del kardioøkter i tillegg, men det kan knappest defineres som trening.
NORKOST - yammi!!!!
Har tenkt å begynne på et program som heter max-OT. Det er en 5-split(store muskelgrupper trenes en dag i uka) med korte og intensive økter((4-6reps). Er det noe slikt det du trener, Hollywood?
5-splitt er jævlig deilig, ihvertfall i perioder når man har tid til det. for tiden kjører jeg:
dag 1: armer
dag 2: bein
dag 3: skuldre
dag 4: rygg
dag 5: bryst
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Da jeg var arbeidsledig trente jeg også en fem seks timer om dagen,
og eneste gangen jeg fikk utslitt var når jeg kjørte spinning to ganger om dagen tre dager i uka i tillegg til en per dag de andre dagene..
Men var ikke noe en shake eller to ikke kunne fikse.
Var en eneste opptur, spiste hovedsakelig proteiner og mat.
Så det er mulig..
Nå er det jobb...
De så han komme, uvitende om att han skulle bli den beste.
Den beste som finnes....
3 ganger styrke og så prøver jeg å inn en kardio (eller to - men som regel har det blitt med den ene....),
mandag vekter+thaiboxing
tirsdag bjj+thaiboxing
onsdag vekter+thaiboxing
torsdag thaiboxing
fredag vekter+bjj+thaiboxing
lørdag sparring thaiboxing
søndag vekter
vekter annen-hver dag, så har fri noen søndager
bruker HST program - men bare 5'er cycles
Styrke 3 ganger, kardio 3 ganger, kampsport 4 ganger
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
2 til 3 ganger i uka. ALDRI kardio. Jeg vil bli stor(større), gammel og sunn ;-) og da har ikke kardio noen plass i mitt opplegg. Etter 25 år med styrketrening uten noensinne å ha deltatt såkalt kardiogalskap er jeg i kjempeform, og kan lett gå i fjellet, jobbe hardt hele dagen eller holde på med annen fysisk krevende aktivitet i timesvis. For tiden trener jeg etter Alwyn Cosgroves program og koser meg med stadig fremgang.
Det må jeg si. En motstander av kardio som vil bli gammal og sunn. Jaja. så lenge du går fjellturer og annet slikt så får du vel din porsjon kardio du også.![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -