Mange fører daglig logg på treningen her inne, men øker dere planlagt belastningen for å hele veien avansere eller løfter dere veldig etter dagsformen og noterer deretter i loggen?
Siden det å vokse i muskelmasse og øke i styrke ligger mye i å hele tiden øke belastningen litt etter litt på hver trening, hvor mange her inne har egentlig fullstendig kontroll på HVOR MYE dere løfta sist trening og bevisst adder x antall kg/gram på neste treningsøkt??
Dette er jo sikkert veldig viktig, men jeg personlig har aldri gjort det SÅ nøyaktig med å gå rundt med penn og bok under økta og notere ned alt jeg gjør og ant kilo.
Jeg husker jo sånn noenlunde hvor mye jeg løfta sist, men problemet er jo at jeg bruker ofte samme belsastningen på mange av øvelsene gang på gang- og når jeg kjører opp belastningen, så kan det fort bli for mye kg med tanke på langsiktig "økning".
Jeg mener at jeg sikkert har vært litt dum at jeg ikke har FULLSTENDIG kontroll på noe som "fullstendig" styrer mye av mitt liv (trening og bli større betyr veldig mye for meg). Så dette er jo noe jeg kanskje burde begynne å gjøre!
Hva med dere?
Hvor nøyaktige er dere?
Øker dere belastningen nøyaktig med x ant kilo/gram på hver trening?
Hvor "viktig" synes dere dette er?
Vi kjører jo faktisk veldig mange øvelser totalt sett på hele kroppen iløpet av ei hel uke...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat